Feministit ja seksi

Dr. E

Miten feministi toteuttaa seksiä, olisi kiva kuulla. Yleensähän nainen haluaa että hänet "otetaan", mikä on femakon mielipide tuohon "ottamiseen"?

Onko siinä jotain valtarakennelmaa?

Kiitos etukäteen vastauksista. Feministithän puhuvat tunnetusti avoimesti seksistä kun ovat vapautuneet siitä naisen roolista, joten voi varmaan odottaa aikamoista vastausten tulvaa. Yksi kerrallaan, kiitos.

36

2645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nari_Säre

      ...mikäli patterni olisi sama kuin politiikassakin, että oletusarvona olisi hänelle "annetaan" tai "jaetaan".

      Mutta tämä on nyt vain veikkaus.

      • Dr. E

        Ehkä seksuaalisessa touhuilussa feministin käyttämät kommunikatiiviset muodot ovat erilaisia?

        "Oii..anna mulle niin annan sulle" ?


      • Nari_Säre
        Dr. E kirjoitti:

        Ehkä seksuaalisessa touhuilussa feministin käyttämät kommunikatiiviset muodot ovat erilaisia?

        "Oii..anna mulle niin annan sulle" ?

        ...sitä vielä jäin pohtimaan, että miten tuota 40% tasa-arvoperiaatetta sukupuolijakaumassa sovellettaisiin.

        Mutta enpä ala tuolla sen kummemmins spekuloitsemahan nyty.


    • suffe

      Sä oot vissiin sitten jonkin sortin seksologi kun tiedät täällä kertoa naisten yleisistä haluista. Mihin sitä "ottamista" sitten tarvitaan?

      Hauska konstruktio tässäkin feministeistä.. Ironian kautta asia esitetään ikään kuin ylösalaisin. Aloituksen kirjoittaja ei todellisuudessa odota vastausten tulvaa, eikä usko feministien vapautuneen naisen perinteisestä roolista ja avoimesti nauttivan ja puhuvan seksistä. Kukapa tällaiseen aloitukseen mitään haluaisi lähteä sanomaankaan? Mutta jälleen kerran kirjoituksen tarkoitushan ei ole aloittaa keskustelua vaan vetää yksi ivallinen puukko feministien selkään. Jeps.

      • IndigoLibra

        Oletko sinä feministi?


      • Dr.E

        ...harvemmin kuiskii kuuman orin korvaan kiihkeästi että "ota minut rakas".

        Enemmän diplomaattista kenties?

        "Laitatkos sisään sen munalisän"?


    • Miki

      Vaikka en olekaan feministi (Luojan kiitos... :@) on kysymykseen helppo vastata

      Miten femma toteuttaa seksiä? Yleensä kahdella tavalla, kieltämisellä ja sublimaatiolla. Kieltäminen on sitä, kun femma hokee partavettä naamalleen levittäessään "En tartte seksiä, en tartte seksiä, seksiä... ei kun... en tartte seksiä" jne. :D :D :D :D

      Sublimaatio on sitä, kun femma huomaa muuntaneensa seksuaaliset tarpeet miesvihaksi.

      • Mualaaesjuntti

        ...suplimaatio?

        Olet tuleva (puolitiehen) menestyvä mies!


    • mie

      niin, elikkä miksi kukaan feministi ei vatsaa, on tuossa tapauksessa kyse valtarakennelmista? Ei tarvitse mennä yksityiskohtiin tai henk.koht. kokemuksiin, mutta noin niin kuin yleensä?

      Lähe spoikkeusketta naiset pitävät enemmän miehestä, joka "ottaa" kuin kinuaa tai alkaa neuvottelemaan. Siinä menee tunnelma aika pahasti pilalle jos alkaa kyselmään, että saanko nyt varmasti, sopiihan tämä, mitä minun pitäisi tehdä, haluaisitko sitä tai tätä...jne

      Saman ilmiön seuralainen on kuitenkin sekin, että monesti nainen tekee aloitteen todella rajusti, eli "ottaa" miehen. Mitä muuten useimmat miehet kavahtavat jotenkin vaistomaisesti. Joilakin tämä kavahdus ei mene hetkessä ohi, vaan johtaa virheellisen päättelyn muotoon - "tuo nainen on huora, koska haluaa seksiä. Koska hän haluaa sitä minulta, hän haluaa sitä kaikilta."

      Tämä keskustelu voisikin paljastaa yllättävän paljon sukupuolisista stereotypioista ja niin edelleen. Jos siihen kukaan kehtaisia asiallisesti bvastata.

    • Sanelma

      loikkaan flanellipyjamaan ja vuoteeseen täyttämään ristikoita enkä uhraa seksille ajatustakaan :)

    • Jack

      Heterofeministi (heitäkin epäilemättä on) ei hyväksy lähetyssaarnaajaa, koska nainen on siinä miehen alapuolella. Hän ei liioin suvaitse ratsastusta, koska siinä nainen joutuu tekemään enemmän hommia kuin mies. Takaapäin suoritettu yhdyntä taas alistaa naista, koska mies rinnastaa hänet eläimeen. Ainoa hyväksyttävä asento lienee kyljeltään tapahtuva penetraatio, koska siinä nainen ei joudu olemaan työjuhtana ja mies sekä nainen ovat samalla tasolla.

      • Sanelma

        television seuraaminen on vaivatonta...


    • Jack

      Heterofeministi (heitäkin epäilemättä on) ei hyväksy lähetyssaarnaajaa, koska nainen on siinä miehen alapuolella. Hän ei liioin suvaitse ratsastusta, koska siinä nainen joutuu tekemään enemmän hommia kuin mies. Takaapäin suoritettu yhdyntä taas alistaa naista, koska mies rinnastaa hänet eläimeen. Ainoa hyväksyttävä asento lienee kyljeltään tapahtuva penetraatio, koska siinä nainen ei joudu olemaan työjuhtana ja mies sekä nainen ovat samalla tasolla.

      • Suzanen1

        voi, minä RAKASTAN lähetyssaarnaaja-asentoa. Ja kyllä, olen femakko. Minä RAKASTAN myös takaa-päin asentoa. Ja kyllä, olen femakko. Ja ratsastusasentokin on ok.


      • Jackl
        Suzanen1 kirjoitti:

        voi, minä RAKASTAN lähetyssaarnaaja-asentoa. Ja kyllä, olen femakko. Minä RAKASTAN myös takaa-päin asentoa. Ja kyllä, olen femakko. Ja ratsastusasentokin on ok.

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.


      • Dr.E
        Jackl kirjoitti:

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.

        :D

        .


      • ,,,..
        Jackl kirjoitti:

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.

        Mistäs luulet tietäväsi minkä takia ratsastus on toisen mielestä "vain OK"? Eikö ihmisellä enää saa seksissäkään olla omia mieltymyksiä ilman että joku älypää tulee selittämään mistä vääristä syistä ne muka johtuu...


      • Lahnake
        Jackl kirjoitti:

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.

        Joka tapauksessa miehet ovat naisia ( sekä femmoja että muita naisia ) persompia tuolle sinänsä turhalle touhulle jota seksiksi kutsutaan, joten tehkööt miehet kaiken työnkin. Miehiselle osapuolelle, joka nauttii kymmenen kertaa enemmän ja saa naisen suostumaan - ei suinkaan siksi että hänellä olisi naiselle jotain annettavaa, koska hänellähän ei ole - vaan väsyttävän painostuksen, kärttämisen ja vonkaamisen jälkeen, sille osapuolelle kuuluu työt myös.

        Jos annan, annan säälistä, mutta sanopa yksi syy, miksi rupeisin rehkimään vielä sellaisen asian vuoksi joka ei merkkaa minulle mitään? Eikö riitä ettet pysty tuottamaan minulle tipan tippaa nautintoa, vaikka itse voihkit ja läähätät koko ajan silmät ymmyrkäisinä ja saat sen hemmetin orkkusi joka kerta - ja minä en koskaan? Pitäiskö minun vielä hikoilla ja raataa sinun - ja vain sinun - nautintosi vuoksi?

        Niin kauan kuin et rakastele tuon paremmin, saat tyytyä siihen että allasi on lahna. Mutta jos alat vaatia minua olemaan vielä "aktiivinenkin", niin sitten saat vetää käteen, mutta pentele pidä näppisi minusta iri.


      • Suzanen1
        Jackl kirjoitti:

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.

        Kun ei joudu tekemään enemmän töitä siinä asennossa kuin minäkään. Helvetti mikä pilkunviilaaja olet. Kuka tuollaista miestä jaksaa ees katella? Seksi sinulle valtataistoa siitä kumpi joutuu tekemään enemmän töitä?
        Olenko sanonut että miksi en satu pitämään ratsastusasennosta? En ole sanonut. Joten älä tule viisastelemaan.


      • fem-
        Jackl kirjoitti:

        Niinpä, ratsastusasento on vain OK, koska nainen joutuu tekemään enemmän töitä kuin mies. Sen sijaan lähetyssaarnaajassa ja doggyssä mies raatakoon, se ei ole ongelma tasa-arvon kannalta.

        kun ei miehelle kelpaa doggyasento kun ei viitsi töitä tehdä.
        Onneksi mun mies jaksaa panna takaapäin. Tykkäämme molemmat.


      • cisma
        fem- kirjoitti:

        kun ei miehelle kelpaa doggyasento kun ei viitsi töitä tehdä.
        Onneksi mun mies jaksaa panna takaapäin. Tykkäämme molemmat.

        Pitääkö korvaa pyörittää sormen ympäri..?


      • Jack
        ,,,.. kirjoitti:

        Mistäs luulet tietäväsi minkä takia ratsastus on toisen mielestä "vain OK"? Eikö ihmisellä enää saa seksissäkään olla omia mieltymyksiä ilman että joku älypää tulee selittämään mistä vääristä syistä ne muka johtuu...

        Auts, heitin huulta näköjään väärästä asiasta, anteeks :) Meillä lienee toi huumori hieman erilasita.


      • Jack
        Lahnake kirjoitti:

        Joka tapauksessa miehet ovat naisia ( sekä femmoja että muita naisia ) persompia tuolle sinänsä turhalle touhulle jota seksiksi kutsutaan, joten tehkööt miehet kaiken työnkin. Miehiselle osapuolelle, joka nauttii kymmenen kertaa enemmän ja saa naisen suostumaan - ei suinkaan siksi että hänellä olisi naiselle jotain annettavaa, koska hänellähän ei ole - vaan väsyttävän painostuksen, kärttämisen ja vonkaamisen jälkeen, sille osapuolelle kuuluu työt myös.

        Jos annan, annan säälistä, mutta sanopa yksi syy, miksi rupeisin rehkimään vielä sellaisen asian vuoksi joka ei merkkaa minulle mitään? Eikö riitä ettet pysty tuottamaan minulle tipan tippaa nautintoa, vaikka itse voihkit ja läähätät koko ajan silmät ymmyrkäisinä ja saat sen hemmetin orkkusi joka kerta - ja minä en koskaan? Pitäiskö minun vielä hikoilla ja raataa sinun - ja vain sinun - nautintosi vuoksi?

        Niin kauan kuin et rakastele tuon paremmin, saat tyytyä siihen että allasi on lahna. Mutta jos alat vaatia minua olemaan vielä "aktiivinenkin", niin sitten saat vetää käteen, mutta pentele pidä näppisi minusta iri.

        Mitäs luulet, mahtaako tämä olla yksi feminismisi lähtökohdista? Ukko ei pane kunnolla...

        Minusta on pääasia, että molemmat nauttivat yhtä paljon: sekä mies että muna!


      • Jack
        Suzanen1 kirjoitti:

        Kun ei joudu tekemään enemmän töitä siinä asennossa kuin minäkään. Helvetti mikä pilkunviilaaja olet. Kuka tuollaista miestä jaksaa ees katella? Seksi sinulle valtataistoa siitä kumpi joutuu tekemään enemmän töitä?
        Olenko sanonut että miksi en satu pitämään ratsastusasennosta? En ole sanonut. Joten älä tule viisastelemaan.

        eikun minä yritin vain olla hauska :)

        "Seksi sinulle valtataistoa siitä kumpi joutuu tekemään enemmän töitä?"

        Tarkoitin, että se on feministille sitä.Tärkeää, että työt jakaantuvat tasan eikä kumpaakaan alisteta. Sinäkin aivan selvästi pidät niistä miestä työllistävistä asennoista enemmän.


      • Jack
        fem- kirjoitti:

        kun ei miehelle kelpaa doggyasento kun ei viitsi töitä tehdä.
        Onneksi mun mies jaksaa panna takaapäin. Tykkäämme molemmat.

        "Onneksi mun mies jaksaa panna takaapäin. Tykkäämme molemmat"

        Ei olis tarvinnut kertoa, mutta siitä tulikin mieleeni, että et taida sittenkään olla niin paatunut feministi.

        taisit ymmärtää viestini jotenkin väärin. Minä en puhunut omista mieltymyksistäni mitään, koska ne ovat jotenkin niin henkilökohtaisia asioita.


      • Jack
        cisma kirjoitti:

        Pitääkö korvaa pyörittää sormen ympäri..?

        Kumpi nauttii seksistä enemmän: mies vai nainen?

        Työnnä etusormi korvaasi ja pyöritä (sormeasi). Eikös tunnukin sormesta hyvältä?


      • Suzanen1
        Jack kirjoitti:

        eikun minä yritin vain olla hauska :)

        "Seksi sinulle valtataistoa siitä kumpi joutuu tekemään enemmän töitä?"

        Tarkoitin, että se on feministille sitä.Tärkeää, että työt jakaantuvat tasan eikä kumpaakaan alisteta. Sinäkin aivan selvästi pidät niistä miestä työllistävistä asennoista enemmän.

        Veikkaanpa, että se on myös sinulle sitä. Valtataistoa. Ja mistäs päättelet että se on sitä feministeille? Missä kirjassa moista lukee?
        Eiköhän hyvään seksiin jokatapauksessa kuulu toisen huomioonottaminen, antaminen ja saaminen vastavuoroisesti.


      • fem-
        Jack kirjoitti:

        "Onneksi mun mies jaksaa panna takaapäin. Tykkäämme molemmat"

        Ei olis tarvinnut kertoa, mutta siitä tulikin mieleeni, että et taida sittenkään olla niin paatunut feministi.

        taisit ymmärtää viestini jotenkin väärin. Minä en puhunut omista mieltymyksistäni mitään, koska ne ovat jotenkin niin henkilökohtaisia asioita.

        Kyllä, olen äärimmäisen paatunut feministi.
        Silti en tajua miten en voi olla yhtä aikaa feministi ja pitää doggystylestä.


      • Jack
        Suzanen1 kirjoitti:

        Veikkaanpa, että se on myös sinulle sitä. Valtataistoa. Ja mistäs päättelet että se on sitä feministeille? Missä kirjassa moista lukee?
        Eiköhän hyvään seksiin jokatapauksessa kuulu toisen huomioonottaminen, antaminen ja saaminen vastavuoroisesti.

        "Veikkaanpa, että se on myös sinulle sitä. Valtataistoa."

        Tuo "myös" paljasti sinut paatuneeksi feministiksi ja valtataistelijaksi. Feikkaa pois.

        Kyllä, hyvään seksiin kuuluu mainitsemasi asiat, se lukee niin varmasti kirjoissakin. Se kuuluu normaaliin hyvään parisuhteeseen. Mutta tässähän ei ollut kyse hyvästä seksistä vaan hetero-feminististä ja seksistä.

        Ai niin, sitä paitsi se ruosinsuomalainen feministijohtaja sanoi, että nainen, joka makaa miehen kanssa on luopio.


      • Suzanen1
        Jack kirjoitti:

        "Veikkaanpa, että se on myös sinulle sitä. Valtataistoa."

        Tuo "myös" paljasti sinut paatuneeksi feministiksi ja valtataistelijaksi. Feikkaa pois.

        Kyllä, hyvään seksiin kuuluu mainitsemasi asiat, se lukee niin varmasti kirjoissakin. Se kuuluu normaaliin hyvään parisuhteeseen. Mutta tässähän ei ollut kyse hyvästä seksistä vaan hetero-feminististä ja seksistä.

        Ai niin, sitä paitsi se ruosinsuomalainen feministijohtaja sanoi, että nainen, joka makaa miehen kanssa on luopio.

        Tässä oli kysymys siis feminististä ja hyvästä seksistä. Feministillä ei mielestäsi ole oikeus hyvään seksiin, tai femakko ei voisi sitä saada?


      • Suzanen1
        Jack kirjoitti:

        "Veikkaanpa, että se on myös sinulle sitä. Valtataistoa."

        Tuo "myös" paljasti sinut paatuneeksi feministiksi ja valtataistelijaksi. Feikkaa pois.

        Kyllä, hyvään seksiin kuuluu mainitsemasi asiat, se lukee niin varmasti kirjoissakin. Se kuuluu normaaliin hyvään parisuhteeseen. Mutta tässähän ei ollut kyse hyvästä seksistä vaan hetero-feminististä ja seksistä.

        Ai niin, sitä paitsi se ruosinsuomalainen feministijohtaja sanoi, että nainen, joka makaa miehen kanssa on luopio.

        Anteeksi vain, Jack, mutta minä en harrasta muuta kuin hyvää seksiä ja puhun nyt hyvästä seksistä.

        Enkä muuten ole ruotsalainen.


      • Jack
        Suzanen1 kirjoitti:

        Tässä oli kysymys siis feminististä ja hyvästä seksistä. Feministillä ei mielestäsi ole oikeus hyvään seksiin, tai femakko ei voisi sitä saada?

        Jos puhutaan heteroseksistä ja feminismistä, niin niitä on vaikea käsitellä yhdessä, koska ne ovat toisensa pois sulkevia tekijöitä.

        Kyllähän feministillä on oikeus vaikka hyvään hetoroseksiinkin, mutta se lienee aika vaikeaa. Kaikki naistenlehdetkin kun toitottavat, että aivot ovat tärkein sukupuolielin.


      • Jack
        Suzanen1 kirjoitti:

        Anteeksi vain, Jack, mutta minä en harrasta muuta kuin hyvää seksiä ja puhun nyt hyvästä seksistä.

        Enkä muuten ole ruotsalainen.

        Feminismin palo ei tunne rajoja. Oletko feministinä yllättäen sitä mieltä, että nainen, joka makaa miehen kanssa ei olekaan luopio?! Vaikka oletkin suomalainen.


    • Valencia_

      huvittavaa. No niin, naisen mielipidettä siis kysyit?

      Ottaminen on ihanaa, ei varsinaisesti tekemistä feminismin kanssa. On vain kiva jos miehellä on ohjat joskin tykkään joskus itsekin pitää ohjia.
      Feminismini ilmenee seksissä lähinnä siinä että jos mulle annetaan niin annan samalla mitalla. Jos itse annan niin vaadin miehen antavan samalla mitalla.

    • Huoraa...... olen...

      femi.....................................

    • Anonyymi

      Tavattiin työporukalla raflassa Tampereella yks sanoiksi feministi puheissa oli aika paljon kuinka tasan arvoa ei ole ja naisia alistetaan. Tanssitettiin porukalla ja otettiin jokainen jotain, illemmalla oltiin lähdössä ja sanottiin tytölle tule 212 huoneeseen keskustelemaan. Noin tunnin päästä koputti, ei mennyt pitkään kun Pekka hyväili rinnoista ja kysyi olenko raaka kun noin nättejä tissejä hyväillen, et ole oikeastaan tuntuu hyvältä, no silloin meistä jokainen kolme hyväiltiin vuoroin. Pekka sanoi saajan sitä pikkuisen kokeilla ja laittoi käden hameen alle, älä en oikein tiedä Pekka jatkoi, kun noin kauniit rinnat kun ja kaatoi tytön selälleen, imi nännejä ja hieroi pillua, een oikein ilkeä kaikille. Vedin pikkarit ja nuolin kunnolla tyttö vaikeroi miten voi tuntua näin eiih nuole vaan. Pekka laittoi kalun suuhuni tyttö imi kiimassa voi pankaa kaikki en tiedä miten näin , luojaaah kun on ihana kalu pankaa. Pantiin varmaan jokainen ainakin kaksi kertaa ennenkuin tyttö lähti. Otin videolle aika paljon.Aamulla aamupalalla tyttö sanoi menikään kaikki oikein, sanoin sinä halusit minusta meni. Näytin filmiä vähän punasteli, vaikka puhuin illalla eriä niin yöllä kyllä halusin. Lupasin että en levitä pojillekkaan filmiä. Sanoi kiitos, uskotko minulla oli kivaa tosi kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe