En kattonut, mut kuka äänestettiin pihalle?
Kuka läks
21
821
Vastaukset
- godisawoman
Julistetaan vasta tossa puolelta, eli ehit kattoon kyllä. Ja kyllä siitä täälläkin huudetaan aivan varmana.
- ..........
Kas, eikös ohjelma ollut ennen tunnin mittanen?
Oikee läks. - godisawoman
.......... kirjoitti:
Kas, eikös ohjelma ollut ennen tunnin mittanen?
Oikee läks.Multa meni taas ihan ohi... No en oo viittiny ees pistää telkkaria auki, katon tulokset sitten jostain.
Ääniosuus 58%
- Little Brother
tunti sitten mutta täällä ei saa ilmaista mitään. Lisäksi tein topicin heti kun te näitte tuloksen, sekin poistettiin. Syökää keskenänne rusinoita!
Little Brother kirjoitti:
tunti sitten mutta täällä ei saa ilmaista mitään. Lisäksi tein topicin heti kun te näitte tuloksen, sekin poistettiin. Syökää keskenänne rusinoita!
Mä alan kyllästyä sun tyyliin kirjoittaa tänne. Kynnys poistaa sun viestejä on tällä hetkellä aika matalalla... Skarpaa juttajas, ja tunge ne rusinat just sinne.
- godisawoman
Cesar kirjoitti:
Mä alan kyllästyä sun tyyliin kirjoittaa tänne. Kynnys poistaa sun viestejä on tällä hetkellä aika matalalla... Skarpaa juttajas, ja tunge ne rusinat just sinne.
Tunge niitä rusinoita yhtään mihkään, mulla on meinaan nälkä!
- rallalllalllaalallaaa
godisawoman kirjoitti:
Tunge niitä rusinoita yhtään mihkään, mulla on meinaan nälkä!
varmaan tykkäät poimis niitä rusinoits just sieltä hanurista..?
- godisawoman
rallalllalllaalallaaa kirjoitti:
varmaan tykkäät poimis niitä rusinoits just sieltä hanurista..?
Niin mä tulen ja paskon ne rusinat sun päälles.
- erkki
godisawoman kirjoitti:
Niin mä tulen ja paskon ne rusinat sun päälles.
justha sulla nälkä oli, joko ne muka ulos tulee? voit paskoo ihan minnes tykkäät, vaikka housuihisi, jos et vielä tiedä minne oikeesti kuuluu paskoa! älä turhaan uhoo, sun vähäinenkin adrenaliinis kuluu vaan hukkaan näillä sivuilla
- godisawoman
erkki kirjoitti:
justha sulla nälkä oli, joko ne muka ulos tulee? voit paskoo ihan minnes tykkäät, vaikka housuihisi, jos et vielä tiedä minne oikeesti kuuluu paskoa! älä turhaan uhoo, sun vähäinenkin adrenaliinis kuluu vaan hukkaan näillä sivuilla
Ohhoh, meillä on oikeen kova poju paikalla. Näytäs nyt kaikille naisille, kuinka sinne housuun paskotaan.
- Adrenaliinit jylläämään
godisawoman kirjoitti:
Ohhoh, meillä on oikeen kova poju paikalla. Näytäs nyt kaikille naisille, kuinka sinne housuun paskotaan.
Ai teillä on joku kova poju paikalla? Missä? Sä se et ainakaan puheistas päätellen oo, sen verran pehmosta tekstiä päästelet!!! Ja aivan naurettavaa toi sun uhoominen, taitaa paska kiinnostaa ja kiihottaa kun siitä juttua väännät? Eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? Hyi helvetti!!!
- godisawoman
Adrenaliinit jylläämään kirjoitti:
Ai teillä on joku kova poju paikalla? Missä? Sä se et ainakaan puheistas päätellen oo, sen verran pehmosta tekstiä päästelet!!! Ja aivan naurettavaa toi sun uhoominen, taitaa paska kiinnostaa ja kiihottaa kun siitä juttua väännät? Eikös se niin ole, että siitä puhe mistä puute? Hyi helvetti!!!
Itse kinuat täällä adrenaliinin perään, taitaa miehet olla enemmän sun juttus. Etkä ole varmaan ikinä väittäny olevas kova jätkä, uskotaan...
- Adrenaliinit jyllää edelleen
godisawoman kirjoitti:
Itse kinuat täällä adrenaliinin perään, taitaa miehet olla enemmän sun juttus. Etkä ole varmaan ikinä väittäny olevas kova jätkä, uskotaan...
Ei tarvii kinuta adrenaliinien perään, kun niitä on ihan riittämiin omasta takaa! Mutta sulle annos ei olis pahitteeks. Miehet ei oo mun juttu eli voit homostella aivan rauhassa jossain muualla.
- godisawoman
Adrenaliinit jyllää edelleen kirjoitti:
Ei tarvii kinuta adrenaliinien perään, kun niitä on ihan riittämiin omasta takaa! Mutta sulle annos ei olis pahitteeks. Miehet ei oo mun juttu eli voit homostella aivan rauhassa jossain muualla.
"Ja minultahan löytyy ruista ranteesta, ei tartte porukoitten paljoa päätä aukoo ennen kuin meikä sen aukasee!" XD Voisit vähän vaikka itteäski kuunnella, vai pyöriikö sun päässäs adrenaliinin ja kusen lisäks muuta?
- sama hemmo
godisawoman kirjoitti:
"Ja minultahan löytyy ruista ranteesta, ei tartte porukoitten paljoa päätä aukoo ennen kuin meikä sen aukasee!" XD Voisit vähän vaikka itteäski kuunnella, vai pyöriikö sun päässäs adrenaliinin ja kusen lisäks muuta?
Vaikka sitä ruista ranteesta löytyykin, niin älä pelkää.. periaatteni on, että sunlaiset itikat jätetään rauhaan.. Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu.. taitaa olla ihan sun oma juttusi. Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!
- godisawoman
sama hemmo kirjoitti:
Vaikka sitä ruista ranteesta löytyykin, niin älä pelkää.. periaatteni on, että sunlaiset itikat jätetään rauhaan.. Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu.. taitaa olla ihan sun oma juttusi. Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!
"Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu"
Mitä muuta sä oot täällä tehny ku uhonnu? Huvittavuudesta: sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD - vai apinako oletkin?
godisawoman kirjoitti:
"Väkivalta ei muutenkaan kuulu luonteeseeni tai edes tuollainen tyhjänpäiväinen uhoilu"
Mitä muuta sä oot täällä tehny ku uhonnu? Huvittavuudesta: sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XDEn ainakaan uhonnu.. toisin kuin sinä..
ja tuo kommenttisi: "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD" on lainattu edellisestä kommentistani.. osaatko puhua itse ollenkaan vai toistatko vaan muiden sanoja? - godisawoman
vai apinako oletkin? kirjoitti:
En ainakaan uhonnu.. toisin kuin sinä..
ja tuo kommenttisi: "sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD" on lainattu edellisestä kommentistani.. osaatko puhua itse ollenkaan vai toistatko vaan muiden sanoja?"Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!"
"sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD"
Oletko sä sokea vai jäikö peruskoulu väliin? Eiku niin, sähän oot semmonen muskelimasa, niillä ei järkeä paljon päässä ole. Ei taida sullakaan kaiken uhon ja haban keskelle pieniä aivosoluja mahtua. - Hemmo
godisawoman kirjoitti:
"Huvittavuudesta: sussa ei oo mitää huvittavaa, vaikka pelkkä vitsi oletkin!"
"sä olet vitsi ja vielä niin naurettava sellanen. XD"
Oletko sä sokea vai jäikö peruskoulu väliin? Eiku niin, sähän oot semmonen muskelimasa, niillä ei järkeä paljon päässä ole. Ei taida sullakaan kaiken uhon ja haban keskelle pieniä aivosoluja mahtua.Niin? Mä sanoin sua vitsiksi ja sitä sä olet, edelleen..!!
Ja kuinkas ollakaan.. takaisin anataessas väitit mua.. yllätys, yllätys.. vitsiksi. Eikös just se oo apinointia? Jos sulla ei oo kaikki kohdallaan korvien välissä, niin ei tarvitse luulla että muilla olisi yhtä onnettomasti.
Nettiä jos osaat käyttää, voin kertoa, että täältä löytyy sanasto, johon on koottu kaikenmaailman haukkumat, jotta sanavammaiset voisivat ottaa sieltä oppia ja puolustaa itseään. Käypä kurkkaamassa ja lainaa sieltä, saatais uutta puhdetta tähän väittelyyn. Sun kanssa on vaikea väitellä, kun et osaa tuoda mitään uutta juttuun! - godisawoman
Hemmo kirjoitti:
Niin? Mä sanoin sua vitsiksi ja sitä sä olet, edelleen..!!
Ja kuinkas ollakaan.. takaisin anataessas väitit mua.. yllätys, yllätys.. vitsiksi. Eikös just se oo apinointia? Jos sulla ei oo kaikki kohdallaan korvien välissä, niin ei tarvitse luulla että muilla olisi yhtä onnettomasti.
Nettiä jos osaat käyttää, voin kertoa, että täältä löytyy sanasto, johon on koottu kaikenmaailman haukkumat, jotta sanavammaiset voisivat ottaa sieltä oppia ja puolustaa itseään. Käypä kurkkaamassa ja lainaa sieltä, saatais uutta puhdetta tähän väittelyyn. Sun kanssa on vaikea väitellä, kun et osaa tuoda mitään uutta juttuun!Eli jostain netistäks sä oot noi juttus kopsannu ja sit syytät mua plagioinnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602