Tarja, yksi meistä

niin..

Tarja Halonen on yksi meistä, Suomen äiti Amma. Siksi Tarja valitaan uudelleen. Tarja halaa meitä kaikkia ja me Tarjaa. Ollaan onnellisia ja Suomi voi hyvin.

8

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremmin kuin

koskaan historiansa aikana. Flunssasta huolimatta. sekin paranee kapitalistien ja humanistien kompromisseissa. Tervetuloa terve Suomi!

• Tarja,

edustaen todella keskimääräistä suomalaista henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksiltaan, siksi me häntä niin syvästi rakastammekin, tervetuloa toiselle kaudelle Äiti Mamma!

• selkeni

Ehkä hänen keskinkertaisuutensa kiehtoo alempaa kansanosaa, ns pohjasakkaa, joka voi helposti samaistua idoliinsa tai tuntea jopa ylemmyyttä ajoittain. Ulkonäkökään ei ketään ärsytä koska sitä ei liiemmin ole, ei ainakaan ärsytyskynnyksen ylittämiseen asti.

• olisi vetänyt

sinua ympäri korvia. Tarja antaa ymmärtämättömille pahanpuhujille anteeksi.

• tavaton

Suomi voi hyvin. Mitä tekemistä Halosella on Suomen hyvinvoinnin kanssa. Eiköhän sen hyvinvoinnin ole luonut taludellisesti ja henkisesti aivan toiset henkilöt.
      Mikä nöyrä "herran pelko" joitakin vaivaa?
      Sano yksikin asia mitä Halonen on saanut aikaan?

• serious sam

Mistä hyvinvoinnista oikein puhut? Joskus 80-luvulla puhuttiin lottovoitosta kun on suomenmaahan syntynyt.. siitä se on vaan jaksanut jankata, jankata ja jankata.. isältä pojalle jne. Katsoppa vähän pintaa syvemmälle, niin hyvinvointi saa ehkäpä uuden merkityksen..
        Herran pelko.. just joo

• mitä itse tarkoitat
        serious sam kirjoitti:

Mistä hyvinvoinnista oikein puhut? Joskus 80-luvulla puhuttiin lottovoitosta kun on suomenmaahan syntynyt.. siitä se on vaan jaksanut jankata, jankata ja jankata.. isältä pojalle jne. Katsoppa vähän pintaa syvemmälle, niin hyvinvointi saa ehkäpä uuden merkityksen..
        Herran pelko.. just joo

Mitä itse tarkoitat hyvinvoinnilla?

• sitä, kun
        mitä itse tarkoitat kirjoitti:

Mitä itse tarkoitat hyvinvoinnilla?

voidaan jauhaa paskaa tietokoneella, eikä tarvii käyttää kaikkea aikaa elämän ylläpitämiseen. Henkinen hyvinvointi onkin sitten ihmiselle hankalampi juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe