Aloitin Seroxatin vajaa 2 viikkoa sitten, ensin viikko 10mg ja sitten 20mg. Nyt olen ollut tuon annoksen noston jälkeen aivan älyttömän väsynyt kokoajan. Onko tämä normaalia? Ohimenevä aloitusoire? Muiden kokemuksia? Jos tämä on jatkuva sivuvaikutus niin en voi jatkaa tämän lääkkeen ottamista.
Seroxat ja jumalaton väsymys?
3
2774
Vastaukset
- käytän
Kyllä se väsyttää alkuun..mut masennus "itsessäänkin"väsyttää,mut jos lääke muuten auttaa ja olosi on suht siedettävä,niin eikö se ole tärkein? ei se lääke kauaa väsytä,pikku hiljaa vaikuttaa.
- Helena
Olen käyttänyt Seroxat-lääkettä jo pitkään paniikkihäiriö- ja ahdistuslääkkeenä (40 mg/vrk)ja kokemuksesta tiedän, että ensimmäisten 2-3 kk:n aikana lääke väsyttää. Lääkkeeseen liittyy jonkin verran muitakin sivuoireita, joskin vaarattomia. Väsymysoire katoaa, kun lääke alkaa vaikuttaa. Siirryin jossain vaiheessa käyttämään rinnakkaislääkettä nimeltä Optipar ja minun tapauksessani myös sivuoireet ovat olleet pienempiä Optiparin kohdalla kuin alkuperäisen Seroxat-lääkitykseni kohdalla. Ulkoile paljon - sekin auttaa väsymykseen.
- Unikeko-83
Itse olen käyttänyt noin puoli vuotta Seroxat-lääkettä, alkuun meni hyvin, mutta nyt viimeisen parin kolmen kuukauden aikana on ollut lisääntyvää väsymystä ja painokin on noussut vähentyneen aktiivisuuden takia, vaikka liikuntaa olen muutaman tunnin viikossa harrastanutkin. Mutta perusaktiivisuus on ollut heikompaa. Ja herkkujen syöntiä ollut joka päivä. Töissä olen pystynyt käymään suht normaalisti, mutta sekin tuntuu olevan vähän siinä ja tässä, että kuinka kauan jaksaa.
Ajoittain on unihäiriöitä ja herään keskellä yötä saamatta enää unta, ja toisaalta nukun niin etten herää edes aamulla, vaikka mikä kello olisi soimassa.
Raskastahan tämä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872