Lämmitystolppiin. Mistä riittävän kapea kun ei kahta mahdu kunnolla vierekkäin ?
Ei ole tarkoitus vaihtaa koko tolppaa.
AJASTIN ULKOKÄYTTÖÖN
8
2864
Vastaukset
- raunohermio
7 cm on tähän mennessä kapeimmat löytyneet.
- AE111
Taitaa aika nihkeässä olla tuota pienemmät. Itselläni oli sellainen, että mahtui toinenkin viereen, mutta se oli niin pitkä, ettei mennyt luukku kiinni; ei edes vaikka suojakannen irroitti ajastimesta. Yksi, vaikkakaan ei kovin suositeltava, vaihtoehto on, että laittaa ajastimen lyhyen jatkojohdon päähän ja siihen sitten autoon menevä johto. Ongelmana vain on, että sitä ei oikein tahdo saada suojaan mihinkään. Säiden armoille noita ajastimia ei ole tarkoitettu.
- stuntman
AE111 kirjoitti:
Taitaa aika nihkeässä olla tuota pienemmät. Itselläni oli sellainen, että mahtui toinenkin viereen, mutta se oli niin pitkä, ettei mennyt luukku kiinni; ei edes vaikka suojakannen irroitti ajastimesta. Yksi, vaikkakaan ei kovin suositeltava, vaihtoehto on, että laittaa ajastimen lyhyen jatkojohdon päähän ja siihen sitten autoon menevä johto. Ongelmana vain on, että sitä ei oikein tahdo saada suojaan mihinkään. Säiden armoille noita ajastimia ei ole tarkoitettu.
Aika harvoista autolämmitys tolpista saa vielä luukun kiinni kun kello on sisällä.Pitäisi olla kulma-mallinen pistotulppa (mutta niitä ei ole irrallisena saatavissa ulkokäyttöön )
Lumihan sinne pölyää ja jumittaa kellon tai sitten
talitintti on yötä kellon päällä ja paskoo sen jumiin.Ainua vaihtoehto on tempaista muovikassi tolpan päähän suojaksi. - tolppaan
stuntman kirjoitti:
Aika harvoista autolämmitys tolpista saa vielä luukun kiinni kun kello on sisällä.Pitäisi olla kulma-mallinen pistotulppa (mutta niitä ei ole irrallisena saatavissa ulkokäyttöön )
Lumihan sinne pölyää ja jumittaa kellon tai sitten
talitintti on yötä kellon päällä ja paskoo sen jumiin.Ainua vaihtoehto on tempaista muovikassi tolpan päähän suojaksi.Jos tolpassa on DIN-kisko niin on helppoa laitta sinne kiskoon asennettava ajastin. Muistakaa samalla vikavirtasuoja niin kaikki on hyvin.
- stuntman
tolppaan kirjoitti:
Jos tolpassa on DIN-kisko niin on helppoa laitta sinne kiskoon asennettava ajastin. Muistakaa samalla vikavirtasuoja niin kaikki on hyvin.
Ja muistakaa, että se on taloyhtiön asia lisätä ne kellot.Yleensä uusitaan kaikki autolämmitys pistorasiat (koteloineen).
Jos kotelo on omassa pihassa se on siten eri asia.
- ootko
Oletko koittanut Theben -merkkistä ajastinta? Se on mielestäni pienin ajastin, jossa kello on pistokereiän ympärillä.
- raunohermio
pitääpä mitailla kun jostain löytyy..
- Alli
raunohermio kirjoitti:
pitääpä mitailla kun jostain löytyy..
Theben on 7 cm leveä ja 4,1cm syvä (mahtuu tolpassani juuri ja juuri kannen alle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751