Olen ns. mammamainen nainen.En naisellisen nätti/sähäkkä/seksy mutta vahva/iso/hyvä synnyttäjä ja näytän hyvältä Lorella X:n vaatteissa.Olen tiukka moraalin suhteen ; en suvaitse mieheni puhuvan kassamyyjättärien kanssa, sehän on PAHE ja SYNTI! Minusta yksi yhteiskunnan rappeutuman alku on musta mascara, sillä tyttöset liehittelee miehiä harhapoluille!
Minä uskon, etä on minunlaisten naisten vuoro astua esiin parrasvaloihin.Kohta me vallataan varmaan myös Hollywood. Viimeinkin opitaan miltä HYVÄ nainen näyttää, HYVÄltä!
Emäntämäisten naisten
59
3357
Vastaukset
- Nykyajan mies
Makuja on miehillä monenlaisia ja jotkut todella pitävät jopa sinunlaisistakin naisista. Usein he etsivät naisesta äitihahmoa hoivaamaan itseään. Mutta totuushan on, että yleisesti ottaen parhaat ja halutuimmat naiset ovat naisellisia, nättejä ja seksikkäitä ja luonteeltaan kilttejä ja suht vaatimattomia ja omaavat hyvän itsetunnon! Tuo ettet suvaitse miehesi puhuvan kassamyyjättärien kanssa, kertoo huonosta itsetunnosta ja pelosta, että kauniimmat naiset vievät miehesi.
Ihmettelen, miten voit nostaa itsesi jalustalle, esittää olevasi HYVÄ nainen? Ehkä yrität sillä kohottaa itsetuntoasi, tiedä häntä. Ja lopuksi vielä oma mielipiteeni selkeästi ilmaistuna; emäntämäiset naiset, kuten sinä, eivät näytä silmissäni hyvältä enkä voisi heistä ulkonäön perusteella kiinnostua. Lisäksi asenteesi antaa sinusta varsin luotaantyöntävän kuvan.
P.S. Sinulle saattaisi tehdä hyvää jonkinlainen muuttumisleikki, koska uskon että kuitenkin haluaisit tuntea itsesi nätiksi ja seksikkääksi ;) - näin on
Olen kans emäntätyyppiä kumisaappaat jalassa ja navettahuivi päässä ja lihaa löytyy enempiäkin puristella. Olen kova työihminen ja lasten kasvattajana oikea emojen emo ja tietenki hyvä synnyttäjä johtuen rotevasta ja laajasta lantiastani. Olen myös kova ja sutjakka sanainen joten asiat selvitetään HETI eikä 15 päivä. Mies ei petä ja jos pettää mies lentää lähimpään jorpakkon yhdellä käden heitolla. Naimisiinki mentäessä kannoin mieheni kynnyksen yli. Pidän miehen kurissa joten ei pelkoa, että muita katselis sillä silmällä.
- Nykyajan mies
Niin, naisia on erilaisia ja kaikille on tarvetta. Toivottavasti et kuitenkaan hallitse miestäsi pelon avulla, sillä silloin et voi olla varma että mies on kanssasi ihanan itsesi takia.
Ah mutta, sinähän mitä ilmeisimmin teetkin juuri sitä!
(ja ihanasta taidat ollakin aika kaukana, btw..) - Maatalon emäntä
Niin ja vielä miehestäni (muista en tiedä enkä kyllä välitäkkään) niin mies kyllä rakastaa ja himoittee niin, että ei kyllä pelkoakaan muista naisista, tosin muut naiset voi kyllä kadehtiakkin minua.
- MAATALON EMÄNTÄ
Nykyajan mies kirjoitti:
Niin, naisia on erilaisia ja kaikille on tarvetta. Toivottavasti et kuitenkaan hallitse miestäsi pelon avulla, sillä silloin et voi olla varma että mies on kanssasi ihanan itsesi takia.
(ja ihanasta taidat ollakin aika kaukana, btw..)Mies pitää mua ihanana, sinusta en tiedä enkä suoraansanottuna edes välitä hevon paskaa. Ja kauneus on muuten katsojan silmissä. Saanko arvata, olet vielä varmaan poikamies.
- Nykyajan mies
Maatalon emäntä kirjoitti:
Niin ja vielä miehestäni (muista en tiedä enkä kyllä välitäkkään) niin mies kyllä rakastaa ja himoittee niin, että ei kyllä pelkoakaan muista naisista, tosin muut naiset voi kyllä kadehtiakkin minua.
Siinä on sitten vakka löytänyt kantensa. Muut naiset sentään tuskin sinua kadehtivat, mutta kuvittele vaan niin jos se tekee sinut onnellisemmaksi.
- Maatalon emäntä
Nykyajan mies kirjoitti:
Siinä on sitten vakka löytänyt kantensa. Muut naiset sentään tuskin sinua kadehtivat, mutta kuvittele vaan niin jos se tekee sinut onnellisemmaksi.
No kateellisista naisista on kyllä elämänvarrella tullut kokemuksia, kuka sanoi, että olisin ruma?
- Nykyajan mies
MAATALON EMÄNTÄ kirjoitti:
Mies pitää mua ihanana, sinusta en tiedä enkä suoraansanottuna edes välitä hevon paskaa. Ja kauneus on muuten katsojan silmissä. Saanko arvata, olet vielä varmaan poikamies.
Kauneus todellakin on katsojan silmässä. Jos miehesi pitää sinua ihanana, niin se on hyvä. Annoit vain itsestäsi aikamoisen "justiinan" kuvan, kuten Kaunotar tuossa alempana ilmaisi.
Ja minä en muuten ole poikamies. Seurustelen ihanan, kauniin ja suloisen naisen kanssa joka ei todellakaan pelkää olla naisellinen. Naisellinen sillä seksikkäällä ja kuitenkin niin kiltillä tavalla, joka saa miehen kuin miehen polvet veteliksi. - Nykyajan mies
No kateellisista naisista on kyllä elämänvarrella tullut kokemuksia, kuka sanoi, että olisin ruma?
..sanoit olevasi "emäntätyyppiä kumisaappaat jalassa ja navettahuivi päässä ja lihaa löytyy enempiäkin puristella" kertoi minulle, ettet ole laisinkaan makuuni. Kaikki naiset ovat kauniita ainakin jonkun silmissä, mutta sinä tuskin olet sitä minun silmissäni.
- Maatalon emäntä
Nykyajan mies kirjoitti:
Kauneus todellakin on katsojan silmässä. Jos miehesi pitää sinua ihanana, niin se on hyvä. Annoit vain itsestäsi aikamoisen "justiinan" kuvan, kuten Kaunotar tuossa alempana ilmaisi.
Ja minä en muuten ole poikamies. Seurustelen ihanan, kauniin ja suloisen naisen kanssa joka ei todellakaan pelkää olla naisellinen. Naisellinen sillä seksikkäällä ja kuitenkin niin kiltillä tavalla, joka saa miehen kuin miehen polvet veteliksi.Jaahas no minun mies näkee minut naisellisena ja seksikkäänä, vaikka runsas ja tukevaa tekoa olenki ja räväkkä ja vahva työihminen, eli mieheni arvostaa juuri kaltaistani tyyppiä ei hienohepeneisiä tällinki tyttöjä joila ei ole voimaa edes sen maitohinkin nostamiseen ilman apua. Mitäpä apua/hyötyä sellaisista naisista edes on jotka nättinä kynnet maalattuina istukselee peilin edessä ja välissä pyörähtelee miehensä edesssä kysen olenko sievä ja hihittää naisellisesti päälle. Ei niillä hennoilla tyttelöillä oikeen mitään tee kun ei ole voimiakaan oikein mihinkään. Ja muuten miehen polvet kyllä menee veteliksi kun aletaan lempimään.
- Nykyajan mies
Jaahas no minun mies näkee minut naisellisena ja seksikkäänä, vaikka runsas ja tukevaa tekoa olenki ja räväkkä ja vahva työihminen, eli mieheni arvostaa juuri kaltaistani tyyppiä ei hienohepeneisiä tällinki tyttöjä joila ei ole voimaa edes sen maitohinkin nostamiseen ilman apua. Mitäpä apua/hyötyä sellaisista naisista edes on jotka nättinä kynnet maalattuina istukselee peilin edessä ja välissä pyörähtelee miehensä edesssä kysen olenko sievä ja hihittää naisellisesti päälle. Ei niillä hennoilla tyttelöillä oikeen mitään tee kun ei ole voimiakaan oikein mihinkään. Ja muuten miehen polvet kyllä menee veteliksi kun aletaan lempimään.
(Kyllä varmasti menee miehen polvet veteliksi kun on lihaa mitä kannatella.)
Sinullapa on yksipuolinen kuva kauniista tytöistä. Minun naiseni pitää kyllä ulkonäöstään huolta (mistä olen miehenä iloinen ja ylpeä), mutta osaa myös käytännön hommia eikä jää istumaan sormi suussa jos esim. sulake palaa. Miehisiä voimia vaativat tehtävät sen sijaan teen itse ja vieläpä mielelläni.
Loppujen lopuksi tässä on mielestäni kyse ikiaikaisesta mies-nainen -asettelusta. Henkilökohtaisesti pidän siitä että nainen on (fyysisesti) heikompi sukupuoli. Ja jos kuvittelet että tarvitsen vahvistusta miehisyydelleni naisellisesta tyttöystävästä, olet väärässä. Koen olevani miehekäs mies ja naiseni on onnekseni naisellinen nainen, mikä voisi olla sen luonnollisempaa. - kummastunutN
Nykyajan mies kirjoitti:
(ja ihanasta taidat ollakin aika kaukana, btw..)Ja mitähän te nykyajan miehet nykynaisissa oikein pelkäätte?
- Nykyajan mies
kummastunutN kirjoitti:
Ja mitähän te nykyajan miehet nykynaisissa oikein pelkäätte?
Naisissa on erilaisia yksilöitä, minä en ainakaan haluaisi vaimokseni mitään pirttihirmua, vaikka en olekaan mies jota voi pompotella miten sattuu.
Naisen ei tarvitse olla kovaääninen ja riski, naama punaisena ärjyvä tantta. Se teissä monissa nykyajan naisissa ei minua miellytä. Suloiset naiset kunniaan!
- Kaunotar
Jos olette justiinan osan ottaneet, tyytykää siihen älkääkä olko katkeria kauniimmille naisille! Vaikka ette olekaan kovin haluttuja miesten keskuudessa, kyllä teidätkin joku (kai ) huolii.
- silli_
Kylläpäs on huumorintajutonta porukkaa liikkeellä. Mistä näitä kaunottaria ja nykyajan miehiä kasvaa? Pitäkää minut ainakin hemmetin kaukana niistä.
Go, maatalon emäntä, go! - Kaunotar
silli_ kirjoitti:
Kylläpäs on huumorintajutonta porukkaa liikkeellä. Mistä näitä kaunottaria ja nykyajan miehiä kasvaa? Pitäkää minut ainakin hemmetin kaukana niistä.
Go, maatalon emäntä, go!Et voi väittää etteikö aloittanut viesti olisi jollain tapaa kieroutunut, provosoiduin siitä. Olen kyllä sitä mieltä että kaikenlaiset naiset ovat tarpeellisia ja heitä pitää arvostaa. Mutta että oikein "emäntämäisten naisten vuosikymmen"...ei teistä ole koko kansan kauneusihanteiksi, mutta omassa lokerossanne olette enemmän kuin paikallaan!
- Kultukimallus
Kaunotar kirjoitti:
Et voi väittää etteikö aloittanut viesti olisi jollain tapaa kieroutunut, provosoiduin siitä. Olen kyllä sitä mieltä että kaikenlaiset naiset ovat tarpeellisia ja heitä pitää arvostaa. Mutta että oikein "emäntämäisten naisten vuosikymmen"...ei teistä ole koko kansan kauneusihanteiksi, mutta omassa lokerossanne olette enemmän kuin paikallaan!
on tietysti se, että moni mies ajaa ladalla vaikka haluaisi alleen corveten ;)
Maatalon emäntiä tarvitaan, sitä en kiellä. Mutta Kaunottaren tapaan todettakoon, että aika provosoivaa tekstiä. Itseäni ainakin hivelee miesten tuijotus, siitä taitaa emäntäihmiset jäädä paitsi... - vaivaa
Kultukimallus kirjoitti:
on tietysti se, että moni mies ajaa ladalla vaikka haluaisi alleen corveten ;)
Maatalon emäntiä tarvitaan, sitä en kiellä. Mutta Kaunottaren tapaan todettakoon, että aika provosoivaa tekstiä. Itseäni ainakin hivelee miesten tuijotus, siitä taitaa emäntäihmiset jäädä paitsi...Onpa pakko vastata tuohon miesten tuijotuksiin nyt, sillä miesten tuijotuksia riittää niin paljon, että aivan kiusaannun ja tietysti viheltelyt ym. kuuluu asiaan. Toivoisinki, että olisin rumempi, mutta minkäs teet. Kun joskus pakosta on pitänyt kävellä esim. raksan ohí voit kuvitella sitä huutoa, viheltelyä ja niitä siivottomia ehdotuksia. Olen nainen joka kyllä kerää katseet ja huomiot, vaikka vierellä olisi millainen hento perhonen tahansa. Puhumattakaan eräästä kylän isännästä(ei siis oma isäntä) joka tunki navettaani ja alkoi möyhimään rintojani, löin sitä ämpärillä munille johan luikki ujeltaen ulos.
- kuka vain nainen
vaivaa kirjoitti:
Onpa pakko vastata tuohon miesten tuijotuksiin nyt, sillä miesten tuijotuksia riittää niin paljon, että aivan kiusaannun ja tietysti viheltelyt ym. kuuluu asiaan. Toivoisinki, että olisin rumempi, mutta minkäs teet. Kun joskus pakosta on pitänyt kävellä esim. raksan ohí voit kuvitella sitä huutoa, viheltelyä ja niitä siivottomia ehdotuksia. Olen nainen joka kyllä kerää katseet ja huomiot, vaikka vierellä olisi millainen hento perhonen tahansa. Puhumattakaan eräästä kylän isännästä(ei siis oma isäntä) joka tunki navettaani ja alkoi möyhimään rintojani, löin sitä ämpärillä munille johan luikki ujeltaen ulos.
on oletettavasti lehmiä parempaa silmänruokaa....ja jos kaupunkiin joskus eksyt niin rauhassa saat olla
- emäntä
kuka vain nainen kirjoitti:
on oletettavasti lehmiä parempaa silmänruokaa....ja jos kaupunkiin joskus eksyt niin rauhassa saat olla
Nimenomaan kaupungilla niitä katseita ja vihellyksiä keräänki.
- täällä kehuskella
emäntä kirjoitti:
Nimenomaan kaupungilla niitä katseita ja vihellyksiä keräänki.
Niinhän sinä täällä sanot. Minäpä väitän, että se ei ole totta ;)
- Kaunotar
Vastaapa tähän kysymykseen:
Millaisia tuntemuksia sinussa herää, kun näet kauniin tai söpön, hoikan tytön/naisen?- Emäntien emäntä
No ei mitään tuntemuksia koska olen hetero, mutta olen kyllä kohdannut tällaisen kuvailemasi kaltaisn tytön joka kadehti minua äärettömästi koska ei saanut miestäni. Kaunotar olen itsekkin, vaikka olenki tukevaa ja isoa kokoa. Ainakin vartalon muodot ovat mahtavat rintoja myöten ja kasvoiltani voittaisin jopa monet miss suomet.
- Kaunotar
Emäntien emäntä kirjoitti:
No ei mitään tuntemuksia koska olen hetero, mutta olen kyllä kohdannut tällaisen kuvailemasi kaltaisn tytön joka kadehti minua äärettömästi koska ei saanut miestäni. Kaunotar olen itsekkin, vaikka olenki tukevaa ja isoa kokoa. Ainakin vartalon muodot ovat mahtavat rintoja myöten ja kasvoiltani voittaisin jopa monet miss suomet.
...en todellakaan tarkoittanut mitään seksuaalisia tuntemuksia.
Kasvoiltasi voit toki olla ihan nätti, mutta et silti ole yleisen kaunesihanteen mukainen, joten jätetäänpä ne missivertailut sikseen. Ja sitten tämä viime vuosina yleistynyt väärinkäsitys: lihava EI ole yhtä kuin muodokas. Kauniit muodot omaavalla naisella on muotoja oikeissa paikoissa.
Alkuperäisessä tekstissäsi oli monta kohtaa, joista kuvastui katkeruutesi kauniita, hoikkia naisia kohtaan. Miksi et anna miehesi jutella myyjättärien kanssa, jos mies kerran on täysin sinun lumoissasi? Mitä vikaa on mascaran käytössä? Selvästikin tuntemuksesi kauniita naisia nähdessäsi ovat negatiivisia. Selitäpä tarkemmin miksi?
Tuosta tytöstä vielä, joka mielestäsi halusi miehesi: selvästikin kuvittelit kaiken koska kirjoitit todellakin että "yksi yhteiskunnan rappeutuman alku on musta mascara, sillä tyttöset liehittelee miehiä harhapoluille!" Sairasta! - maetolaitur
Kaunotar kirjoitti:
Kasvoiltasi voit toki olla ihan nätti, mutta et silti ole yleisen kaunesihanteen mukainen, joten jätetäänpä ne missivertailut sikseen. Ja sitten tämä viime vuosina yleistynyt väärinkäsitys: lihava EI ole yhtä kuin muodokas. Kauniit muodot omaavalla naisella on muotoja oikeissa paikoissa.
Alkuperäisessä tekstissäsi oli monta kohtaa, joista kuvastui katkeruutesi kauniita, hoikkia naisia kohtaan. Miksi et anna miehesi jutella myyjättärien kanssa, jos mies kerran on täysin sinun lumoissasi? Mitä vikaa on mascaran käytössä? Selvästikin tuntemuksesi kauniita naisia nähdessäsi ovat negatiivisia. Selitäpä tarkemmin miksi?
Tuosta tytöstä vielä, joka mielestäsi halusi miehesi: selvästikin kuvittelit kaiken koska kirjoitit todellakin että "yksi yhteiskunnan rappeutuman alku on musta mascara, sillä tyttöset liehittelee miehiä harhapoluille!" Sairasta!Elä kehtoo rottuus häpästä kun tiellä katkeruuttas itkee tihrustat. Ohan se ymmärrettävvee et siulla ei oo 45 litran vetosii maitotonkkii mut ei sen tähen tarvii rotusempii muatalon emäntii alkoo halveeraamaan.
Ne Alepan valkovenälääset kirstunvartijat kun tosiaan aukasoo ketaransa tarjoten röttöstänsä kelle tahansa mustan makkaran omaavalle huithapeli ukonrutjakkeelle. Eihän noi heitukat ies oo ikännään nähny semmosta vuarautta (ja ny meinoo pirttivä missä on huoneita vaikka koko pitäjälle) mitä muatilan isännät omistaa kun ite nää tylleröt assuu kytristelleevät manu-sardiinipurkin kokosissa lootikoissa.
Tappuuvu tuntoos ja lopeta se mascaran käyttö ennen kuin siutkin myyvään Eritreaan poikain leluksi kun eihän siusta oo ees kottöihin ja tuskinpa siuhun sais ees tulemmaan - Kaunotar
maetolaitur kirjoitti:
Elä kehtoo rottuus häpästä kun tiellä katkeruuttas itkee tihrustat. Ohan se ymmärrettävvee et siulla ei oo 45 litran vetosii maitotonkkii mut ei sen tähen tarvii rotusempii muatalon emäntii alkoo halveeraamaan.
Ne Alepan valkovenälääset kirstunvartijat kun tosiaan aukasoo ketaransa tarjoten röttöstänsä kelle tahansa mustan makkaran omaavalle huithapeli ukonrutjakkeelle. Eihän noi heitukat ies oo ikännään nähny semmosta vuarautta (ja ny meinoo pirttivä missä on huoneita vaikka koko pitäjälle) mitä muatilan isännät omistaa kun ite nää tylleröt assuu kytristelleevät manu-sardiinipurkin kokosissa lootikoissa.
Tappuuvu tuntoos ja lopeta se mascaran käyttö ennen kuin siutkin myyvään Eritreaan poikain leluksi kun eihän siusta oo ees kottöihin ja tuskinpa siuhun sais ees tulemmaanEn halveeraa teitä sen enempää kuin sinäkään halveeraat meitä kaunottaria. En todellakaan haluaisi olla kaltaisesi emäntä. Oletpas kyllä harvinaisen eristäytynyt sinne maatilallesi. Pieni on maailmasi, ei voi muuta sanoa.
Ja tuo vihjauksesi "ketaroiden aukasoomisesta" meni totaalisen metsään, olen oman arvoni tunteva nainen, joka ei kenen tahansa kanssa hyppää vällyjen väliin.
Edelleenkään en saanut sinulta selkeää vastausta siihen, miksi olet niin katkera kauniille naisille kun kerran olet elämääsi tyytyväinen? - emäntä.
Kaunotar kirjoitti:
Tuosta tytöstä vielä, joka mielestäsi halusi miehesi: selvästikin kuvittelit kaiken koska kirjoitit todellakin että "yksi yhteiskunnan rappeutuman alku on musta mascara, sillä tyttöset liehittelee miehiä harhapoluille!" Sairasta!En haluakkaan olla yleisten kauneusihanteiden mukainen silloinhan en erottuis harmaasta massasta nimeksikään. Olen ainakin erottuva ja nimenomaan upealla ulkomuodollani, enkä ole mikään höllyvä muodoton läskikaksa vaan uhkea ja muodokas siis iso muotoinen, eli lanteet on leveät ja täyteläiset, vyötäröäkin löytyy, peppu pyöreä leveä ja muhkea ja kiinteä sekä rinnat isot täyteläiset ja kaikenkaikkiaan olen hedelmällisen ja terveen näköinen. Luisevuutta minusta ei löydy. En ole alkuperäinen kirjoittaja vaan toinen muodokas emäntä.
- Kaunotar
Odotan todellakin sinun vastaavan kysymykseeni.
- Kaunotar
emäntä. kirjoitti:
En haluakkaan olla yleisten kauneusihanteiden mukainen silloinhan en erottuis harmaasta massasta nimeksikään. Olen ainakin erottuva ja nimenomaan upealla ulkomuodollani, enkä ole mikään höllyvä muodoton läskikaksa vaan uhkea ja muodokas siis iso muotoinen, eli lanteet on leveät ja täyteläiset, vyötäröäkin löytyy, peppu pyöreä leveä ja muhkea ja kiinteä sekä rinnat isot täyteläiset ja kaikenkaikkiaan olen hedelmällisen ja terveen näköinen. Luisevuutta minusta ei löydy. En ole alkuperäinen kirjoittaja vaan toinen muodokas emäntä.
Joidenkin silmissä olet varmasti upea, en kiellä sitä.
- separuattori
Kaunotar kirjoitti:
En halveeraa teitä sen enempää kuin sinäkään halveeraat meitä kaunottaria. En todellakaan haluaisi olla kaltaisesi emäntä. Oletpas kyllä harvinaisen eristäytynyt sinne maatilallesi. Pieni on maailmasi, ei voi muuta sanoa.
Ja tuo vihjauksesi "ketaroiden aukasoomisesta" meni totaalisen metsään, olen oman arvoni tunteva nainen, joka ei kenen tahansa kanssa hyppää vällyjen väliin.
Edelleenkään en saanut sinulta selkeää vastausta siihen, miksi olet niin katkera kauniille naisille kun kerran olet elämääsi tyytyväinen?et siulla ei oo mittään näytettävee mut annahan olla kun aiolla emännällä on perä ku leikkuupuimurilla että eihän ennen sen näkemistä tiiä ies elänneesä.
Sun laisten kaartemumma poikien hurmaaja ei tie minkään sortimentin vaikutusta kunnon isäntiin. Arvelehan kun nytteennii tää vorresterin ritke tulloo käymään härmän elannossa niin se on kuule muotokkaihen saluto pakettia hamuavien naesten aluskalsongit jotkka vettyy sillä meitä se ameriikan poeka kattoo silmät sikkurassa kun vastaavasti ne myyjätyttösen huitukat suap olla seinäruusuloina.
Vuan voiphan se sullehin joku äijän rutjake löytyy kaapuntista, joka ei oo niin tarkka minne tavaraasa tyrkkeevvää. - Kaunotar
separuattori kirjoitti:
et siulla ei oo mittään näytettävee mut annahan olla kun aiolla emännällä on perä ku leikkuupuimurilla että eihän ennen sen näkemistä tiiä ies elänneesä.
Sun laisten kaartemumma poikien hurmaaja ei tie minkään sortimentin vaikutusta kunnon isäntiin. Arvelehan kun nytteennii tää vorresterin ritke tulloo käymään härmän elannossa niin se on kuule muotokkaihen saluto pakettia hamuavien naesten aluskalsongit jotkka vettyy sillä meitä se ameriikan poeka kattoo silmät sikkurassa kun vastaavasti ne myyjätyttösen huitukat suap olla seinäruusuloina.
Vuan voiphan se sullehin joku äijän rutjake löytyy kaapuntista, joka ei oo niin tarkka minne tavaraasa tyrkkeevvää.Kyseessähän oli vitsi! :D Suhteellisen hauska sellainen jopa. Siirrynpä tästä lakkaamaan kynsiäni ja ihailemaan itseäni peilistä, en jaksa enää tänään kommentoida mitään.
- latotanssit
Kaunotar kirjoitti:
Joidenkin silmissä olet varmasti upea, en kiellä sitä.
torellakin et sullakin ois mahollisuuksia jonkun sortin koiranäättelyssä saaha se hyvän hävviijän ruusuke. En mie pahantohtosuuttani tätä siulle sano vuan aivan hyvvee hyvvyyttäni mut osrami on tainu sulta kärähtee jo hyvvee aekoo sitten et oisko tarvetta hankkiva uus valo sinne yliskammariin
- silli_
Kaunotar kirjoitti:
Odotan todellakin sinun vastaavan kysymykseeni.
Ei saa****na; vieläkö tämä jatkuu!? Uskomatonta, että joku voi olla noin tyhmä.
Ihan parhaat naurut kyllä irtos, kiitti niistä. - kun arvaan:
silli_ kirjoitti:
Ei saa****na; vieläkö tämä jatkuu!? Uskomatonta, että joku voi olla noin tyhmä.
Ihan parhaat naurut kyllä irtos, kiitti niistä.olet aloittajan kaltainen, lihava ja heikkoitsetuntoinen nainen joka yrittää näyttää rempseältä ja itsevarmalta, mutta salaa kadehtii kauniita naisia ;) Tiedäthän, että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet!
- hellu
kun arvaan: kirjoitti:
olet aloittajan kaltainen, lihava ja heikkoitsetuntoinen nainen joka yrittää näyttää rempseältä ja itsevarmalta, mutta salaa kadehtii kauniita naisia ;) Tiedäthän, että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet!
miten sä voit kategorisoida ihmiset tollasiin stereotyyppeihin? olet luuviulu ja tuuli heiluttaa vaatteita päälläsi ja et selviytyisi puolta tuntia maatilalla ilman että kanat nokkis sut hengiltä. yritä tulla toimees ihtes kanssa sillä kukaan muu ei tuu kyllä sun kanssa toimeen.
taivas terveeks - princess
hellu kirjoitti:
miten sä voit kategorisoida ihmiset tollasiin stereotyyppeihin? olet luuviulu ja tuuli heiluttaa vaatteita päälläsi ja et selviytyisi puolta tuntia maatilalla ilman että kanat nokkis sut hengiltä. yritä tulla toimees ihtes kanssa sillä kukaan muu ei tuu kyllä sun kanssa toimeen.
taivas terveeksen ymmärrä mistä syystä te isoluiset naiset olette kateellisia meille cosmopolitanin kansikuvatytöille? Voihan olla että siellä tundralla pitää kerätä rasvaa ihon alle aivan eri tavalla jotta selviytyy hyisistä pakkastalvista ja ruokaakaan kun ei varmaan näe edes joka toinen viikko kun jäämeren koilliskulman sataman on jäässä ja troolarialukset ei inahakkaan. Kuitenkin haluaisin aivan toden teolla tietää miksi pelkäätte että me viedään teidän miehet luontaiselle vetovoimallamme kun kuitenkin haluamme vaan sitä parasta.
- en ole
hellu kirjoitti:
taivas terveeksvaan kaunis ja terve nainen! Lihaa on sopivasti luiden ympärillä, ei liikaa eikä liian vähän. Muodokas olen, mutten läski. Siinä sulle!
- omaa parempaa tietoa
en ole kirjoitti:
vaan kaunis ja terve nainen! Lihaa on sopivasti luiden ympärillä, ei liikaa eikä liian vähän. Muodokas olen, mutten läski. Siinä sulle!
Se että joku tero on sanonu sua 3 romillen änkyrässä nätiksi ei tee sinusta vielä kaunista. Minun miehekäs mies simo ei edes vilkaisisi sun suuntaan kun kotona essu päällä odottaa maailman sexyin nainen. Voihan olla että pentti-anterot näkeekin sussa jotain kun samalla sanoo ähkäisevät in your face.
- princess
princess kirjoitti:
en ymmärrä mistä syystä te isoluiset naiset olette kateellisia meille cosmopolitanin kansikuvatytöille? Voihan olla että siellä tundralla pitää kerätä rasvaa ihon alle aivan eri tavalla jotta selviytyy hyisistä pakkastalvista ja ruokaakaan kun ei varmaan näe edes joka toinen viikko kun jäämeren koilliskulman sataman on jäässä ja troolarialukset ei inahakkaan. Kuitenkin haluaisin aivan toden teolla tietää miksi pelkäätte että me viedään teidän miehet luontaiselle vetovoimallamme kun kuitenkin haluamme vaan sitä parasta.
en ole pelkkää luuta ja nahkaa vaan urheilullisen ja näyttävän kropan omaava nainen. Joku kumma maissipellonvoima ajaa teidät maalaiset ajattelemaan että vain xl-naiset omaavat muotoja, se ei todellakaan ole totta. Oletko niin ahdasmielinen että et näe omaa napaasi pidemmälle jos nyt näet sitäkään.
- tyylitietoinen emäntä
princess kirjoitti:
en ole pelkkää luuta ja nahkaa vaan urheilullisen ja näyttävän kropan omaava nainen. Joku kumma maissipellonvoima ajaa teidät maalaiset ajattelemaan että vain xl-naiset omaavat muotoja, se ei todellakaan ole totta. Oletko niin ahdasmielinen että et näe omaa napaasi pidemmälle jos nyt näet sitäkään.
sinua pikku isin rinsessaa. Joko barpin siskon skipperin vaatteet on tullu sulle liian pieniksi? En ole katkera kuteen ERÄÄT vaan omaan rautaisen itseluottamuksen sillä tiedän että miehet jumaloivat minua ja kaikkia kurvejani liukkaine risteyksineen. Sinulla on jotain ongelmia ja suosittelenkin sinulle et otat yhteyttä vuurmanniin tai nelosen dr. plööhin ja purat sinne riittämättömyyden tunnettasi.
- Kurvikaarina.
princess kirjoitti:
en ymmärrä mistä syystä te isoluiset naiset olette kateellisia meille cosmopolitanin kansikuvatytöille? Voihan olla että siellä tundralla pitää kerätä rasvaa ihon alle aivan eri tavalla jotta selviytyy hyisistä pakkastalvista ja ruokaakaan kun ei varmaan näe edes joka toinen viikko kun jäämeren koilliskulman sataman on jäässä ja troolarialukset ei inahakkaan. Kuitenkin haluaisin aivan toden teolla tietää miksi pelkäätte että me viedään teidän miehet luontaiselle vetovoimallamme kun kuitenkin haluamme vaan sitä parasta.
Isoluiset? Kaikki vähintään 175cm naiset on jo isoluisia eli lähes kaikki tunnetut huippumallitkin. Minä olen muuten vain uhkea muotoinen en läski, mutta en ihan hoikkakaan vaan pehmeällä täyteläisyydellä on luuni vuorattu ja miehet sanoneekin, että olen ihanan pehmeä ja lämmin niinkuin naisen pitääkin. Näytänki todella naiselliselta ja mahlat valuu miehiltä etenki kesäisin kun kulen ohuessa kukkamekossa.
- provo?
omaa parempaa tietoa kirjoitti:
Se että joku tero on sanonu sua 3 romillen änkyrässä nätiksi ei tee sinusta vielä kaunista. Minun miehekäs mies simo ei edes vilkaisisi sun suuntaan kun kotona essu päällä odottaa maailman sexyin nainen. Voihan olla että pentti-anterot näkeekin sussa jotain kun samalla sanoo ähkäisevät in your face.
Voiko joku todellakin olla noin itseään täynnä ja halventaa muita? Luulenpa että provoilet. Mutta lyönpä nyt kuitenkin sinut lyttyyn jos tosissasi oletkin.
Onko sinulla kokemusta siitä, että kymmenet ja taas kymmenet, jopa sadat miehet katsovat sinua ihailevin katsein? Sanovat että olet ihana, kaunis, söpö, seksikäs, suloinen, unelma, helmi, tavoittamaton, herkkupeppu, muotovalio, laatunainen? Taantuvat hölmösti hymyileviksi poikasiksi päästessään edes juttelemaan kanssasi? Lähettävät kaipaavia viestejä kännykkääsi? Arvostavat sinua, eivätkä hingu pelkästään sänkyyn kanssasi? Haluavat sinut vierelleen koko elämän ajaksi?
Kaikki tuo on minulle arkea. Kivaltahan se tuntuu kun on miesten suosiossa, mutta itsetuntoni ei ole vain siitä kiinni. Olen jalat maassa -tyyppiä ja tiedostan etteivät kaikki miehet kuolaa perääni, vaikka siltä joskus tuntuukin. Esimerkiksi sinun miehesi todennäköisesti pitää enemmän juuri kaltaisistasi emäntänaisista. Hänelle saatat hyvinkin olla se maailman sexyin nainen, joten ole iloinen siitä! - princess
Kurvikaarina. kirjoitti:
Isoluiset? Kaikki vähintään 175cm naiset on jo isoluisia eli lähes kaikki tunnetut huippumallitkin. Minä olen muuten vain uhkea muotoinen en läski, mutta en ihan hoikkakaan vaan pehmeällä täyteläisyydellä on luuni vuorattu ja miehet sanoneekin, että olen ihanan pehmeä ja lämmin niinkuin naisen pitääkin. Näytänki todella naiselliselta ja mahlat valuu miehiltä etenki kesäisin kun kulen ohuessa kukkamekossa.
läski mikä läski. Onhan se mielikuvitus hieno taivaan lahja mutta ei se silti totuutta miksikään muuta. Jos minä siro ja oikeasti sexy hani, ja sinä pyöreä kuin pallo navettatakkiin kääriytyneenä ollaan yhtä aikaa taksijonossa niin minut ne miehet siitä ottaa kyytiinsä ei sinua.
- aito ja oikea
provo? kirjoitti:
Voiko joku todellakin olla noin itseään täynnä ja halventaa muita? Luulenpa että provoilet. Mutta lyönpä nyt kuitenkin sinut lyttyyn jos tosissasi oletkin.
Onko sinulla kokemusta siitä, että kymmenet ja taas kymmenet, jopa sadat miehet katsovat sinua ihailevin katsein? Sanovat että olet ihana, kaunis, söpö, seksikäs, suloinen, unelma, helmi, tavoittamaton, herkkupeppu, muotovalio, laatunainen? Taantuvat hölmösti hymyileviksi poikasiksi päästessään edes juttelemaan kanssasi? Lähettävät kaipaavia viestejä kännykkääsi? Arvostavat sinua, eivätkä hingu pelkästään sänkyyn kanssasi? Haluavat sinut vierelleen koko elämän ajaksi?
Kaikki tuo on minulle arkea. Kivaltahan se tuntuu kun on miesten suosiossa, mutta itsetuntoni ei ole vain siitä kiinni. Olen jalat maassa -tyyppiä ja tiedostan etteivät kaikki miehet kuolaa perääni, vaikka siltä joskus tuntuukin. Esimerkiksi sinun miehesi todennäköisesti pitää enemmän juuri kaltaisistasi emäntänaisista. Hänelle saatat hyvinkin olla se maailman sexyin nainen, joten ole iloinen siitä!on pihjalanmarjat.
Taidat olla niitä stadin... noh en kehtaa huoraksi sanoa mutta huolimaton nainen kuitenkin. Tänne kun tuut niin miehet sanoo että olet, kitkula, plösö, rekkalesbo, takkutukka, pesemätön perse ja muutenkin huonotapainen nainen.
Minua nämä samaiset miehet ylistää ja nostaa jalustalle ja aisan päälle niin päivin kuin öin. Täällä asuu tosimiehet kun taas kaupunginavaloissa kyyristelee vaan hulttiot ja nahjukset jotka täältä on ajettu sapilaihen kanssa matkoihinsa.
Ei taija sinunkaan elämä olla elämisen arvosta mutta voimia sulle sisko. - on..
aito ja oikea kirjoitti:
on pihjalanmarjat.
Taidat olla niitä stadin... noh en kehtaa huoraksi sanoa mutta huolimaton nainen kuitenkin. Tänne kun tuut niin miehet sanoo että olet, kitkula, plösö, rekkalesbo, takkutukka, pesemätön perse ja muutenkin huonotapainen nainen.
Minua nämä samaiset miehet ylistää ja nostaa jalustalle ja aisan päälle niin päivin kuin öin. Täällä asuu tosimiehet kun taas kaupunginavaloissa kyyristelee vaan hulttiot ja nahjukset jotka täältä on ajettu sapilaihen kanssa matkoihinsa.
Ei taija sinunkaan elämä olla elämisen arvosta mutta voimia sulle sisko...24v ja seksikumppaneita 2.
Haukkumiseltasi meni pohja pois ja säälittävä katkeruus ja kateus jäivät vain jäljelle.
Hävettäisi minuakin jos olisin sinä. - vieno kekkonen
on.. kirjoitti:
..24v ja seksikumppaneita 2.
Haukkumiseltasi meni pohja pois ja säälittävä katkeruus ja kateus jäivät vain jäljelle.
Hävettäisi minuakin jos olisin sinä.sitä on miunkin persiissä mutta huomattavasti vaan enemmän mitä siulla ja kokemusta sittäin enemmän.
Minnuu halluis tulla siementämmään koko kylän miehet ja vielä puolet naapurpitäjästäkin mutta miepä pienkin kioskin kiinni ja annaa lempee vaan omalle maailman ihanimmalle miehelleni. Siun alaikäset ihastukset saa sulta korkeintaan kutkan ja siinäpähän sit makaat terveyskeskusken pöyvällä kuin kuha lihamestarin tiskillä. - just joo
vieno kekkonen kirjoitti:
sitä on miunkin persiissä mutta huomattavasti vaan enemmän mitä siulla ja kokemusta sittäin enemmän.
Minnuu halluis tulla siementämmään koko kylän miehet ja vielä puolet naapurpitäjästäkin mutta miepä pienkin kioskin kiinni ja annaa lempee vaan omalle maailman ihanimmalle miehelleni. Siun alaikäset ihastukset saa sulta korkeintaan kutkan ja siinäpähän sit makaat terveyskeskusken pöyvällä kuin kuha lihamestarin tiskillä.Olet niin naurettava, että sinun on pakko olla provo! Ihan hauskaa tekstiä sentään, mutta tottahan tuossa ei ole hevonpierun vertaa. Menepäs siitä lapioimaan lantaa, vitsi on vanhentunut.
- kaunokainen
just joo kirjoitti:
Olet niin naurettava, että sinun on pakko olla provo! Ihan hauskaa tekstiä sentään, mutta tottahan tuossa ei ole hevonpierun vertaa. Menepäs siitä lapioimaan lantaa, vitsi on vanhentunut.
Se alkuperäinen maksamakkara tuli taas linjoille. Vai ootko joku muu navetan ylisiltä herännyt hokerohammas. Te elätte siellä maaseudulla missä tuskin edes ylen kakkonenkaan vielä näkyy ja sitten tulette tänne arvostelemaan meidän metropoliittien elämää. En ymmärrä teitä ja miksi muka musta mascara on synneistä pahin???
- biip biip
Kaunotar kirjoitti:
Kyseessähän oli vitsi! :D Suhteellisen hauska sellainen jopa. Siirrynpä tästä lakkaamaan kynsiäni ja ihailemaan itseäni peilistä, en jaksa enää tänään kommentoida mitään.
Aivoissahan se seksi oikeasti asuu.
- coffee cup
kun arvaan: kirjoitti:
olet aloittajan kaltainen, lihava ja heikkoitsetuntoinen nainen joka yrittää näyttää rempseältä ja itsevarmalta, mutta salaa kadehtii kauniita naisia ;) Tiedäthän, että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet!
sileää maastoa kävelevä jos valittavana on kumpuinen up-and-down versio. Sorry, "ei-lihavat kaunottaret".
- läski..
coffee cup kirjoitti:
sileää maastoa kävelevä jos valittavana on kumpuinen up-and-down versio. Sorry, "ei-lihavat kaunottaret".
..minä olen mieluummin hoikka mutta muodokas.
Terveisin; c-kupin tissit, pyöreä pylly ja kaunis lantion kaari - Antero Kingis
läski.. kirjoitti:
..minä olen mieluummin hoikka mutta muodokas.
Terveisin; c-kupin tissit, pyöreä pylly ja kaunis lantion kaarinäin miehen näkökulmasta c-kuppi ei ole tissimiehelle mitenkään iso. Se on täysin keskivertokoko joka on tavallisemman tallaajan mieleinen. Todellinen tissimies tykkää eism. naisista, joilla on y-lantio, ovat todella hoikkia ja rinnat luokkaa F-cup.
- asian vierestä
Antero Kingis kirjoitti:
näin miehen näkökulmasta c-kuppi ei ole tissimiehelle mitenkään iso. Se on täysin keskivertokoko joka on tavallisemman tallaajan mieleinen. Todellinen tissimies tykkää eism. naisista, joilla on y-lantio, ovat todella hoikkia ja rinnat luokkaa F-cup.
"Todellinen tissimies tykkää eism. naisista, joilla on y-lantio, ovat todella hoikkia ja rinnat luokkaa F-cup."
Eli lihavat naiset eivät kuulu teidän(kään) suosikkeihinne. Olette oma, suhteellisen harvalukuinen joukkonne, ja ihailunne kohteilla on useimmiten silikonit. Harvemmin nimittäin nainen voi olla hoikka ja omata F-kupin tissit. - Se uhkeampi
princess kirjoitti:
läski mikä läski. Onhan se mielikuvitus hieno taivaan lahja mutta ei se silti totuutta miksikään muuta. Jos minä siro ja oikeasti sexy hani, ja sinä pyöreä kuin pallo navettatakkiin kääriytyneenä ollaan yhtä aikaa taksijonossa niin minut ne miehet siitä ottaa kyytiinsä ei sinua.
No ensinnäkään en ole maalaisemäntä kuten osa ehkä täällä kirjoittelevista voi ollakkin. Ja toisekseen minulla on jo oma kulta. Enkä ole läski vaan kuten kuvailin niin muodokas ja pehmeä (165cm/68kg), mutta urheilullinen ja kiinteä. Ja mitä siihen taksijonoon tulee niin ei tarvetta kun kultani antaa kyytiä Jaguar S-typellään. Mitä taas tulee sirouteen esim. (jos olet katsonut) kauniiden ja rohkeiden Tayloria joka on siroa tyyppiä ja taas Brooke uhkeampaa ja kurvikkaampaa niin kumman vartalo on näyttävämpi? Ehkä huono vertaus, mutta jotensakkaan antaa kuvaa..
Kurvikaarina. kirjoitti:
Terve, tää nyt ei liity mitenkään tohon aiheeseen mitä käsittelet...mut olisin ihan mielipidettä kysynyt kirjoittamista tarinoistani, kun olit käynyt mun galleria sivulla=) Olet muuten kaunis nainen=) Brunetet on parhaita;)
- tietää
Miten monta kirjoittajaa tässä on oikeasti ollu mukana vai onko tää kaikki sonta peräisin parin laitoksesta karanneen mielen syövereistä.
- Kaunotar
Minä ainakin olen sitä mieltä, että aloittaja, maatalon emäntä, ja sitten tämä loppupuoliskolla väitellyt emäntien emäntä/maetolaitur/separuattori/hellu/Kurvikaarina/aito ja oikea/vieno kekkonen ym. on yksi ja sama emäntäihminen.
- kaksineuvoinen
Kaunotar kirjoitti:
Minä ainakin olen sitä mieltä, että aloittaja, maatalon emäntä, ja sitten tämä loppupuoliskolla väitellyt emäntien emäntä/maetolaitur/separuattori/hellu/Kurvikaarina/aito ja oikea/vieno kekkonen ym. on yksi ja sama emäntäihminen.
olikohan täällä kukaan ylipäätään edes emäntää nähnykkää mutta sanompa vuan että selvin merkki yhteiskunnan rappeumasta on se että minua ei vieläkään ole suljettu laitokseen (14. viesti tähän ketjuun)
- Kaunotar
kaksineuvoinen kirjoitti:
olikohan täällä kukaan ylipäätään edes emäntää nähnykkää mutta sanompa vuan että selvin merkki yhteiskunnan rappeumasta on se että minua ei vieläkään ole suljettu laitokseen (14. viesti tähän ketjuun)
Hyvä sentään että itse ymmärrät olevasi sairas. Mikset siis parantaisi elämänlaatuasi ja hankkiutuisi itse hoitoon? Yhteiskunta ei aina tee kaikkea kansalaisten puolesta, otapa itse itseäsi niskasta kiinni ennenkuin on liian myöhäistä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353472Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2403375Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2493134Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2372372En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251675Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161447Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2221269Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111265Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa951240- 1191048