Polvi kipeä

GammaK

Polveni rutisee ja naksuu etenkin kävelemään lähtiessä jos esim.seisonut pidemmän aikaa ja polvi tuntuu siltä kuin siitä olisi jotain pois paikoiltaan,tuntuu tyhjältä,muljuaa.Aamuisin kipeä ja suoristaessa naksuu ja paukkuu.Olen loukkannut polven pari vuotta sitten kaatumalla jäisellä tiellä.Nyt en ymmärrä mistä moinen vihoittelu?

2

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttu

Epäilisin kierukkavammaa. Itse loukkasin nuorena polveni myös kaatumalla jäisellä kadulla. Se vihoitteli aina välillä kunnes painon noustessa 15 kg se tilttasi ja oli pakko tehdä tähystysleikkaus jossa korjattiin kierukkarepeämää. Siis: lääkärin pakeille ja tutkimuksiin. Ei kauhean kauan kannata sietää moista. Tulee vain turhia kulumiapolviniveleen ja kierukka jauhaantuu ja toipuminen hankaloituu. Omakin polveni tulee aina olemaan "vammainen" koska ei korjattu aikanaan.

• Näin on. Pidin pari kuukautta polvikipua ennen kuin hipsin lääkäriin, ja se näyttää olevan jo liian pitkä aika. Ei viitsisi koko ajan syödä särkylääkkeitä, mutta siltä se tällä hetkellä tuntuu. Apteekin ovi aukeaa turhan usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9026
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3590
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2033
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1256
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1071
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1055
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1023
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65