Sisään laskeminen

jessu

Miksi naiset tykkää sisään laskemisesta? Mun on tällä viikolla pitänyt panna paljaalla yhtä vosua, vaikka se ei käytä mitään ehkäisyä.

48

6832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosion

      Koska se oli edellisellä viikolla nainut paljaalla mustalaisen kanssa ja löysi sinusta tarpeeksi typerän naimaan paljaalla, että saa lapselle isän (>> elättäjän)

      • jessu

        mutta miksi se tykkää panosta paljaalla?


      • 88 vuotias mummeli
        jessu kirjoitti:

        mutta miksi se tykkää panosta paljaalla?

        sanoin sulle ennen panemista että olen allerginen kumille...


    • sisällesiitä

      no tottakai lasken aina sisää jos vaan mahdollista!

    • tytsy22333334444444

      sisään laskeminen on aina hyvän tuntuista mutta kauanko sperman poistuminen emättimestä kestää?

      • aiaioioi

        Noin 9kk


      • Anonyymi
        aiaioioi kirjoitti:

        Noin 9kk

        Vitsit sikseen, niin kyllä se kestää ilman vauvaakin, tyyliin jopa viikkoja.


    • joopajuu

      sisällelaskeminen = haluaa saada kusetettua sulta rahat penskaa varten

      • Anonyymi

        Sillä mitään rahaa ole!


    • Nainen&Dildo

      Tämä on ikivanha keskustelu. Toivottavasti aloittaja on viisastunut sen verran, että tyytyy vetämään tumppuun.

    • Kepulaz

      Jo tuo etä yleensä kysyy semmoista mitä jokaisen aikuisen tulisi tietää osoittaa jotain kysyjän kypsyydestä,että tuskimpa on vieläkään hokannu että miksi...

    • DickRambo

      Paremmalta tuntuu roiskaista rojut kakkoseen.

      • Anonyymi

        Siihen ei tarvii naista, ja itse asiassa se hoituu yksinkin.


    • mullimalli

      Aloittaja on vasta kiinnostunut Naisista,ja kyselee ohjeita,jos vaikka sit vuosien päästä pääsis toteuamaan käytännössä.

      • Anonyymi

        Mistä sait idean?


    • Taikuri69

      Kyllä parasta on paljaalla paneminen ja sisään työntyminen. Syvälle ja kovaa. Käsittämätöntä on että olen sinkku ja pääsen naimaan eri naisia säännöllisesti ja kenenkään kanssa ei käytetä kumia. Homma perustuu luottamukseen. Naiset tykkää ja huohottaa hurmiossa.

      • munatveks

        Oot varmasti oikea pano,panomies,siis omasta mielestäsi,kun naisetkin oikken huohottaa,oho. Mistä näitä idiootteja piisaa.
        Näinhän ne sukupuolitaudit leviää.Kun on näitä panomiehiä,siis idiootteja.


      • Anonyymi

        Hetken hurmio on loppuiän turmio. Hyi vastuutonta käytöstä. Montako tautia kerättynä?


      • Anonyymi

        Ehkä toi sopii jonnekin kadulle, sun poikakavereiden kesken.


    • laksjdhgnree

      Olisihan se outoa, jos biologisen prosessin, tehtävän, loppuunastivienti ei tuntuisi hyvältä. Miten järkevää se sitten on, onkin eri asia.

    • tallbex

      Voihan sitä käydä sukupuolitauti testeissä jos jää epäilys että tauteja ois tullu? kai tuon tiesitte?

      • Anonyymi

        Testilläkö parannat?


    • alikersanttivenäläinen
      • Anonyymi

        ei kannata vaikka hyvään se tekeekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata vaikka hyvään se tekeekin

        itte laukesin aikoinaan kaverini naisen sisään,en sitten tiedä kumpi isä on lapselle joka tuli??


      • Anonyymi

        se on oikein.


    • Anonyymi

      Eräs nainen kertoi, että kun mies ejakuloi sisään, hän on varma, että on tarpeeksi viehättävä ja taitava tyydyttääkseen miehen.

      • Anonyymi

        Juuri näin se on naiset. Ottakaa se kohtelisisuutena, kun mies ei voi hillitä itseään vaan on hulluna himosta tulee sisään..


    • Anonyymi

      Olen pannut aika monen kanssa ilman kortsua ja laskenut sisään. Jos nainen ei halua kortsua, niin ei sitten.
      Joku on joskus sanonut että spermaa pillussa tuntuu ihanalta. Ainakin se valuu sieltä sitten housuihin tai pitkin reisiä.
      Pitkiin aikoihin ei kukaan ole tullut kertomaan että olisi tullut raskaaksi. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Etkö välitä terveydestäsi yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö välitä terveydestäsi yhtään?

        Eikä lapsista kuluineen. Tuttu sai lapsen juuri tollai, tuntemattoman kanssa, eikä ole sen koommin ollut tekemisissä naisen ja lapsen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö välitä terveydestäsi yhtään?

        Välitän kovastikin hyvinvoinnistani. Ja jos se on naisellekin ok, niin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän kovastikin hyvinvoinnistani. Ja jos se on naisellekin ok, niin hyvä.

        Vastuutonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuutonta.

        Miten niin? Perustele. Jos molemmat niin haluaa tapahtuvan, mikä siinä on vastuutonta?


    • Anonyymi

      Enemmän pitäisi laskea sisään ja siementää näiset. Omat ja vieraat.
      Vain näin suomi pelastuu ja pysyy suomalaisten asuttamana.

    • Anonyymi

      Itse tykkään kun uusi mäzi huuhtelee edellisen mällit tuoreella siemennesteellä.
      Se on vähän sama kuin ripittäytyisi ja saisi aloittaa puhtaalta pöydältä.

      • Anonyymi

        että näin meillä.


    • Anonyymi

      Kuvittelet vaan ei ne tykkää käytä vaan kumia ja pelasta maailma

    • Anonyymi

      Sitä sinun täytyy kysyä kyseiseltä naiselta itseltään miksi hän tykkää että mies panee paljaalla hän on ainoa joka tietää vastauksen tuohon kysymykseen.
      Itse miehenä tykkään panna paljaalla koska kumin/kortsun kanssa ei kestä kuin hetki kun saa orgasmin tämä siitä syystä että kortsu naidessa on vähä sama kui hanskat töitä tehdessä ei se/ne ole muuta kuin tiellä jolloin hommasta tulee turhauttavaa eikä siitä näin ollen nauti minä ainakaan mutta jos nainen pyytää kortsun käyttöä käytän sitä kunnioittaakseni naisen tahtoa/toivetta ja miehen tulee aina muistaa että silloin kuin mies ei itse käytä ehkäisyä siitä voi olla seurauksena raskaus tai pahimmassa tapauksessa sukupuolitauti jolloin asiasta turha syyttää naista valinta oli oma naisen suostumuksesta huolimatta (seksiin ilman ehkäisyä) näin ollen mahdollisen raskauden johdosta jos nainen päättää pitää lapsen niin mies hoitaa vähintäänkin ne elatusmaksut lapsesta oletuksena että on tunnustanut isyyden

      • Anonyymi

        Sinusta vain tuntuu siltä että tykkäät olla ilman kondomia ja sälytät sitten yhteiskunnan harteille vastuun kun et käytä kumia niinhän typerykset aina tekevät heh


    • Anonyymi

      Sisään laskeminen on yhdynnän alkuperäinen tarkoitus. Jotta ihmiskunta säilyisi, sen on tunnuttava hyvältä. Muuten meitä ei olisi olemassa. Mieti sitä!

    • Anonyymi

      Ootko pöljä, että suostut? Luuletko, ettei ole pannut muita paljaalla? Kohta sulla on elatusmaksut maksettavana, mutta ei hätää, pysyvä ehkäsy jatkoa ajtellen tippuritartunnan muodossa.

      • Anonyymi

        rauha maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rauha maahan.

        ,maantielepäs.


    • Anonyymi

      oot järjen jättiläinen. 10 kk päästä ihmettelet kun isyyskanne saapuu postissa.

    • Anonyymi

      Jaa tykkäisköhän jotkut naiset olla vaikkapa raskaana

    • Anonyymi

      Kova vauvakuume

      • Anonyymi

        annan helpotusta.
        visioner@suomi24-fi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe