Että Pyhä Henki nuhtelee sinua. Se kun valo paljastaa niin ei aina tunnukaan kivalta se nuhtelu. Mut sit kun valon palastaman lian on veri puhdistanut niin taas on kevyt matkata.
Kokeeko kukaan muu että?
3
138
Vastaukset
- sun-glasses
En nyt tällä hetkellä tunne, mutta tiedän kyllä miltä se tuntuu. Joskus uskoon tulon alkuaikoina oli hiukan kompurointia, jolloin koin hyvin raskaasti tuon Pyhän Hengen nuhtelun. Mutta kun olin tehnyt noissa asioissa parannusta, kun tuo ristiriita oli poistettu, oli rauha sydämessä.
Tahdon aina pysyä herkkänä Pyhän Hengen äänelle, että tietäisin sen milloin Hän nuhtelee minua ja että toisaalta erotan sen äänen omasta ehkä joskus yliherkästäkin omastatunnostani.
Nyt sanon hyvää yötä ja siunattua uutta viikkoa. - jkr
Joskus ku oon tehnyt jotain sellaista, mikä on väärin, Pyhähenki nuhtelee mua. Silloin oon yrittänyt tehdä parannuksen ja rukoillut voimia Jumalalta siihen. Nöyryttävältä se tuntuu ekaks, mut sen jälkeen on aivan mahtava fiilis.
- Kopuli
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770