Miksi naiset tykkää sisään laskemisesta? Mun on tällä viikolla pitänyt panna paljaalla yhtä vosua, vaikka se ei käytä mitään ehkäisyä.
Sisään laskeminen
48
7406
Vastaukset
- tosion
Koska se oli edellisellä viikolla nainut paljaalla mustalaisen kanssa ja löysi sinusta tarpeeksi typerän naimaan paljaalla, että saa lapselle isän (>> elättäjän)
- jessu
mutta miksi se tykkää panosta paljaalla?
- 88 vuotias mummeli
jessu kirjoitti:
mutta miksi se tykkää panosta paljaalla?
sanoin sulle ennen panemista että olen allerginen kumille...
- sisällesiitä
no tottakai lasken aina sisää jos vaan mahdollista!
- tytsy22333334444444
sisään laskeminen on aina hyvän tuntuista mutta kauanko sperman poistuminen emättimestä kestää?
- aiaioioi
Noin 9kk
- Anonyymi
aiaioioi kirjoitti:
Noin 9kk
Vitsit sikseen, niin kyllä se kestää ilman vauvaakin, tyyliin jopa viikkoja.
- joopajuu
sisällelaskeminen = haluaa saada kusetettua sulta rahat penskaa varten
- Anonyymi
Sillä mitään rahaa ole!
- Nainen&Dildo
Tämä on ikivanha keskustelu. Toivottavasti aloittaja on viisastunut sen verran, että tyytyy vetämään tumppuun.
- Kepulaz
Jo tuo etä yleensä kysyy semmoista mitä jokaisen aikuisen tulisi tietää osoittaa jotain kysyjän kypsyydestä,että tuskimpa on vieläkään hokannu että miksi...
- DickRambo
Paremmalta tuntuu roiskaista rojut kakkoseen.
- Anonyymi
Siihen ei tarvii naista, ja itse asiassa se hoituu yksinkin.
- mullimalli
Aloittaja on vasta kiinnostunut Naisista,ja kyselee ohjeita,jos vaikka sit vuosien päästä pääsis toteuamaan käytännössä.
- Anonyymi
Mistä sait idean?
- Taikuri69
Kyllä parasta on paljaalla paneminen ja sisään työntyminen. Syvälle ja kovaa. Käsittämätöntä on että olen sinkku ja pääsen naimaan eri naisia säännöllisesti ja kenenkään kanssa ei käytetä kumia. Homma perustuu luottamukseen. Naiset tykkää ja huohottaa hurmiossa.
- munatveks
Oot varmasti oikea pano,panomies,siis omasta mielestäsi,kun naisetkin oikken huohottaa,oho. Mistä näitä idiootteja piisaa.
Näinhän ne sukupuolitaudit leviää.Kun on näitä panomiehiä,siis idiootteja. - Anonyymi
Hetken hurmio on loppuiän turmio. Hyi vastuutonta käytöstä. Montako tautia kerättynä?
- Anonyymi
Ehkä toi sopii jonnekin kadulle, sun poikakavereiden kesken.
- laksjdhgnree
Olisihan se outoa, jos biologisen prosessin, tehtävän, loppuunastivienti ei tuntuisi hyvältä. Miten järkevää se sitten on, onkin eri asia.
- tallbex
Voihan sitä käydä sukupuolitauti testeissä jos jää epäilys että tauteja ois tullu? kai tuon tiesitte?
- Anonyymi
Testilläkö parannat?
- alikersanttivenäläinen
en tiennyt.
roiskaisen poika ystävääni suoleen surutta.
[email protected]- Anonyymi
ei kannata vaikka hyvään se tekeekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kannata vaikka hyvään se tekeekin
itte laukesin aikoinaan kaverini naisen sisään,en sitten tiedä kumpi isä on lapselle joka tuli??
- Anonyymi
se on oikein.
- Anonyymi
Eräs nainen kertoi, että kun mies ejakuloi sisään, hän on varma, että on tarpeeksi viehättävä ja taitava tyydyttääkseen miehen.
- Anonyymi
Juuri näin se on naiset. Ottakaa se kohtelisisuutena, kun mies ei voi hillitä itseään vaan on hulluna himosta tulee sisään..
- Anonyymi
Olen pannut aika monen kanssa ilman kortsua ja laskenut sisään. Jos nainen ei halua kortsua, niin ei sitten.
Joku on joskus sanonut että spermaa pillussa tuntuu ihanalta. Ainakin se valuu sieltä sitten housuihin tai pitkin reisiä.
Pitkiin aikoihin ei kukaan ole tullut kertomaan että olisi tullut raskaaksi. Hyvä niin.- Anonyymi
Etkö välitä terveydestäsi yhtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä lapsista kuluineen. Tuttu sai lapsen juuri tollai, tuntemattoman kanssa, eikä ole sen koommin ollut tekemisissä naisen ja lapsen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän kovastikin hyvinvoinnistani. Ja jos se on naisellekin ok, niin hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän kovastikin hyvinvoinnistani. Ja jos se on naisellekin ok, niin hyvä.
Vastuutonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuutonta.
Miten niin? Perustele. Jos molemmat niin haluaa tapahtuvan, mikä siinä on vastuutonta?
- Anonyymi
Enemmän pitäisi laskea sisään ja siementää näiset. Omat ja vieraat.
Vain näin suomi pelastuu ja pysyy suomalaisten asuttamana. - Anonyymi
Itse tykkään kun uusi mäzi huuhtelee edellisen mällit tuoreella siemennesteellä.
Se on vähän sama kuin ripittäytyisi ja saisi aloittaa puhtaalta pöydältä.- Anonyymi
että näin meillä.
- Anonyymi
Kuvittelet vaan ei ne tykkää käytä vaan kumia ja pelasta maailma
- Anonyymi
Sitä sinun täytyy kysyä kyseiseltä naiselta itseltään miksi hän tykkää että mies panee paljaalla hän on ainoa joka tietää vastauksen tuohon kysymykseen.
Itse miehenä tykkään panna paljaalla koska kumin/kortsun kanssa ei kestä kuin hetki kun saa orgasmin tämä siitä syystä että kortsu naidessa on vähä sama kui hanskat töitä tehdessä ei se/ne ole muuta kuin tiellä jolloin hommasta tulee turhauttavaa eikä siitä näin ollen nauti minä ainakaan mutta jos nainen pyytää kortsun käyttöä käytän sitä kunnioittaakseni naisen tahtoa/toivetta ja miehen tulee aina muistaa että silloin kuin mies ei itse käytä ehkäisyä siitä voi olla seurauksena raskaus tai pahimmassa tapauksessa sukupuolitauti jolloin asiasta turha syyttää naista valinta oli oma naisen suostumuksesta huolimatta (seksiin ilman ehkäisyä) näin ollen mahdollisen raskauden johdosta jos nainen päättää pitää lapsen niin mies hoitaa vähintäänkin ne elatusmaksut lapsesta oletuksena että on tunnustanut isyyden- Anonyymi
Sinusta vain tuntuu siltä että tykkäät olla ilman kondomia ja sälytät sitten yhteiskunnan harteille vastuun kun et käytä kumia niinhän typerykset aina tekevät heh
- Anonyymi
Sisään laskeminen on yhdynnän alkuperäinen tarkoitus. Jotta ihmiskunta säilyisi, sen on tunnuttava hyvältä. Muuten meitä ei olisi olemassa. Mieti sitä!
- Anonyymi
Ootko pöljä, että suostut? Luuletko, ettei ole pannut muita paljaalla? Kohta sulla on elatusmaksut maksettavana, mutta ei hätää, pysyvä ehkäsy jatkoa ajtellen tippuritartunnan muodossa.
- Anonyymi
rauha maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauha maahan.
,maantielepäs.
- Anonyymi
oot järjen jättiläinen. 10 kk päästä ihmettelet kun isyyskanne saapuu postissa.
- Anonyymi
Jaa tykkäisköhän jotkut naiset olla vaikkapa raskaana
- Anonyymi
Kova vauvakuume
- Anonyymi
annan helpotusta.
visioner@suomi24-fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142