Ketä (mitä) sinulla on ikävä?

Kai Puu

Minä ikävöin pientä kissaani, joka katosi kuukausi sitten. Se oli aivan valkoinen ja sillä oli smargdinvihreät silmät ja pinkki nenä. Sen hehruuääni oli sanoinkuvaamattoman kaunis. Epäilen että naapurin iso hurtta popsi sen suuhunsa? Odotan kuitenkin sitä joka ilta. Meisi, Meisi, Meisi, kiss, kiss, kiss!

9

2231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Min Puu

      Omaa suloista hurttaani, joka ei syö kissoja :D

      Se on minun omani, vaikka se nukutettiin pois muutama vuosi sitten :'(
      Muistot jäävät jäljelle.

      • Min Puu

        omistan hänet, niin piti sanoa :)


      • Kai Puu
        Min Puu kirjoitti:

        omistan hänet, niin piti sanoa :)

        Voi kun ymmärrän sinua. Oletko aivan yksin?


      • make
        Min Puu kirjoitti:

        omistan hänet, niin piti sanoa :)

        hei!
        sun viestisi oli noin iso että tahdoin vastata siihen vähäisellä älylläni.....kaivata voi monella tavalla ja taidat oikeesti ikävöidä tällähetkellä ja olen sun puolesta surullinen.kun tuntee jotakin sellasta kuin ikävä tai jotakin negatiivista ei voi olla hy


      • ikävöin
        make kirjoitti:

        hei!
        sun viestisi oli noin iso että tahdoin vastata siihen vähäisellä älylläni.....kaivata voi monella tavalla ja taidat oikeesti ikävöidä tällähetkellä ja olen sun puolesta surullinen.kun tuntee jotakin sellasta kuin ikävä tai jotakin negatiivista ei voi olla hy

        Rakasta serkkuani joka kuoli 2 vuotta sitten :´(


    • Koivu Puu

      Järjestys vaihtelee:
      1) Rahojani. Olin rikas, en ole enää vaan päinvastoin rutiköyhä, surullinen, ahdistunut 2-luokan kansalainen.
      2) Kaunista kissaani, joka kuoli. Myös pinkki nenä.

      Molemmat tapahtuivat samaan aikaan enkä kummastakaan ole selvinnyt. Ja jo 2 vuotta aikaa. Toivotan parempaa onnea.

    • ..eläinrakas...

      kissas kuulostaa tosi ihanalta ja lutuselta, toivon sydämmeni pohjasta et löydät sen vielä... Itse olen koiraihminen mut en tod. vihaa kissoja..en kestäis jos toinen koiristani katoasi eikä löytyisi ja toinen huoleni on se että toinen koirista on jo vanha 13vuottias ja tiedän että sitten kun se hetki tulee että sen on lähdettävä myös pieni pala minusta lähtee sen mukana..en koskaan tule unohtaan sitä..

      • Kai Puu

        Olen niin hyvilläni kun ymmärrät minua. Vielä nyt vahtaan ulos ja kun ovi aukee kavahdan katsomaan joko sieltä Meisi tulee. Olen kuulevinani sen naukun, se on niin hento, kuin siinä kuuluisi pieni tiuku. Kerro myös minulta koirillesi terveiset. Sinulla on hyvin kun saat pitää ne vielä. Kaikille kissaihmisille terveisiä että pidätte heistä parempaa huolta kuin minä olen pitänyt Meisistä. Minulla on hirveä itsesyytös mitä olisi pitänyt tehdä ettei näin olisi käynyt.


      • fear and wonder
        Kai Puu kirjoitti:

        Olen niin hyvilläni kun ymmärrät minua. Vielä nyt vahtaan ulos ja kun ovi aukee kavahdan katsomaan joko sieltä Meisi tulee. Olen kuulevinani sen naukun, se on niin hento, kuin siinä kuuluisi pieni tiuku. Kerro myös minulta koirillesi terveiset. Sinulla on hyvin kun saat pitää ne vielä. Kaikille kissaihmisille terveisiä että pidätte heistä parempaa huolta kuin minä olen pitänyt Meisistä. Minulla on hirveä itsesyytös mitä olisi pitänyt tehdä ettei näin olisi käynyt.

        10 vuotta sitten olin eräässä toisen asteen koulussa ja toisena opiskeluvuonna ihastuin erääseen tyttöön. En kuitenkaan koskaan sanonut tytölle mitään sillä olimme mielestäni liian erilaiset siihen että hän olisi minut hyväksynyt. Nykyään seurustelen onnellisesti mutta silti tuo 10 vuoden takainen tyttö palaa mieleeni silloin tällöin vieläkin. Hän oli kyllä erittäin kaunis mutta eniten ihastuin ehkä hänen olemukseensa, siis siihen kuka hän oli enkä vain siihen minkä näköinen hän oli.

        Olen silti onnellinen tällä hetkellä suhteessani joten pidän tätä tyttöä lähinnä kauniina muistona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe