Saat Cesar anteeksi kun poistit tämän alunperin :)
Kun Minnan lapsella on sunnuntaina ne paljon puhutut synttärit, niin eikös olisi aika kiva veto tuotantotiimiltä että se Minnan lapsi olisi siellä livelähetyksen katsomossa ja Minna voisi toivottaa lapselleen hyvää syntymäpäivää. Ja lapsi vois toivottaa terkkuja äidilleen ja kertoa että hyvin he täällä ulkomaailmassa pärjää? Olis tosi hienoa ja Minna varmasti tykkäisi!
Minnan lapsen synttärit sunnuntaina
8
795
Vastaukset
Juu nolo kömmähdys, mutta sitten sen vastaus jota olin kirjoittamassa kun möhlin:
Hieno idea, tosin vain formaatti ei salli tietoja ulkomaailmasta (ellei ole omainen kuollut, tai vakavasti sairastunut). Kuvaan kuuluu että että ollaan epätietoisia millä mielellä talon ulkopuolella ollaan.
Mutta Minna voi toki lähettää synttäritoivotuksia lapsilleen vaikka pk-huoneesta jos haluaa sen tehdä yksityisesti, tai sitten olisi hienoa jos koko joukko lähettäisi yhdessä kimpassa, niinkuin muistaakseni Antin äidille lähetettiin joskus alussa. Uskon että jotain tällaista näämme :)- ......
jos minnalla on niin kova ikävä lapsiaan niin lähteköön vapaaehtoisesti ulos, kukaan ei ole pakottanut häntä olemaan ohjelmassa.. mielestäni typerää lähteä ohjelmaan kahden lapsen äitinä, jos on noin kauhea ikävä! ymmärrän täysin jos lapsia hävettää ja miestä, kyllä minuakin hävettäisi..!!
- sisäpiiiä
Juu ekaan ohjelmaan lapset tulivat innolla, mut mut jostain kumman syystä eivät enää, mistäköhän?
- minttu
joopajoo, ja taas vetisteltäisiin ja paruttaisiin!!Eiköhän toi ämmä ole jo ihan tarpeeksi itkua vetänyt tuolla talossa.
Itsehän sinne on mennyt.Ei mitään erikois oikeuksia sille hirmulle.Lähtee pois jo lähipäivinä muutenkin!!!!!- joosuss
Siinä olisi lastensuojelulautakannalle hommia. Harva äiti jättäisi keskenkasvuiset lapsensa, että pääsisi johonkin tosi-tv sarjaan kertomaan naitattamisiaan. Ajatelkaa lapsen asemaa koulussa ja kaveripiirissä tuollaisten juttujen takia. Ei siinä muutamat näytellyt itkut telkussa auta, eivät ne tee Minnasta inhimillistä.
- tympis
parempi olis et lähettäisivät Minnan kotiin ilman paluulippua!!!Siinä sille hyvää mieltä ja kai ton ois luullu lähtiessään tietävän, et lapsel o synttärit ja tajuavan et ei kenties ole niitä viettämässä.Nythän siinä tietty käy niin, et Minna itkee, itkee ja itkee...saa sit kaiken itkulla periksi ja siinä sitä taas ollaan!
Sitä lasta ei pidä missään nimessä tuoda suoraan tv-lähetykseen.Ei pidä asettaa kitisevän äidin etua lapsen edun edelle eikä lapsi voi viel tietää mitä sellanen julkisuus vois hänelle aiheuttaa, ei missään nimessä sitä lasta sinne katsomoon!!!
Pikemminkin vois tuotantoryhmä harkita, et kun toi Minna alkaa nyt niin herkästi kaikesta itkeskellä, ni pitäiskö se sit laittaa kotio menee, ettei sen psyyke kärsi...! - Nimetön
Johan pomppas taas. Sehän kertoi jo että se pillittää sitten koko sunnuntain. Haloo!!!
Kyllä ne lapset siellä pärjää ja yhdet synttäritkin järjestyy ilman "kokki kolmosta".
Tiesihän se jo lähtiessään siitä. Lähtis koko ämmä kotiin jo ennen sitä koska seuraavana kuitenkin. - TOSIäitiTVeessä
Äippä sun kaveris jäi tänne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664