Mercilonin sivuvaikutukset käytössä?

Olen 23v nainen ja kävin gynellä tänään. Hän määräsi ensimmäisiksi pillereikseni Mercilon pillerit, mutta alkaa epäilyttää niiden käyttö, kun jokainen sanoo, että ne aiheuttavat kauheesti lihomista/turvotusta ja muita ikäviä sivuvaikutuksia, kuten mielialan muuttumisia. Olisko ehkä sittenkin, pitänyt ottaa käyttöön joku muu pillerimerkki tai ehkäisylaastarit... niitä kun se gyne yritti kovasti tyrkyttää...
4534
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Minä olen 15-vuotias, itsekin aivan uusi käyttäjä e-pillereille ja olen nyt syönyt ensimmäisen laatan Merciloneja, eikä minulle ainakaan ole ilmennyt muita sivuvaikutuksia kuin mielialojen vaihtelua :D Mutta se riippuu täysin ihmisestä, toiselle kyseinen merkki ei sovi laisinkaan, toiselle täydellisesti. Sanoisin ettei kannata kuunnella haittavaikutuksista etukäteen juttuja, vaan itse kokeilla, itsehän tiedät sitten mikä sinulle sopii :) Eivätkä nuo mielialojen vaihtelutkaan niin huomattavia minulla ole olleet. Ei kannata pelätä etukäteen.

Äänestä

Mulla ollut Mercilonit käytössä jo kolme vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut. Pakkauskin on niin ihanan vaaleanpunainen että... :) Kokeile toki ensin vaikka kolmen kuukauden paketilla tms, jokainen ihminen on yksilöllinen myös pillerivasteensa suhteen!

Äänestä

Niillä gyneillä on kuitenkin enemmän tietoa näistä asioista kun (anteeksi nyt vaan) vainoharhaisilla teineillä, joiden mielestä normaalit murrosiän aiheuttamat tunnekuohut johtuu automaattisesti pillereistä..Eli älä tee hätäisiä johtopäätöksiä nettikirjoitusten perusteella. Ja tosissaan kokeile ainakin se 3 kk, itselläni oli valtavat päänsäryt merkkiä vaihtaessani ekat 3 kk, mutta nyt 4:n kk:n aikana ei ole ollut enää yhtään mitään!

Äänestä

Itse olen syönyt 7 vuotta kyseistä merkkiä. Ei mitään sivuvaikutuksia tähän asti. Nyt on seksihalut loppunut ja kokeillaan josko pillereiden vaihto auttais.
Nämä on niiiiin yksilöllisiä, että mikä sopii kellekin. Kokeilemalla tosiaan selviää.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


uusi käyttäjä kirjoitti:

Olen 23v nainen ja kävin gynellä tänään. Hän määräsi ensimmäisiksi pillereikseni Mercilon pillerit, mutta alkaa epäilyttää niiden käyttö, kun jokainen sanoo, että ne aiheuttavat kauheesti lihomista/turvotusta ja muita ikäviä sivuvaikutuksia, kuten mielialan muuttumisia. Olisko ehkä sittenkin, pitänyt ottaa käyttöön joku muu pillerimerkki tai ehkäisylaastarit... niitä kun se gyne yritti kovasti tyrkyttää...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu