Minkä haluatte viikkotehtäväs?

----

Minkä haluatte seuraavas viikko tehtäväs?
Itse haluaisin sen muna jutun, muut tehtävät tyhmiä.

24

6006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistavia improvisatioita ovat jo heittäneet, niin tästäkin voisi tulla tudella hupaisa.

      • PomPomPom

        Ehdottomasti se kananmunan raahaaminen mukana!

        Vaikuttaisi hauskalta operaatiolta!


      • Vittoria de Sica

        Pertuscoonii lavalle, kaikki hyviä paitsi Minna se vois kuiskii ja itkee.


      • Perttu ja Mika on kingei

        Perttu ja Mika saa siitä varmasti loistavan omalla panoksellaaan ja ei muutkaan ole huonompia :) eikun näyttelyä kehiin


    • kana

      tulis hauska viikko ;-)

    • TuiRe

      Se olis nyt kivaa vaihteluu.. vasta oli ne laulu jutskat et siin oli niiku "ilmasutaitoo" ja viimeviikko poletii pyöräl! Munaa pöytään!

    • 24/7....

      Siellä olisi jotain toimintaa, kun harjoittelevat yms. Muistakaa miten hyviä näyttelijöitä Mika ja Perdöö olivat. NÄYTELMÄ TIETENKIN.

    • jeps

      Pikkasen hauskuutta kehiin=) Sellaset voimamittelöt tai munan suojelut on tylsiä..

    • tehtävänä

      Muna tehtävä.

      • parempi

        Paras tehtävä olis tuolle porukalle joukkorunkkaus,
        siellä kun ei tunnu tuota sexiä löytyvän muuten ollenkaan.


    • tympis

      ehdottomasti muna juttu

    • mie vaa

      muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)

    • mää

      muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)

    • ....

      kyllä. olisi todella hauskaa katsottavaa

    • Julle

      MUNAAA TIETYSTI

    • että näin

      koska BBn kuviot on olleet jo muutenkin sexahtavia niin kunnoon orkku kisa,eli se voittaa joka saa toiselle maukkaimman orkun ja kansa äänestämään

    • Juusto

      paskominen. Niin vaikeaa henkisesti vaikkakin fyysisesti helppoa.

    • lilli53

      Muna tehtävä ehdottomasti, saavat hoivata kanaa..
      Siinä oli jotain koomista elikä nauruakin riittäisi,
      jos ei se niin sitten näytelmä ehdottomasti

      • werty

        joo ja sit ne kuitenkin mokaa sen! olis kiva jos niil ei onnistuis aina se


      • Kaikki

        haluu jotain munatehtäviä? Vähän masentavaa:ne joutuu hoivaamaan jotain kanaa ja munia! Kuka haluu katella jotain semmosta. Se vuohiki oli tylsä sit lopuks...huoh. Tietysti se näytelmä nehän oli nii loistavia siin edellisessäkin


    • kaikki likipitäen turhautun...

      Miksi pitäisi jatkaa, homma junnaa paikallaan.
      Turhautumista puolin ja toisin! Tästä ei millään tahdo löytyä sitä jotain... Mielestäni olisi syy ajaa alas koko ohjelma ja kehittää mielekkäämpää äksonia. Pistää nyt ihmiset häkkiin ja seurata
      miten ihmiset käyttäytyvät siellä? Olisihan siitä
      ollut jo kokemuksia... Tyhjän päiväistä!

      • erkki

        en ole katsonut mokomaa ohjelmaa kertaakaan, on sen verran tylsämielistä meininkiä, että ei iske.

        Mutta viikkotehtävähän voisi olla esim. seuraavanlainen: taloon voitaisiin tuoda vaikkapa saattohoitovaiheessa oleva mummmo, jota joukkueen pitäisi pitää elossa kaikin mahdollisen keinoin viikon päivät, vaihtaa mummon vaippoja, ruokkia mummoa ja pestä häntä päivittäin sekä antaa lääkkeitä. Jos mummo olisi elossa viikon jälkeen, joukkue saisi niin paljon viinaa, että Kakolassakin itkettäisiin sitä riettailun määrää.


    • prin88cessa

      Kaikki muut paitsi tuo näytelmä tehtävä ovat huonoja ja tylsiä.. Oikeesti!! Kuka nyt haluu nähdä ku tyypit hoitaa jtn munia? Sais vähän äksöniä tähänkin sarjaan jos ne tekis jonkun kivan näytelmän.. :)

    • Niisku

      Se muna tehtävä vois olla kiva ja aika haastava... Näytelmä on liian helppo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe