siis mieluten jotain historiallista pukudraamaa, mutta komedia, seikkailu.. Ja kaikenlaisia hyviä historiallisia leffoja ja leffoja, joita ei voi jättää katsomatta esim. casablanca?
suositelkaa
9
1265
Vastaukset
- JiiJii
Pukudraamoista en tiedä, mutta ainakin Citicen Kane
ja Arabian Lawrence kannattaa katsoa. - tässä
Tuulen Viemää
Piukat Paikat
Kuningas Ja Minä - The King And I
The Sound Of Music - yksi ylitse muiden
the Gladiator!!!!!!!!!
- näyttelee..
komein mies päällä maan :)
Ei Russel Crowe, vaan se keisarin näyttelijä... =)
- zara93
...Angelika-leffat.Niissä on kauniita pukuja ja seikkailua.
- makedonia
Moi. Mä suosittelisin elokuvaa Mimmikisat. En tiedä onko sitä kukaan nähnyt, mut se tuli telkkarista joskus vuonna 2001 mtv3:lta. Pääosissa ovat River Phoenix ja Lili Taylor (eli Birdlace ja Rose), elokuvan on ohjannut Nancy Savocan ja se sijoittuu 1960-luvun alkupuolelle. Jos joku on katsonut elokuvan, olis mielenkiintosta lukea mielipiteitä siitä, itse kun satuin pitämään elokuvasta.
PS: jos juoni kiinnostaa, mul on elokuvasta lehtileike, jossa on juoniselostus.- katsoa heti.
shawshank redemption.
- romanttinen äijä
kummallakin katselukerralla ja mikä parasta, tsiigattiin tämä ihastuttava leffa tyttäreni (silloin 20v.) kanssa ja liikututtiin molemmat totaalisesti sen kauneudesta. Riveriltä ja Lililtä huippusuoritus! Lisäbonusta todella autenttiseksi luodusta ajankuvasta.
- Lady of Darkness
katsoa heti. kirjoitti:
shawshank redemption.
Oopperan kummitus kannattaa katsoa. Se on ihan uskomaton!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465445Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363558"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263319Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432704Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222208
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292136prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111894Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk921804