Söin noin reilu viikko sitten jälkiehkäisypillereitä. Ekaan pariin päivään ei tuntunut missään mutta sitten tuli hirveän huono olo ja alaselkä on ollut kipeänä. Ruoka ei maistu, koko ajan on paha olo. Pillereitten pakkausselosteessa sanottiin että oireet lähtevät usein 48 tunnin kuluessa käytöstä...minulla ne alkoi tuon 48 tunnin jälkeen. Vai olenko nyt raskaana? Eihän se voi näin nopeasti alkaa vaikuttaa elimistöön? Eihän?
jälkiehkäisypillerit+paha olo ja selkäkipu
2
552
Vastaukset
- höpölöpö
ei ne ohjeen tunnit aina niin tarkkoja ole, voi siis hyvinkin heitellä ja oireet tulla myöhemminkin kun ohjeissa sanotaan. luultavasti noi on je-pillereiden oireita, ei siis raskausoireita. Raskausoireet eivät ole hetkittäisiä, ja ne kestävät VIIKKOJA ja useimmilla tulee vasta viikkojen päästä hedelmöittymisestä. Kannattaa tehdä raskaustesti jos menkkoja ei kuulu.Muista että ne voi sitten heitellä, je-pillerit sekoittaa kierron ihan kivasti useimmilla.
- Hannnnnna
Siis mun oireet ei tosiaankaan oo hetkittäisiä, tätä on nyt jatkunut jo yli viikon. Mutta sovitaan että ne on niitten pillereitten jälkioireita ja toivotaan että ne menkat tulee sit ku pitäis eiokä vasta joskus 9 kk:n päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753