niin se harmittaa, kun kylässä kahvin lisukkeeksi tarjotaan vain rasvatonta maitoa. Kyllä pitäisi olla kermaa.
Kahvipalstalla kun ollaan
10
861
Vastaukset
- Heinis
Maito maitona, kerma vaahdoksi ja kahvi mustana.
Älykästä!!!!!!
[email protected] - sandra:))
Sillä voihan olla että talon väki elää itseleen eikä vieraillee..'
Tietenkin Juhlapäivinä aiskin ois kivaa pöydästä sitä kermaakin löytää:)) - Sydänkäpy
Itse en juo kahvia joten kaapissani on murukahvia, kahvinkeitintäkään en omista. Vedenkeitin on. Kermaa ja maitoa ei jääkaapistani löydy, en käytä kumpaakaan... Paitsi kun teen kastikkeen, ostan maidon.
Teetä löytyy kolmea eri makua ja kaakaojauhettakin on, mutta maitoa ei edelleenkään...- say no to cafe
Justiin sa niin joku viisas on joskus sanonu että kahvi on myrkkyä. Eikä se muuten maistu ei edes hyvältä ei kermalla tai ilman saati sitten sokerin kanssa
- retu
Mitä käytät kun teet käpykakkua? sydämmiä?
- Sydänkäpy
retu kirjoitti:
Mitä käytät kun teet käpykakkua? sydämmiä?
Mä en leivo =)
- ed
Tässä on Repalle palstan virtuaalikermaa -----> U
Jos tulet joskus meillä käymään iltasella, sano etukäteen, niin lähdetään aamulla kirkolle hakemaan ja on sitten tuoretta hyvää kermaa Sinulle, kun olet täällä. On sitten hyvä mieli molempien jutustella.
Kerron muillekin tutuille, että näin olisi hyvä heidänkin tehdä.
Nyt Repan asia sitten kunnossa, vai voitaisiinko tehdä jotain muuta?
Ed - kermaa
Kahvi maidolla ei kyllä ole mitenkään nautittavaa juotavaa. Kahvi nimenomaan kermalla on parasta. Juon myös kahvin mustana, mutta se onkin sitten aivan eri juomaa kuin kerman kanssa.
- kamomilla
nyt pitää antaa vähän toisenlaistakin palautetta ;) eli minä juon kahvia ja vieläpä melkoisestikin, mutta en koskaan kerman kanssa!
Mielestäni kerma pilaa kahvin maun ja vain rasvaton maito on se ainoa ja oikea kahvin maustaja :)
eli..makuja on moneksi, niinkuin meitä täällä ihmisiäkin (onneksi!) - Orava
Kahvi on pahaa ja kaiken lisäks kahviviljelyksien tieltä hakataan sademetsää... Mutta sehän mun piti sanoo, että se on ärsyttävää, kun joka paikassa oletetaan, että kaikki juo kahvia. Ei kai se nyt hirvee vaiva ole kysyä vierailta, mitä ne juo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639