Sarkoidoosia sairastavat, viitsisittekö kertoa hieman taudista ja kuinka se teillä todettiin.
Ennenkuin saitte diagnoosin, ehdittekö oireiden ja keuhkokuvan perusteella epäillä keuhkosyöpää? Missä vaiheessa lääkäri mainitsi "sarkoidoosin"?
Millä tavalla sarkoidoosia sairastava voi ehkäistä osteoporoosia, kun D-vitamiinia ei saa tulla elimistöön? (Vai onko jokin D-vitamiinin muoto kuin D3, jota voi käyttää, josta olisi mitään hyötyä?)
sarkoidoosi
3
545
Vastaukset
- Sarkkiksen vaimo
Mun miehellä on epäilty sarkoidoosia jo pari kuukautta, mutta D-vitamiinista ei ole puhuttu yhtään mitään. Ainoastaan liiallista proteiinin saantia on kehotettu välttämään.
Keuhko- ja imusolmukesyöpää on epäilty, samoin tubia ja myyräkuumetta.
Ilmeisesti sarkoidoosin diagnosointi on hyvin vaikeaa, mutta se mainittiin kyllä yhtenä mahdollisuutena heti alussa. - ripe
SARKOIDOOSI otsikolla on keskustelu ollut käynnissä jo toista vuotta eli tällä hetkellä sivulla 12 ja se menee pikkuhiljaa sitten sivulle 13 jne. Sieltä löytyvät myös vanhemmat täyteen tulleet 200 viestin osiot ja sieltä ne vastaukset löytyvät useimpiin kysymyksiin. Itse olen saanut diagnoosin v. 1994 ja olen ainoa Suomessa joka saa uutta MP hoitoa josta tietoa löytyy sivuilta marshallprotocol.com ja sarcinfo.com. Oma MP hoitoni on nyt kestänyt pari vuotta ja olen melko vakuuttunut sen paremmuudesta vanhaan kortisonihoitoon verrattuna, jota kerkisin kokeilla kymmenisen vuotta. Eikun lukemaan ja kommentoimaan sivulle 12!
- ripe
Näyttää siirtyneen jo sivulle 13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015