Kaipailisin yhtä ikivanhaa koulukaveria vuosilta 1991-1992. Asuimme Äänekoskella ja kävimme samaa koulua.
Hän oli silloin hoikka, brunette ja on vuotta minua vanhempi. Hänen etunimensä oli muistaakseni Satu.
Olimme parhaat ystävät ja nyt kaipailisin tietoja teiltä,
missä hän nykyään asustaa,
mitä hänelle kuuluu ja mikä on hänen elämäntilanteensa. Olisi kiva tavata hänet..
Vanha koulukaverini...löydänkö hänet?
7
2241
Vastaukset
- testaatestaa
Zekkaa täältä löytyykö?!? http://www.koulukaverit.com
- Löydänkö näin?
Moooi!
Juuups, pitää tsekata tuokin vielä,,kiitti neuvosta=)) Lissää neuwoja kehiin...
- riikka
olen itse äänekoskelta,niimpä kysynkin,mikä koulu,luokka,opettaja??
- paras kaveri..
Hei!
Koulu oli Koulunmäen ylä-aste, luokilla 7 ja 8 oltiin ja sama luokka. Kyseinen henkilö keskeytti koulun, kun oltiin kahdeksannella luokalla,alkukeväästä. Syytä en tiedä miksi.
Opettajana oli oman muistikuvani mukaan miesopettaja, olisiko ollut Pasi tai ainakin nimi oli joku sen suuntainen,, Harmi, kun luokkakuviakaan ei ole tallessa.. - outsa
paras kaveri.. kirjoitti:
Hei!
Koulu oli Koulunmäen ylä-aste, luokilla 7 ja 8 oltiin ja sama luokka. Kyseinen henkilö keskeytti koulun, kun oltiin kahdeksannella luokalla,alkukeväästä. Syytä en tiedä miksi.
Opettajana oli oman muistikuvani mukaan miesopettaja, olisiko ollut Pasi tai ainakin nimi oli joku sen suuntainen,, Harmi, kun luokkakuviakaan ei ole tallessa..Opettajana oli,,,muistaakseni... mies...olisko ollut pasi.. joo.
Siis yläasteella ei ole yhtä opettajaa vaan joka aineessa eri.
- nimetön nihilisti
"Olimme parhaat ystävät"
"Hänen etunimensä oli muistaakseni Satu."
Just joo, no, toisille nimet ei sitten ehkä oo niin tärkeitä. Mutta kyllä mä ainakin muistan bestiks(i)eni nimet. :)- minäkö hullu, kun,,,
etsin vanhaa koulukaveria????
valitettavasti hänen nimensä oli Satu,,ANTEEX NY VUAN!!
senkus kiusaat,, en piittaaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770