MIUN MIELESTÄ PARAS JA SILLÄ SIPULI!PUTSATKAA KORVANNE SEURAAVAN KERRAN KUN HÄN LAULAA,ELI PÄÄSEE FINUUN JA ON VARMA VOITTAJA JOS NÄIN EI KÄY,AINASKIN LEVY YHTIÖ NAPPAA SEN HETI,ELLEI OLE JO TEHNYT SITÄ!!!!
Sori jos Roni rulaa:)
8
562
Vastaukset
- Sarita
Ihmettelen myös jos ei finaaliin pääse,nii huh huh!!Mutta olen myös varma et Ronin levy tulee,ja kuuntelen sen puhki ja ostan uuden:)
- Girl_
Yep!!.. Samaa mieltä :)
- Ikstolli
Levy-yhtiössä jo mittaillaan kinkkihonottajien kysyntää maamme levyjä ostavien pissisten keskuudessa. Ja hittimestarit on jo pantu kopioimaan sopiva määrä poikabändijeejetystä mahdollista staraa varten.
- musiikin ammattilainen
ihan ulkomaille uraa suunnittele. tuollainen löytö kun on käsissä niin ei kannata ihan kotimaan markkinoihin tyytyä
- Ninny
musiikin ammattilainen kirjoitti:
ihan ulkomaille uraa suunnittele. tuollainen löytö kun on käsissä niin ei kannata ihan kotimaan markkinoihin tyytyä
Olen täysin samaa mieltä!!Levy tulee takuu varmasti!!!!!!!
- ^nakki^
Tämä Roni on kyl ihan best..:)
Hän oli meijän kuu juhlassa, jossain syyskuus hän tanssi upeasti. RONI- ihan
vähän söpö!
- Käsi
jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770