nahkavaatteista ja rauhallisista koti-illoista sekä eläimistä! Missä olet...!? :)
Nainen joka tykkää...
6
1279
Vastaukset
- ...
meit ole vähän missä vaan.............. stadissa ainaki! ;-D
- Jeppe
Hyvähän se ois jos olisi Mikkeli-Kuopio akselilta...! :) Oon 24v.Sinkku sieltäpäin!
- ....
Jeppe kirjoitti:
Hyvähän se ois jos olisi Mikkeli-Kuopio akselilta...! :) Oon 24v.Sinkku sieltäpäin!
ja mie oon liian vanhakii siul... 32v eiku toiste päi, sie oot miulle liian nuori... ;-)
- Jeppe
.... kirjoitti:
ja mie oon liian vanhakii siul... 32v eiku toiste päi, sie oot miulle liian nuori... ;-)
...et liian nuori! :) eihän 32v.ole vanhakaan! :)
- ...
Jeppe kirjoitti:
...et liian nuori! :) eihän 32v.ole vanhakaan! :)
netistä ei löydä kaveria... ei ainakaan tosimielellä, näin se vain on.... mutta ei löydy kyllä muualtakaan... jep. vaikeeta on, käytti sitte nahkavaatteita tai ei...
- Jeppe
... kirjoitti:
netistä ei löydä kaveria... ei ainakaan tosimielellä, näin se vain on.... mutta ei löydy kyllä muualtakaan... jep. vaikeeta on, käytti sitte nahkavaatteita tai ei...
Mukava se ois jostain löytäisi semmoisen!! Ei tää sinkkunakaan oleminenkaan mukavaa ole! Se ois mukavaa et joku ois tuossa kainalossa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862