Lopullinen sijoitus

mielipide

Idols-voitto ratkotaan kolmikosta Hanna K, Katri ja Roni. Ronihan menee jatkoon ns. lucky loserina uudelleen äänestyksessä. Ilkka jätetään lopulta neljänneksi, koska laulutaito ei riitä parempaan.
Sijat 5-7 ovat aika merkityksettömiä, mutta todennäköisesti siellä ovat pikkutyttöjen kovimmat suosikit Joonas Saarela ja Ville Sariola, joiden laulutaito ei millään riitä pitemmälle. Saattaa olla että myös Sari pääsee oikeasti osaavana laulajana sijoille 5-7 lucky loser äänestyksen kautta.

Voittaja tulee todennäköisesti olemaan Hanna K, Katri on toinen ja Roni eli uusi Antti Tuisku jätetään lopulta kolmanneksi. Näin sen itse näen ja koko kärkikolmikko saa lopulta levytyssopimuksen. Ainakin aiempi kommenttini tällä palstalla on tähän mennessä täydellisesti toteutunut ja sen on lukenut jo yli 24000.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312&posting=22000000010994677

5

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronista

ja Antti Tuiskusta voi puhua samana päivänä. Antti sentään oli jotain.

• tmo

Olen samaa mieltä Ronista, hän saa varmasti
      10-20v tyttöjen äänet 80-90%,mutta se ei riitä,
      koska taas vastaavat pojat äänestää naisia.Tähän
      lisätään 20-100v miehet jotka niinikään antavat lähes 100%:sesti
      äänensä jommalle kummalle naiselle.
      Aikuiset naiset äänestää varmaan miten sattuu
      eli 50/50%, jolloin Roni ei mitenkään voi voittaa
      Idolstitteliä.

Vaikka näillä palstoilla nuoret tytöt hallitsee
      palautteen annon, se ei pidä paikkaansa
      äänten antamisen kohdalla kisassa.Mitä pidemmälle kilpailu etenee
      sitä aktiivisemmaksi vanhempikin väestö tulee äänestäjinä.
      Itsekkin olen 30v mies ja annoin katrille n.15 ääntä.

Katrin lievää ujoutta ei pidä aliavioida.Äänen, herkkyyden,
      enkelimäisen kauneuden kanssa yhdistettynä se tuottaa
      mielestäni kertakaikkiaan hurmaavan lopputuloksen,ja en ole varmaan ainoa joka on tätä mieltä.

Myös kappalevalinnat tulee olemaan valtavan suuressa roolissa lopussa.
      Ei varmaan tarvi kertoa kuka mun suosikki on ;)

Sori sekava texti,kiirettä pitää....

• niin...

Hanna ei todellakaan tule voittamaan idolsia, koska ei hänen äänensä ole mikään spesiaali, on monta muuta perempaa laulajaa ennen hannaa. Ihmiset vaan kuvittelee että hanna on paras koska iltalehdet sun muut siitä nyt hehkuttaa...(ja miksi?!?! koska sillä nyt sattuu olemaan sama nimi kuin viime vuoden voittajalla ja se nyt sattuu näyttämäänkin vielä vähän samalta)Onneksi tulevissa jaksoissa ihmiset saavat huomata ettei hannasta ole mihinkään eikä ainakaan vastusta katrille!!
      Katri on ehdoton voittaja!!!

• mielipide

Hanna vakuutti minut jo potentiaalillaan Helsingin koelauluissa. Tuomaritkin oli aivan myytyjä, etenkin Nina Tapio, joka hehkutti Hannaa myös jatkokarsinnassa. Hannaa ei juuri näytetty jatkokarsinnassa, mutta parhaiten Hannan äänen voi todeta tuolta, josta löytyy useampi Hannan tekemä levytys.
        http://www.mp3lizard.com/search.cfm

Myös Iltalehden kysely tekee Hannasta ennakkosuosikin, koska hän voitti sen selvästi. En usko, että Hanna sortuu ennakkopaineisiin, vaan hän tulee vielä lyömään kaikki ällikällä. Näin uskon, mutta jos olen väärässä, niin myös Katrista voidaan saada hyvä idolivoittaja. Ronin tai Ilkan voittoon en usko, koska heillä on liikaa vastustajia, jotka äänestävät heitä vastaan. Kaikki eivät vaan pidä poikabändi-tyypeistä, mutta Hannan ja Katrin tapaiset koskettavat kaiken ikäisiä sukupuoleen katsomatta.

• joo_o,kyllä

Olen eri mieltä, minusta viimeinen kolmikko on: Ville Sariola, Katri Ylander ja joku miespuolinen. Voittajaksi selviää Ville, kakkoseksi tulee Katri ja kolmas on joku miespuolinen. Niin siinä käy. Asia on silkkaa päässin lihaa!
      Älkääkä kuvitelko että olen joku pikkutyttö ja pidän Villestä eniten,koska hän on hyvännäköinen. Kyllä pojasta sitä ääntäkin löytyy, menkää ihmeessä pojan bändin keikalle kuunteleman tuota erinomasita laulajaa ja esiintyjää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6027
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3526
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2691
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2169
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1669
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1117
    Aihe