virtsatessa tulee verta?

minaahxD

Tietääkö joku mitä tää tarkottaa? Ensinnäkin luulen, että mulla on virtsaputkentulehdus, kun virtsaaminen tuntuu ilkeältä/sattuu. Ja huomenna menen sitten antamaan näytteen, mutta samalla virtsan mukana tulee verta. Onko tämä yksi oire virtsaputkentulehduksesta vai voiko jossain olla haava tai jotakin..?
Kiitos kaikille etukäteen.

10

11754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikasesti mennä

lääkäriin ja hakea kuuri. mulla itellä on sellanen sääntö pissatulehduksen suhteen että viimeistään jos on selkäkipua tai veristä pissaa niin pikasesti läkäriin. ite en vois odottaa ees huomiseen jos olisin sun housuissa... koputtaa puuta

• timanttimies

oli mies ja poltti tupakkaa,nii sille tuli virtsarakon syöpä,joo siinä se kusi verta ja jotai mustaa möhnää,se parani ruttojuurella,mut kuoli sitte auto.onnettomuudes,joo oli muute puhdas,ku se avattiin

• Norbu

Hei!

Sinulla on pahemman luokan virtsaputken tulehdus... hyvä kun huomenna viet näytteen ja kun viet aikasin niin saat hyvällä tuurilla alustavan tiedon jo iltapäivällä...
      Mutta samalla kun viet niin sano jo luukulla että virtsassa on verta niin voit saada jo kuurin etukäteen tuloksia ootellessa:) Ainakin mulle annettiin! Niin pääse paraneminen hyvin vauhtiin...

Mutta nyt vain juot PALJON vettä ja hyppää kusella mitä vaatii niin pääsee pöpöt pois...:)

• kopo

Mulla oli kerran samanlaiset oireet ja lekuri oli melkein varma että se on klamydia ja antoi heti hirveän klamydiakuurin kerralla otettavaksi. Auttoi se vaikka myöhemmin selvisi ettei se mikään klamydia ollut vaan tavallinen tulehdus.

• mimmi

Mene vaikka päivystykseen hakemaan se kuuri, voivat vaikka pikatestillä katsoa (aika turhaa, mutta kuitenkin). Saat kyllä noilla oireilla lääkityksen, ilman viljelyä. Juo karpalomehua paljon!

• lääkäriin

Kun minulla tuli verta, niin tulehdus oli jo munuaisissa asti.

• Poika14...

Mul on kuseminen sattunut jo vuosia joskus tulee vähän punertavaa (veristä) virtsaa ja kipua on peniksen alueella t. 14 v poika

• hoitoduunari

Poika 14 sinun pitää mennä lääkäriin.Myös eturauahnen voi ollla myös tulehtunut.Etkö ole vaivastasi kertonut vanhemmillesi? koulun terv.hoitajalle.?

• parantunut!

Heti lääkäriin!
      Virtstatietulehduksen kanssa ei ole leikkimistä. Sain tuon vaivan kerran aivan yhtäkkiä. Kipu oli niin sietämätön, etten lääkärille mennessäni voinut istua odotushuoneessa, vaan kävelin tuskasta sekaisin käytävällä edestakaisin.
      Päästessäni lääkärin vastaanotolle, sain häneltä heti ensiapuna lääkettä, joka jo onneksi pian alkoi helpottaa oloani.

Tuo vaiva oli aikaisemmin melkoinen ongelma, sillä se ilmestyi sillointällöin monta kertaa. Nykyisin ei enää ole ongelmaa, sillä syön terveellisemmin kuin silloin ja juon nokkosteetä, joka on erinomainen juuri tuohon vaivaan. Myös omenaviinietikka käsittääkseni auttaa. Sitäkin käytän välillä.

• parantunut!

Niin! Ja paikat kannattaa ehdottomastti pitää lämpiminä, sillä kylmä on virtsatiehyeiden vihollinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe