Huijausta!!?

romantika 6.-7.10

Eipä olisi arvannut joutuvansa 3-kymppisen huijaamaksi. Sitä niin ollaan ja sitten kun ei saada mitä halutaan niin kadotaan..Ainakin sellainen tunne jäi. Petetty ja jätetty olo.
Haistakaa huilu kaikki maailman suloisimmat ja ihanimmat miehet!

13

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meiju

      näin on, sam juttu, halutaan pitää yhteyttä ja sit kadotaan kuin pieru saharaan.
      miks pitää puhuu paskaa ja valehdella. luotto menn miehiin!

      • Olen mies ja yksikään miespuolisista kavereistani ei ole koskaan jättänyt tiettävästi yhteydenpitoa sikseen. Naiset kuitenkin jättävät usein yhteydenpidon tosta vaan sanomatta mitään. Miksi?

        Jos naiset tekevät tollaista juttua, niin kyllä se heijastuu miehiinkiin. "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". En ole kertaakaan saanut naiselta väärää puhelinnumeroa, mutta kuulen että sellaistakin tapahtuu. Miksi?

        Jos tahdotte että teitä kohdellaan hyvin, niin kohdelkaa myös toisia. Eihän ketään voi syyttää toisten teoista, mutta voitte panoksellanne vaikuttaa maailmaan positiivisesti.


    • meiju

      aina olen rehellinen ollut ja näyttänyt tunteeni avoimesti, en voisi sanoa olevani huono kumppani, tykkään tehdä ja touhuta kaikkea yhdessä, pelata pelejä ja harrastaa liikuntaa. "päänsäryistä" en koskaan ole kärsinyt... ja antanut miehille omaa aikaa jos sitä ovat kaivanneet.ulkoisesti olen kauniiksi kehuttu. missä siis vika? en tajua, olis kiva löytää joku joka ottaa vakavasti.

      • Mieheks syntyny(33v)

        ...kyl on ollut käytös miehiltä varsinkin sua kohtaan sitte!! Iha suu auki ku lukkee!=o
        Luultavasti juuri tollanen "rehellinen"kauniskin ja yhdessä touhuta haluava nainen on kaikkien meidän miesten unelma? ainakin minun olisi!
        Taitaa suurin syy vaan olla "ne"väärät miehet mihin naiset tutustuu...ei tarvi ku muutama"peluri"joukkoon nii luotto varmaan on koetuksella sillon kaikkiin miehiin! =(


      • että sellaisia "kamalia" miehiä on "vain" muutamia tusinassa. Kyllä pilaavat äkkiä kaikkien miesten maineen. Kuitenkin naiset juuri ovat usein kiinnostuneita tälläisista miehistä, yhä uudelleen. Naiset ovat varuillaan, mutta yhä uudestaan nainen sortuu samanlaisten miesten samantapaisiin valheisiin. En tarkoita että sinä, mutta naiset tuntuvat yleensä toimivan niin. Toimii myös toiste päin.


      • meiju
        Mieheks syntyny(33v) kirjoitti:

        ...kyl on ollut käytös miehiltä varsinkin sua kohtaan sitte!! Iha suu auki ku lukkee!=o
        Luultavasti juuri tollanen "rehellinen"kauniskin ja yhdessä touhuta haluava nainen on kaikkien meidän miesten unelma? ainakin minun olisi!
        Taitaa suurin syy vaan olla "ne"väärät miehet mihin naiset tutustuu...ei tarvi ku muutama"peluri"joukkoon nii luotto varmaan on koetuksella sillon kaikkiin miehiin! =(

        tietenkään en haluaisi yleistää , naiset tekee aivan samanlaisia ohareita miehille ja valehtelee... mutta nyt kun 32v on mittarissa tuntuu olevan vielä vaikeempaa löytää ketään..... muutama vanhempi mies, naimisissa olevat,kyllä olisivat kiinnostuneita, ajattelee varmaan "tän" ikäiselle sinkulle kelpaavan keikki. todella törkeetä... väärin sekä vaimoa että minua kohtaan! no, täällä kuitenkin tällainen tapaus, ehkä joku kaunis päivä kiva ja reilu mies osuu kohdalle. :-) talvi tulee ja rusettiluisteluun tarvitaan kaksi.... ;-)


      • M33v vieläki
        meiju kirjoitti:

        tietenkään en haluaisi yleistää , naiset tekee aivan samanlaisia ohareita miehille ja valehtelee... mutta nyt kun 32v on mittarissa tuntuu olevan vielä vaikeempaa löytää ketään..... muutama vanhempi mies, naimisissa olevat,kyllä olisivat kiinnostuneita, ajattelee varmaan "tän" ikäiselle sinkulle kelpaavan keikki. todella törkeetä... väärin sekä vaimoa että minua kohtaan! no, täällä kuitenkin tällainen tapaus, ehkä joku kaunis päivä kiva ja reilu mies osuu kohdalle. :-) talvi tulee ja rusettiluisteluun tarvitaan kaksi.... ;-)

        ..no ei sinkkuna tarvi tosiaan kelvata mikä vaan!!! Ei mulle ainakaan kelpaa..ehkä jollai tavoin ranttu,mut kivahan se olis samallailla aatteleva"kultu"kainaloon joskus saada :)Ja toivottavasti löytyy viel joku kaunis tai oli vaikka myrsky päivä..mut kuitenki :)ja ps: niitä jäitä tääl oottelee itsekkin...luistelu kivaa ;)


      • meiju
        M33v vieläki kirjoitti:

        ..no ei sinkkuna tarvi tosiaan kelvata mikä vaan!!! Ei mulle ainakaan kelpaa..ehkä jollai tavoin ranttu,mut kivahan se olis samallailla aatteleva"kultu"kainaloon joskus saada :)Ja toivottavasti löytyy viel joku kaunis tai oli vaikka myrsky päivä..mut kuitenki :)ja ps: niitä jäitä tääl oottelee itsekkin...luistelu kivaa ;)

        onpa harmi ettei vielä tänä talvena saada rautatietorille jäätä...
        olis kiva törmätä suhun joskus................???


      • M33 edelleen
        meiju kirjoitti:

        onpa harmi ettei vielä tänä talvena saada rautatietorille jäätä...
        olis kiva törmätä suhun joskus................???

        "valaistulla kentällä hentoisessa pakkaslumisateessa paksuissa ja pehmeissä toppatakeissa*tumps*" ;)Kyllä mä mukillisen lämmintä kaakaota siitä hyvästä sinulle tarjoaisin. :)


      • meiju
        M33 edelleen kirjoitti:

        "valaistulla kentällä hentoisessa pakkaslumisateessa paksuissa ja pehmeissä toppatakeissa*tumps*" ;)Kyllä mä mukillisen lämmintä kaakaota siitä hyvästä sinulle tarjoaisin. :)

        meikä tyttö on aivan myyty... siehä herkältä vaikutat... ;-) joo, mulla on aivan ihastuttava luisteluasu... valkonen hamonen, valkoinen liivi/toppis ja söpöt pitkävartiset villasukat...tumma tukka 170 cm hoikka tyttönen, oltaisko hyvä pari mies33?


      • Mkolomikolme
        meiju kirjoitti:

        meikä tyttö on aivan myyty... siehä herkältä vaikutat... ;-) joo, mulla on aivan ihastuttava luisteluasu... valkonen hamonen, valkoinen liivi/toppis ja söpöt pitkävartiset villasukat...tumma tukka 170 cm hoikka tyttönen, oltaisko hyvä pari mies33?

        Melkein jo silmieni verkkokalvolle kuvastuu tyttö valkoisessa hamosessa hennossa pakkaslumi sateessa*huokaus*:)Kumpaisenkin*nöpönenu*taitaa olla samalla korkeudella sitte jään pinnasta katsottuna:) Miksei oltaisi...;)


      • meiju
        Mkolomikolme kirjoitti:

        Melkein jo silmieni verkkokalvolle kuvastuu tyttö valkoisessa hamosessa hennossa pakkaslumi sateessa*huokaus*:)Kumpaisenkin*nöpönenu*taitaa olla samalla korkeudella sitte jään pinnasta katsottuna:) Miksei oltaisi...;)

        sinä mies33 kuva olis kiva..... ;-)
        kerro itsestäs?
        [email protected]


    • Oharit 5x

      Moro,
      Ei se tuo sukupuoli noissa jutuissa mitään meinnaa sama siellä ja vetelä täällä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe