Tuntuu siltä että elämä alkaa vedellä viimeisiään. Ei tarvitse kuin lukea päivän uutiset niin heti tulee turvaton ja huono olo. Itse äitinä pelkään lähinnä että entäs jos muuttolintujen palaessa 6 kk päästä omat ja naapurin lapset vain menhetyvät lintuinfluenssaan eikä kukaan voi asialle enää mitään. Jos onkin jo myöhäistä.
On niin huono olla jos Suomi ei paljastakkaan totuutta lehdissään ja televisiossa. Täällä yritetään välttää viimeiseen asti paniikit ja pakokauhut sensuroimalla totuus esim. uutisissa mutta alastomuus/seksin näyttäminen lisääntyy päivittäin elokuvissa ja muissa mikä ei edes ole todellista elämää. Väitetään että rokotteita on tilattu/ollaan tilaamassa ja Suomi on hyvin varautunut kaikkeen mahdolliseen hyvinvointivaltiona mutta silti en luottaisi enää mihinkään tässä maailmassa.
Ilmastonmuutos aiheuttaa vakavia tuhoja. Kärsimme itse omista virheistämme ja silti vieläkin tupakkaa valmistetaan ja myydään. Autoja käytetään puolen kilometrin matkoihinkin. Kukaan ei ole edes puhunut siitä koska tilanne menee siihen että jokaisen täytyy alkaa käyttää hengityssuojainta tautien levitessä aina ulkona/kaupoissa ollessaan.
Toivon todella että tuolla jossakin on olemassa suurempi voima kuten luonto/Jumala joka hoitaisi asiat fiksusti eteenpäin. On tämä sitten maailmanlopun aikaa tai ei niin yhdenkään sielun joka ei ansaitse kärsimystä ei tarvitsisi tuntea kipua, tuskaa lopun aikoina jos nämä sitä ovat...
Kuolemmeko kivuliaasti?
8
498
Vastaukset
- ON PAHINTA
mitä ihmiselle voi toivoa. Kestää pariviikkoa kun ihminen kouristelee tuskissaan ja loppuvaiheessa .. ei sitä voi sanoin kuvailla. Se on kaameaa!
- joopajoo
Käsittääkseni potilaat kuolee korkeeseen kuumeeseen 2 vrk sisään ja yli 40 asteen kuumeessa alkaa jo muutenkin meneen vähän taju joten voi olla ihan siedettäväkin loppujen lopuks vaikka ulkopuolisista näyttää tukalalta. Ehkäpä sairastunut periaattees nukahtaa tai menee tajuttomaks ennen kuolemaansa.
- suosittelen...
mitä pitempään tuntee kipua sitä nautittavampaa siitä tulee.Meinaa kipuun tottuu ja sen jälkeen ei ole rajoja....
- Torttu
Ei totu kipuun ei. Kuka muka olisi tottunut kipuun? Ei kukaan. Ei siihen totu. Sitä vain kärsii hirveästi.
- harrat
Raamattu ennustaa että viimeisinä aikoina ihmiset tulevat menehtymään PELKOON kun seuraavat mitä luomakunnalle tapahtuu, sillä luonnonvoimat(lait) järkkyvät.Ilmastonmuutokset maanjäristykset pyörremyrskyt taudit ym tulevat pelästyttämään ihmisiä.Mutta raamattu lohduttaa USKOVIA(niitä jotka uskovat Kristukseen) että kun näette kaiken tämän tapahtuvan nostakaa päänne teidän vapautuksenne on lähellä.Mistä vapautuksesta raamattu puhuu uskoville.Se on TOIVO Kristuksen tulemuksesta (USKOVIEN YLÖSOTOSTA) Siksi minä joka uskon en pelkää lopun-aikoja.Minulla on paras mahdollinen vakuutus joka koskee sielua ja myöskin ruumista.Uskon myöskin että Kristuksen omana minun ei tarvitse pelätä mitään kulkutauteja koska Raamattu lupaa mm.psalmeissa näin PSALMI 91 KORKEIMMAN SUOJELUS Joka korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy se sanoo:Herra on minun turvani ja linnani.Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta turmiollisesta rutosta et sinä pelkää yön kauhuja et päivällä lentävää nuolta ET RUTTOA JOKA PIMEÄSSÄ KULKEE ET KULKUTAUTIA JOKA PÄIVÄSYDÄNNÄ HÄVIÖTÄ TEKEE VAIKKA TUHAT KAATUISI SIVULTASI KYMMENEN TUHATTA OIKEALTA PUOLELTASI EI SE SINUUN SATU SILLÄ HERRA ANTAA ENKELEILLEEN SINUSTA KÄSKYN VARJELLA SINUA KAIKILLA TEILLÄSI . Mikä turva mikä suojelus onkaan Jumalan lapsilla .Nyt kannattaa USKOA ja turvata sekä paeta Kristuksen turviin tänä pahana aikana.Lue psalmi 91 kokonaan niin pelkosi häipyy.
- äiti
Samoin minä olen ahdistunut nimenomaan siitä, mitä lapsilleni mahdollisesti tapahtuu. Jos olisinkin vain minä itse, niin asiaan olisi helpompi suhtautua jonkinlaisena kohtalon kysymyksenä tai vaikkapa ansaittuna loppuna luonnon pilaamisesta.
- lintuinfluenssaan
Mahtaakohan tavan rokotteet tehota tuohon lintuinfluenssaan, silloin minä ainakin käyn apteekista hamstraamassa rokotteet perheelleni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386