tietääkö kukaan voiko ihon kiristys leikkauksia hoitaa julkisella puolella.ku oon ni köyhä että ei oo rahaa yksityiseen.tein aika hurjan laihdutuksen (95kg)ja nahka roikkuu tosi rumasti.oon aikas säädytön näky.onko tietoo?ei viittis mennä turhaan lääkäriin ku ei tätä vartaloo tee mieli esitellä.kannattaako ees kysyä?
nahkaa!
9
1155
Vastaukset
- Kata
No, et mitään saakkaan, jos et kysy.
- on mahdollista
olethan laihduttanut ylläpitääksesi terveyttäsi.
Rohkeasti vain terveyskeskukseen ja sieltä lähetettä pyytämään, kyllä julkisella puolella tehdään mitä erilaisimpia operaatioita.
Ja sitäpaitsi, raskas nahka joka roikkuu, hautuu ja aiheuttaa tulehduksia ihopoimuun, mielestäni olet oikealla asialla.
toki leikkausajan saaminen voi kestää kauankin, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan.- ....
miten oot päässyt laihtumaan noin paljon?
- nahkanen
.... kirjoitti:
miten oot päässyt laihtumaan noin paljon?
aloin vaan laskeen kalorit kaikesta mitä söin.nykyään ku on ravinto arvot onneks melkeen joka elin tarvikkeessa.olihan se aika niukka kuuri.500kcal päivä.2v.nälän tunne häipy vuoden jälkeen kokonaan.tuntuu varmaan tyhmältä mutta niin se on.nykyäänki joudun katsoon niitä kaloreita et pysyn hengissä.ei oo nälkä.sairasta.en suosittele yhtä rajua.mut mulla se ois muuten ollu 10v projekti.en voi hyvin fyysisesti enkä henkisesti.oon just käyny veri ja virtsa kokeissa.saa nähä.
- on mahdollista
nahkanen kirjoitti:
aloin vaan laskeen kalorit kaikesta mitä söin.nykyään ku on ravinto arvot onneks melkeen joka elin tarvikkeessa.olihan se aika niukka kuuri.500kcal päivä.2v.nälän tunne häipy vuoden jälkeen kokonaan.tuntuu varmaan tyhmältä mutta niin se on.nykyäänki joudun katsoon niitä kaloreita et pysyn hengissä.ei oo nälkä.sairasta.en suosittele yhtä rajua.mut mulla se ois muuten ollu 10v projekti.en voi hyvin fyysisesti enkä henkisesti.oon just käyny veri ja virtsa kokeissa.saa nähä.
Nyt kun jaksat liikkua, niin eikö tuo 500kcl ole liian pieni määrä??
Ei ole terveellistä jos saa liian vähän ravintoa, voitko siksi fyysisesti huonosti??
Myös psyykkiseen hyvinvointiin(pahoinvointiin)vaikuttaa liian heikko ravitsemus. - nahkanen
on mahdollista kirjoitti:
Nyt kun jaksat liikkua, niin eikö tuo 500kcl ole liian pieni määrä??
Ei ole terveellistä jos saa liian vähän ravintoa, voitko siksi fyysisesti huonosti??
Myös psyykkiseen hyvinvointiin(pahoinvointiin)vaikuttaa liian heikko ravitsemus.kyl mä syönki.tarkotan vaan et tommoseen noin pitkään ja kovaan kuuriin jotenki tottuu.nykyään pitää tietosesti yrittää syödä tarpeeks.ei toimi enää luonnostansa toi syönti.ehkä se vie vähän aikaa.mut aina tahtoo jäädä syömättä ja sit pitää mennä kädet ja jalat kylminä seiniä pitki.ehkä pitäs ottaa pari kiloo takas.
- hmm
nahkanen kirjoitti:
kyl mä syönki.tarkotan vaan et tommoseen noin pitkään ja kovaan kuuriin jotenki tottuu.nykyään pitää tietosesti yrittää syödä tarpeeks.ei toimi enää luonnostansa toi syönti.ehkä se vie vähän aikaa.mut aina tahtoo jäädä syömättä ja sit pitää mennä kädet ja jalat kylminä seiniä pitki.ehkä pitäs ottaa pari kiloo takas.
oh wow jaksoit noin pitkään, itsekin yritin laihduttaa vähän, ei noin paljon kuin sulla, mutta ei onnistunut. Kun näen jotain ruokaa niin on pakko ottaa suhun, vaikkei ole niinkään nälkää, varsinkin kotona. Kai se on pahin tapani, jota yritän muuttaa, mutta se on vaikeaa. Jos en ole kotona niin ei oikein muista sitä paitsi kun on nälkää. On tää elämä rankkaa, kun pääsee eroon ylimääräisistä kiloista niin sitten toinen huoli astuu heti kuvaan...eli nahka alkaa roikkua niin kuin sulla...
- nahkanen
hmm kirjoitti:
oh wow jaksoit noin pitkään, itsekin yritin laihduttaa vähän, ei noin paljon kuin sulla, mutta ei onnistunut. Kun näen jotain ruokaa niin on pakko ottaa suhun, vaikkei ole niinkään nälkää, varsinkin kotona. Kai se on pahin tapani, jota yritän muuttaa, mutta se on vaikeaa. Jos en ole kotona niin ei oikein muista sitä paitsi kun on nälkää. On tää elämä rankkaa, kun pääsee eroon ylimääräisistä kiloista niin sitten toinen huoli astuu heti kuvaan...eli nahka alkaa roikkua niin kuin sulla...
ootko koittanu et ostat kotiin joka päivä vaan sen verran ku aiot syyä.kyllä sä onnistut ku otat rankan asenteen.ei se niin vaikeeta oo kun pääsee alkuun ja paino alkaa tippua.ihosta pääsis vissiin rahalla eroon.mut ku ei oo.mutta yrität vaan kovasti ni eiköhän onnaa.:) pittää sit vaan koittaa lotota.ilmotan tänne sit ku käyn kyseleen asiaa tohtoreilta.
- niin pian kuin mahdollista
nahkanen kirjoitti:
***en voi hyvin fyysisesti enkä henkisesti.***
Ei millään pahalla, mutta tämä nyt on aika ilmiselvää...
Ja suoraan sanottuna se lääkäri mitä kipeimmin tarvitset, ei ole plastiikkakirurgi.
Suosittelen että tosiaan otat yhteyttä lääkäriin mitä pikimmin, koska tuollaiset painonpudotukset ovat ilman tarkkoja kokonaissuunnitelmia (ruokavalion koostumus, liikunnan & levon suhde jne.) tosi vaarallisia.
Ja kun itsekin toteat että sinulla on henkisiä ongelmia, niin ennen kuin selvität ne ei laidutuksesta ole mitään hyötyä, koska jossain vaiheessa paino tulee takuulla takaisin jos et selvitä omia demonejasi ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080