uuhaa herätkää... *hoil* =))) Huomenta kaikki ihanuudet siellä jossain.
Kello löi jo viisi..h
11
357
Vastaukset
- AMR-52
...aamua True....))) nyt sievien varpaittesi suojaksi oikein hyvät kotikutoiset villlasukat. hallaa täälpäin -4.
- TrueLady
kätösin tehdyt huopatöppöset =)) Nää on muksat =)) Teil o kylymä.. meil tasan 0 ainaki uutisten mukaan =)) Huomenta. Kahvia? =)
- AMR-52
TrueLady kirjoitti:
kätösin tehdyt huopatöppöset =)) Nää on muksat =)) Teil o kylymä.. meil tasan 0 ainaki uutisten mukaan =)) Huomenta. Kahvia? =)
täyskuu möllöttää taivaal,jokunen pilvenriekale purjehtii laiskasti kohti etelää...uhhuh,jopas meinasin ihan runollisex heittäytyy...))) kahvii täs,ja siun antamat aamumömmöt....työn alla...)))
- TrueLady
AMR-52 kirjoitti:
täyskuu möllöttää taivaal,jokunen pilvenriekale purjehtii laiskasti kohti etelää...uhhuh,jopas meinasin ihan runollisex heittäytyy...))) kahvii täs,ja siun antamat aamumömmöt....työn alla...)))
sais olla tänään =)) Mä taidan ottaa noita aurinkopillereitä =)) Vaik ei o viel kevät, D-vitamiinivarasto hiuka vähissä. Kahviin imelää? Valkasuainetta? =))
- AMR-52
TrueLady kirjoitti:
sais olla tänään =)) Mä taidan ottaa noita aurinkopillereitä =)) Vaik ei o viel kevät, D-vitamiinivarasto hiuka vähissä. Kahviin imelää? Valkasuainetta? =))
...tummanruskeena,ei sokurii..syön jottai myöhemmin. muhkea sätkä kahvin kaa ajaa melkein organismin partaal...)))mie en kauravellilöist välitä.ko syön,täl kertaa purkkilihaa,joss läskiii paljon,leivän pääl...)))
- TrueLady
AMR-52 kirjoitti:
...tummanruskeena,ei sokurii..syön jottai myöhemmin. muhkea sätkä kahvin kaa ajaa melkein organismin partaal...)))mie en kauravellilöist välitä.ko syön,täl kertaa purkkilihaa,joss läskiii paljon,leivän pääl...)))
keittelen.. lapsosille =)) Mä syön vasta ehtoolla, kiitos. Sätkä? No jos menthol kelpaa =)) Tos o kääri ite. =)) Kuinkas muuten lähteny aamu käyntiin?
- AMR-52
TrueLady kirjoitti:
keittelen.. lapsosille =)) Mä syön vasta ehtoolla, kiitos. Sätkä? No jos menthol kelpaa =)) Tos o kääri ite. =)) Kuinkas muuten lähteny aamu käyntiin?
..mukavasti..)) könysin sängyst 6 mais kahvinkeittoo,tännää ois lattian luuttuuminen,eilenillal imuroin... Kiitos sätkäst,kyl menthol käy,vaik en ite kyl sitä osta. keltainen bonus pallaa vakinaisest suupieles..((( onks maailmal mittää kummosta tapahtunt? tuo ration k.säädin nii ettääl,90cm. pääs ei millää näi aamust jaksa vennyy nii pitkäl...)))
- TrueLady
AMR-52 kirjoitti:
..mukavasti..)) könysin sängyst 6 mais kahvinkeittoo,tännää ois lattian luuttuuminen,eilenillal imuroin... Kiitos sätkäst,kyl menthol käy,vaik en ite kyl sitä osta. keltainen bonus pallaa vakinaisest suupieles..((( onks maailmal mittää kummosta tapahtunt? tuo ration k.säädin nii ettääl,90cm. pääs ei millää näi aamust jaksa vennyy nii pitkäl...)))
Ne norjalaiset kalastustarkastajat o Murmanskis kohta =)) Huvittava juttu sekin. Sattamin käräjät alkaa. Pakkasta ens yöks ja si lämpenee... Siinä tärkeimmät =)) Menin kiltisti vällyihin kympin aikoihin.. puhelin soi yhdeltä ja tässä sitä ollaan =))
- AMR-52
...vipinää kinttuihin,just lähen..)) ja lapaset kättee,ei mittää sormikkaan replui,epäterveelliset..((
- TrueLady
karvarukkaset =O Miul nii pienet kätöset et ain jäässä =))
- AMR-52
TrueLady kirjoitti:
karvarukkaset =O Miul nii pienet kätöset et ain jäässä =))
...laittaa,ko et miul rukkasii anna..)))) et nyt ehtint kuitekaa,päivemmäl sit uusiks..))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015