Polveni rutisee ja naksuu etenkin kävelemään lähtiessä jos esim.seisonut pidemmän aikaa ja polvi tuntuu siltä kuin siitä olisi jotain pois paikoiltaan,tuntuu tyhjältä,muljuaa.Aamuisin kipeä ja suoristaessa naksuu ja paukkuu.Olen loukkannut polven pari vuotta sitten kaatumalla jäisellä tiellä.Nyt en ymmärrä mistä moinen vihoittelu?
Polvi kipeä
2
623
Vastaukset
- Minttu
Epäilisin kierukkavammaa. Itse loukkasin nuorena polveni myös kaatumalla jäisellä kadulla. Se vihoitteli aina välillä kunnes painon noustessa 15 kg se tilttasi ja oli pakko tehdä tähystysleikkaus jossa korjattiin kierukkarepeämää. Siis: lääkärin pakeille ja tutkimuksiin. Ei kauhean kauan kannata sietää moista. Tulee vain turhia kulumiapolviniveleen ja kierukka jauhaantuu ja toipuminen hankaloituu. Omakin polveni tulee aina olemaan "vammainen" koska ei korjattu aikanaan.
Näin on. Pidin pari kuukautta polvikipua ennen kuin hipsin lääkäriin, ja se näyttää olevan jo liian pitkä aika. Ei viitsisi koko ajan syödä särkylääkkeitä, mutta siltä se tällä hetkellä tuntuu. Apteekin ovi aukeaa turhan usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950