Kertokaa, jos olette kuulleet joidenkin kilpailijoiden keskinäistä jutustelua siitä miten kisaa pitäisi viedä loppua kohti. Onko esim. jotkut puhuneet tyyliin: "Nyt toi Perttu on saatava tippumaan"
Kertokaa pienetkin asiat, jotka voivat viitata jo tollaseen kilpailemiseen...
KETKÄ haluavat KETKÄ pois?
8
726
Vastaukset
Juuri tuollaisia keskusteluja ei saa käydä talossa. Keskinäinen juonittelu on se mistä Iinakin sai rangaistuksen, vaikka mitään selkeää juonittelua ei mielestäni ollutkaan.
- minä minä minä
Hyvä juttu. Toki olisi kiinnostanut tietää:)
- ollenkaan mahdollista
minä minä minä kirjoitti:
Hyvä juttu. Toki olisi kiinnostanut tietää:)
että yhdesssä kuppikunnat suunnittelisivat jonkun pudotusta esimerkiksi?? vastailkaa please..
ollenkaan mahdollista kirjoitti:
että yhdesssä kuppikunnat suunnittelisivat jonkun pudotusta esimerkiksi?? vastailkaa please..
Jokaista sanaa kuunnellaan ja sanatontakin viestintää hankala käyttää ainakaan kovin selvästi valvovan silmän takia. Mihinkään ei voi kirjoittaa kun ei ole kyniä.
- pena
talossa vaikea taktikoida joku putoamaan.ei saa puhua putodottamisesta ja sitten lopulta vielä yleisö päättää putoajan.eli vaikeeta.en tiedä kyllä itsekkään millä taktiikalla lähtisin voittoa hakemaan.
- huomaakin
siitä että hirveän monilla pelaajilla ei ole usein samoja ehdotuksia tiputtajiksi.. mutta voihan talossa tietenkin yrittää näyttää muille pelaajille ettei tykkää jostain esim. sillä että siitä kenestä ei tykkää niin "nälvii" sille tai muuta vastaavaa. näin tekisin itse :D
- godisawoman
huomaakin kirjoitti:
siitä että hirveän monilla pelaajilla ei ole usein samoja ehdotuksia tiputtajiksi.. mutta voihan talossa tietenkin yrittää näyttää muille pelaajille ettei tykkää jostain esim. sillä että siitä kenestä ei tykkää niin "nälvii" sille tai muuta vastaavaa. näin tekisin itse :D
Antoks Minna äänensä Pertulle, meni viimeks talk show melkeen kokonaan ohi. Aattelin vaan, että toi oli sellasta "Nyt tuli jätkä kenkää" viestimistä.
- niinkin..
huomaakin kirjoitti:
siitä että hirveän monilla pelaajilla ei ole usein samoja ehdotuksia tiputtajiksi.. mutta voihan talossa tietenkin yrittää näyttää muille pelaajille ettei tykkää jostain esim. sillä että siitä kenestä ei tykkää niin "nälvii" sille tai muuta vastaavaa. näin tekisin itse :D
mutta se nälviminen voi toisaalta koitua myös omaksi kohtaloksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592