niin että minkä laulun riku laulo siin missä lie "finaaliss"?tai siin ennen ku putos???haluun tietäää!!se biisi oli aivan ihq!!!!!!
VASTATKAA TÄHÄN!!!
sanna
3
625
Vastaukset
Biisin se lauloi ku en muista??
- Iines Ankka
Mä kuule luulen,että sä katot vaan sitä Rikua komeena,niinku aika kivat hampaat olikin pojalla,mutta kyllä se kuule joka ainoo kerta veti nuotin vierestä kun suunsa laulaakseen avasi.Ei tule laulajaa siitä pojasta ei.Leikkele ny vaan äkkiä kaikki mahdolliset Rikun kuvat lehdistä,jos haluut meinaan ihailla,kun ei niitä kauaa enää iltiksissä sun muissa näy.
- Iines Ankka
kun ovat niin samantapaiset nuo poikien nimet....meneepi välillä sekasin.*virn*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770