Norflex

syndrooma

Nyt minä alan kokeilee norflexia relaksanntina kun sirdalud ei tehoa lainkaan. millainen tuo norflex oikein on?

7

5723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartsku

lievittämään lihaskouristuksia, alaselän kipuja sekä noidannuolta. Sitä voidaan käyttää myös lievittämään murtuneiden luiden aih. kipua ja sekä niskan ja pään lihaskramppeja. Sitä käytetään myös parkinssontaudin hoidossa. Ei saa käyttää raskauden aikana. Katso www.tohtori.fi -lääkkeet- N kirjaimen kohdalta norflex. Näet myös sivuvaikutukset sieltä.

• tatti

On hyvä lääke lihaskramppeihin.Mulla helpottaa hyvin eikä tartte ottaa kun satunnaisesti pahaan niskajumiin.Varo kuitenkin vaikutuksia suorituskykyyn.Se lääke tuntuu.seuraavana päivänä mulla se "potkaisee" jossain vaiheessa eli tulee sellainen hönttiolo yllättäen ja pitää hetki istuskella ja odottaa ohi menoa.Mutta korkeintaan kolmena päivänä kun otan niin jopahan laukeaa kireydet.Muita sivuvaikutuksia ei mulla ole kun tuo suorituskyvyn aleneminen.

• syndrooma
        tatti kirjoitti:

On hyvä lääke lihaskramppeihin.Mulla helpottaa hyvin eikä tartte ottaa kun satunnaisesti pahaan niskajumiin.Varo kuitenkin vaikutuksia suorituskykyyn.Se lääke tuntuu.seuraavana päivänä mulla se "potkaisee" jossain vaiheessa eli tulee sellainen hönttiolo yllättäen ja pitää hetki istuskella ja odottaa ohi menoa.Mutta korkeintaan kolmena päivänä kun otan niin jopahan laukeaa kireydet.Muita sivuvaikutuksia ei mulla ole kun tuo suorituskyvyn aleneminen.

että tekee vähän höplää, mutta ei niin pahasti kuin sirdalud, jota söin 3 kertaa päivässä. S verrattub´na vaikutus on aivan uskomaton. Minä joudun ottamaan N jatkuvasti aamuin illoin, muuten ei hoidolla saavuteta sen tarkoitusta. Minun lihakset pitää saada rennoksi, jotta voidaan hoitaa suuta, se ei onnistunut purentakiskon avulla. Kun S ei auttanut jokapaikan lihaskireyteen, ei sitä kannata syödä. N saan lihasten ympäriltä pois 'pakkopaidan' ja pääsen ehkä vähentämään kipulääkkeiden kulutusta ja pois migreenikierteestä. On niin monta syytä syödä sitä.

• tatti
        syndrooma kirjoitti:

että tekee vähän höplää, mutta ei niin pahasti kuin sirdalud, jota söin 3 kertaa päivässä. S verrattub´na vaikutus on aivan uskomaton. Minä joudun ottamaan N jatkuvasti aamuin illoin, muuten ei hoidolla saavuteta sen tarkoitusta. Minun lihakset pitää saada rennoksi, jotta voidaan hoitaa suuta, se ei onnistunut purentakiskon avulla. Kun S ei auttanut jokapaikan lihaskireyteen, ei sitä kannata syödä. N saan lihasten ympäriltä pois 'pakkopaidan' ja pääsen ehkä vähentämään kipulääkkeiden kulutusta ja pois migreenikierteestä. On niin monta syytä syödä sitä.

Joo, sirtalud on kamala ja hyödytön.
        Se vielä piti sanomani että N tekee mulle pahaa oloa, varsinkin jos ottaa enemmän kun tabletin päivässä niin alkaa yököttää.Mutta se helpottaa kun jättää seuraavan väliin.

• syndrooma

hyvin, sillä N tehostaa rivatrilin vaikutusta. Ihana nukkua sikeästi, en muista milloin olen nukkunut hyvin. No ei tääkään ihan hyvin nukkumista olen. N on tullut sivuvaikutuksia, otan enää vain yhden päivässä, mutta ne pysyy.

• Kalle Kauppinen

Vanha ketju mutta vastaan silti : mielummin tätä kuin paskaa Sirdaludia. Silrdalud aiheuttaa vain huonon (oksettavan) olon, maha menee sekaisin ja huippaa päästä koko ajan. Lihasjumit ainakaan hartioista ja niskasta EIVÄT katoa mihinkään Sirdaludin paskalla vaikka annostus suurimmillaan oli 4x 6mg tablettia päivässä.

Onneks vaihdoin lääkäriä joka määräsi tätä Norflexia ja piikitti kortisonia ja jumit saatiin pois.

Älkää koskaan syökö Sirdaludia, Sirdalud on täyttä paskaa !

• C0d

Mulla taas Sirdat toimii, Norflexista menin aivan kirkkaan punaiseksi ja henkeä ahdisti. En uskaltanut ottaa niitä uudestaan.
      Parhaiten on toiminut Sirdalud/Panacod-yhdistelmä kun oikein sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11654
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7926
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2920
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2238
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      152
      2168
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1636
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      53
      1084
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe