Tavattiin lauantaina, ei kylläkään täällä suomessa.. Toivoin kuulevani sinusta vielä. Unohditko kuitenkin numeroni..? ;)
Jukka, la14.10
11
1353
Vastaukset
- Jukka
olen varattu!
- minä vaan
Missähän päin maailmaa tapasitte hississä?
- ja miksi...
miksi sinua kiinnostaa?
- minä vaan
ja miksi... kirjoitti:
miksi sinua kiinnostaa?
Tuntui vaan liippavan niin läheltä että halusin vain tarkistaa......Anna edes yksi vihje tästä Jukasta,helpottasit mun elämää, ei tarvis turhaan miettiä jos eri henkilössä ollaan.....
- siis et ole Jukka?
minä vaan kirjoitti:
Tuntui vaan liippavan niin läheltä että halusin vain tarkistaa......Anna edes yksi vihje tästä Jukasta,helpottasit mun elämää, ei tarvis turhaan miettiä jos eri henkilössä ollaan.....
Vaan joku muu ketä kiinnostaa Jukan menemiset ja tekemiset?
- minä vaan
siis et ole Jukka? kirjoitti:
Vaan joku muu ketä kiinnostaa Jukan menemiset ja tekemiset?
Aivan,en ole itse Jukka.Haluan vain saada selville kusetetaanko minua ihan täysillä..No,maailmassahan on monta Jukkaa tietenkin, epäilys vain heräsi....
- täysin,
minä vaan kirjoitti:
Aivan,en ole itse Jukka.Haluan vain saada selville kusetetaanko minua ihan täysillä..No,maailmassahan on monta Jukkaa tietenkin, epäilys vain heräsi....
mieheni on pettänyt minua koko yhdessä olomme ajan, yli 10 vuotta. Tiedän mitä on kun epäilys kalvaa ja yleensä silloin on myös aihetta epäilyksiin. Tämä tapaamani Jukka on vaalea, 30v. Tosin nämä tuntomerkithän sopii aika moneen Jukkaan. -Missäpäin se sinun Jukkasi on ollut viime lauantaina? Toivon sydämestäni ettei kyse ole sinun Jukastasi. Kaikkea hyvää sinulle!
- minä vaan
täysin, kirjoitti:
mieheni on pettänyt minua koko yhdessä olomme ajan, yli 10 vuotta. Tiedän mitä on kun epäilys kalvaa ja yleensä silloin on myös aihetta epäilyksiin. Tämä tapaamani Jukka on vaalea, 30v. Tosin nämä tuntomerkithän sopii aika moneen Jukkaan. -Missäpäin se sinun Jukkasi on ollut viime lauantaina? Toivon sydämestäni ettei kyse ole sinun Jukastasi. Kaikkea hyvää sinulle!
Suuri kiitos sinulle! HUH, selvisin säikähdyksellä..Tumma ja tulinen tämä jota epäilin...Kaukoidässä oli viime vklna.Niin monesti minuakin petetty että sitä tulee vainoharhaiseksi.Nyt sitten kyllä hieman taas nolottaa tämä hysteerinen käytökseni,mutta parempi että selvisi tämä asia ja voi taas jatkaa elämää rauhassa stressaamatta.PItäisi vain oppia luottamaan toiseen,mutta ehkä ajan kanssa.. =)
- :-)
minä vaan kirjoitti:
Suuri kiitos sinulle! HUH, selvisin säikähdyksellä..Tumma ja tulinen tämä jota epäilin...Kaukoidässä oli viime vklna.Niin monesti minuakin petetty että sitä tulee vainoharhaiseksi.Nyt sitten kyllä hieman taas nolottaa tämä hysteerinen käytökseni,mutta parempi että selvisi tämä asia ja voi taas jatkaa elämää rauhassa stressaamatta.PItäisi vain oppia luottamaan toiseen,mutta ehkä ajan kanssa.. =)
Älä suotta nolostu, ymmärrän sinua täysin. Juu, ajan kanssa sitä kai oppii luottamaan karvaiden kokemustenkin jälkeen, jos toinen osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Ei turhan helppoa aina tämä elämä, kun niin moni kuitenkin hairahtuu. Mutta ilman riskinottoa et saa rakkauttakaan. Hyvää syksyä sinulle ja Jukallesi!
- frå svea
Mä olin yhden Jukan kaa hississä, se tapahtui ruotsissa. Etsiikö Jukka Jukkaa vai Jukka jotain toista Jukkaa..
- olikaan
kysymys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963