Miten on, aiheuttaako pillerien matalat estrogeenimäärät rintojen kipeytymistä? Vai aiheuttaako e-pillereiden liian suuret estrogeenimäärät rintojen kipeytymistä? Asia on minua askarruttanut paljon. Itse luulen, että liian matallat, koska samaan aikaan kivistysten kanssa on muitakin oireita, kuten alakuloisuutta, itkuisuutta
yms.
Rintojen kivistys
5
359
Vastaukset
- Annu_i
Estrogeenista johtuvia haittavaikutuksia:
Rintojen pingotus
Turvotus
Pahoinvointi
Lisääntynyt valkovuoto
Ärtyneisyys
http://www.tohtori.fi/ehkaisyklinikka/ehkaisy23.html
luulenpa,ettei sillä määrällä ole merktystä.. On varmaankin hyvin pitkälle ihmisestä kiinni, kellä aiheuttaa pingotusta ja kellä ei.. Ei voi sanoa, että esim matalat estrogeeni määrät aiheuttaa pingotusta, korkeammat eivät. näin asia EI OLE vaan se on henkilöstä kiinni!- Johtuupi mistä
Vosiko johtua progesteronista? Ennen kuukautisiahan
estrogeeni vähenee ja progesteronin määrä kasvaa. Tästä seuraa rintojen pingotusta. Mutta, miten se liittyy e-pillereihin? Mielestäni matalaestrogeeniset pillerit aiheuttaa progesteronin liiallisen toiminnan ja rinnat kipeytyy. Voipi olla tietysti henklöstä riippuvaakin. Kenellä kipeytyy ja
kenellä ei! Vastatkaapa minulle, jos tiedätte... - farkku
Johtuupi mistä kirjoitti:
Vosiko johtua progesteronista? Ennen kuukautisiahan
estrogeeni vähenee ja progesteronin määrä kasvaa. Tästä seuraa rintojen pingotusta. Mutta, miten se liittyy e-pillereihin? Mielestäni matalaestrogeeniset pillerit aiheuttaa progesteronin liiallisen toiminnan ja rinnat kipeytyy. Voipi olla tietysti henklöstä riippuvaakin. Kenellä kipeytyy ja
kenellä ei! Vastatkaapa minulle, jos tiedätte...minulle siirtymistä matalaestrogeenisempaan ehkäisyyn, kun Yasmin teki rinnat vietävän kipeiksi. Aikaisemmin käyttämälläni Melianella ei moista ongelmaa ollut, eikä nyt Evrankaan kanssa.
Korkeammilla hormonipitoisuuksilla turvotus, rintojen arkuus ym. ovat todennäköisempiä. Sama koskee myös vaihdevuosien estrogeenihoitoa. - Johtuupi mistä
farkku kirjoitti:
minulle siirtymistä matalaestrogeenisempaan ehkäisyyn, kun Yasmin teki rinnat vietävän kipeiksi. Aikaisemmin käyttämälläni Melianella ei moista ongelmaa ollut, eikä nyt Evrankaan kanssa.
Korkeammilla hormonipitoisuuksilla turvotus, rintojen arkuus ym. ovat todennäköisempiä. Sama koskee myös vaihdevuosien estrogeenihoitoa.Onko sulla tullut haittoja niistä matalahormonisista
pillereistä tai Evrasta? Esim alakuloisuutta yms.
Hyvä, jos rintojen kivistystä ei sinulle ole tullut. - kivuttomat tissit täällä
farkku kirjoitti:
minulle siirtymistä matalaestrogeenisempaan ehkäisyyn, kun Yasmin teki rinnat vietävän kipeiksi. Aikaisemmin käyttämälläni Melianella ei moista ongelmaa ollut, eikä nyt Evrankaan kanssa.
Korkeammilla hormonipitoisuuksilla turvotus, rintojen arkuus ym. ovat todennäköisempiä. Sama koskee myös vaihdevuosien estrogeenihoitoa.käytän ehkäisyrengassa jossa on matalat estrogeeni pitoisuudet ja eikä yhtään rintoihin satu. parina ekana kk sattu, mut nyt ei ollenkaan! Yasmineita käyttäessä sattu. Nuvaring ehkäisyrenkaan kanssa ei oo ollut MITÄÄN ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774