No.. huippunäyttelijä Sean Connery oli sentään Bondinakin jotakin. Tietysti agenttitarina on sinänsä laadukas idea. Mutta sen pilasi Roger Moore ärsyttävillä pellekomedioillaan. Uudemmat versiot näyttävät ansiokkaasti, kuinka lähes käsittämättömän upeat erikoisefektit eivät itsessään riitä mihinkään. No, suositeltakoon näitä ALLE 15 vuotiaille.
Bondit ärsyttäviä pellekomedioita
MiracleMike
3
813
Vastaukset
- pondi
..mitään kekseliätä agenttijuttuja, vaan pelkkää räiskintää ilman mitään ideaa. Rogerin bondeissa oli vielä hohtoa, ainakin sen alkutuotannolla, mutta lopussa ote hiipui pahasti.
- poika
vara parempi, itse tykkään enemmän vaanhoista bondeista
ja mitä tulee Bondeihin, niin Sean Connery on kyllä ykkönen - ,,,,,
"uudemmat versiot näyttävät ansiokkaasti, kuinka lähes käsittämättömän upeat erikoisefektit eivät itsessään riitä mihinkään."
Ainakin uusimmassa Bondissa myös efektit olivat ala-arvoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006