Niin. Mitenhän tämä ohjelma on vaikuttanut Minnan perheeseen, kun lapset ovat katselleet äidin sekoiluja. Saisi hävetä vanha akka!
Mitenhän Minnan perhe???
7
1250
Vastaukset
Uskon että olet "HYVIN" huolissasi Minnan perheestä. Juuri tällaisilla viesteiilä niitä huolia aiheutetaan!
- Unski
Ootkoha siekään ihan järissäsi?
- godisawoman
Koulun pihalta on muksut saaneet keräillä leegojaan, kun isot pojat on tullu vittuileen.
- töttöröörööö
Ei immeiset noin tiukkapipoisia oo. Miten se minna muka nyt niiiiin ois mikannu, että koko perheen pitäis hävetä? Ihminen on perusluonteeltaan sosiaalinen (psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus) eli se, että hakeutuu seuraan ja toisen ihmisen lähelle, on vain normaalia. Ja siinä, että makoilivat vierekkäin vaatteet yllä, ei pitäisi olla mitään hävettävää tai kaduttavaa. Eri ois ollu, jos jotain olisivat tehneet eli siis bylsineet siinä kaiken kansan näehden. Toi vittu-sana.. osaatko paljoakaan muita sanoja?
- godisawoman
töttöröörööö kirjoitti:
Ei immeiset noin tiukkapipoisia oo. Miten se minna muka nyt niiiiin ois mikannu, että koko perheen pitäis hävetä? Ihminen on perusluonteeltaan sosiaalinen (psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus) eli se, että hakeutuu seuraan ja toisen ihmisen lähelle, on vain normaalia. Ja siinä, että makoilivat vierekkäin vaatteet yllä, ei pitäisi olla mitään hävettävää tai kaduttavaa. Eri ois ollu, jos jotain olisivat tehneet eli siis bylsineet siinä kaiken kansan näehden. Toi vittu-sana.. osaatko paljoakaan muita sanoja?
No mitäs se Minna oli jotain kännissä koittanu saada Antilta, ei varmaan yhtään muksuja kotona hävettäny. Ja kuule, maailma on paha paikka. Jos VITUTTAA, tee itsari ja toivo parempaa huomista.
- The Real Karipoika
On voineet ottaa lapset vähän pleksiin... miulla oli yks koulu kaveri ja se sai pleksiin sen takii kun sen mutsi oli kerran meillä maikan sijaisena...
- ajatuksestasi
Hyvä, kun joku edes ajattelee oikeasti ja saa viestinsäkin tänne palstalle. Todella ihmeissäni katselen bb:n vastuuta ihmisistä ja ajattelen lapsia, joille tämä ei ole huvia, vaan on heillä ikävä ja sattuu sydämeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592