KETKÄ haluavat KETKÄ pois?

minä minä minä

Kertokaa, jos olette kuulleet joidenkin kilpailijoiden keskinäistä jutustelua siitä miten kisaa pitäisi viedä loppua kohti. Onko esim. jotkut puhuneet tyyliin: "Nyt toi Perttu on saatava tippumaan"

Kertokaa pienetkin asiat, jotka voivat viitata jo tollaseen kilpailemiseen...

8

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuollaisia keskusteluja ei saa käydä talossa. Keskinäinen juonittelu on se mistä Iinakin sai rangaistuksen, vaikka mitään selkeää juonittelua ei mielestäni ollutkaan.

• minä minä minä

Hyvä juttu. Toki olisi kiinnostanut tietää:)

• ollenkaan mahdollista
        minä minä minä kirjoitti:

Hyvä juttu. Toki olisi kiinnostanut tietää:)

että yhdesssä kuppikunnat suunnittelisivat jonkun pudotusta esimerkiksi?? vastailkaa please..

• ollenkaan mahdollista kirjoitti:

että yhdesssä kuppikunnat suunnittelisivat jonkun pudotusta esimerkiksi?? vastailkaa please..

Jokaista sanaa kuunnellaan ja sanatontakin viestintää hankala käyttää ainakaan kovin selvästi valvovan silmän takia. Mihinkään ei voi kirjoittaa kun ei ole kyniä.

• pena

talossa vaikea taktikoida joku putoamaan.ei saa puhua putodottamisesta ja sitten lopulta vielä yleisö päättää putoajan.eli vaikeeta.en tiedä kyllä itsekkään millä taktiikalla lähtisin voittoa hakemaan.

• huomaakin

siitä että hirveän monilla pelaajilla ei ole usein samoja ehdotuksia tiputtajiksi.. mutta voihan talossa tietenkin yrittää näyttää muille pelaajille ettei tykkää jostain esim. sillä että siitä kenestä ei tykkää niin "nälvii" sille tai muuta vastaavaa. näin tekisin itse :D

• godisawoman
        huomaakin kirjoitti:

siitä että hirveän monilla pelaajilla ei ole usein samoja ehdotuksia tiputtajiksi.. mutta voihan talossa tietenkin yrittää näyttää muille pelaajille ettei tykkää jostain esim. sillä että siitä kenestä ei tykkää niin "nälvii" sille tai muuta vastaavaa. näin tekisin itse :D

Antoks Minna äänensä Pertulle, meni viimeks talk show melkeen kokonaan ohi. Aattelin vaan, että toi oli sellasta "Nyt tuli jätkä kenkää" viestimistä.

• niinkin..
        huomaakin kirjoitti:

mutta se nälviminen voi toisaalta koitua myös omaksi kohtaloksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe