Hei haluisin tietää, että oonko mä tosiaan ainoa joka tykkää Minnasta? Nimittäin mä katson paljon tuota nettiteeveetä ja mun mielestäni Minnasta on annettu tunnin koosteissa ihan väärä kuva. Ei se Minna siellä talossa jatkuvasti pillitä ja ikävöi lapsiaan. Kyllä hän niitä tunteitaan siellä talossa aivoimesti on käsitellyt ja ymmärrän tosi hyvin Minnan fiiliksiä. Samoin mä en ymmärrä että Minnaa haukutaan "kattilanatsiksi" koska hän nyt kuitenkin on tuon porukan vanhin ja ravintola-alalla, joten hän kyllä tietenkin tietääkin noista ruokapuolen asioista aika paljon. Ja mun mielestä se kuuluu Minnan persoonaan ja luonteeseen, että hän joskus ylihuolehtii ja yliosallistuu joihinkin asioihin. Aatelkaapa itse sitäkin, kun hänellä kuitenkin on melko pieniä lapsia niin se rooli helposti jää päälle.
Mun mielestä kuitenkin Minna on aikalailla aito ja oma itsensä siellä. Samoin on ihan normaalia että joistakin ihmisistä pitää ja joistakin ei!
Haukuttehan tekin täällä palstalla milloin Timoa, milloin Anttia, milloin Mikaa, milloin Tiinaa jne eli kaikista ei voikaan pitää.
Fanittaako KUKAAN Minnaa???
4
516
Vastaukset
- Ei kukaan
Ei fanita.
- ____________
Itse en mitenkään hirveesti inhoa Minnaa, mitä nyt joskus rupee sapettamaan se Iinan palvonta, mutta en kyllä voi kuvitella että joku varsinaisesti fanittais Minnaa...! vai.. tulkaa nyt esiin jos teitä on...? ...?
- .......
Ei todellakaan mulla ole mitään kunnioitusta tuota Minnaa kohtaan. Vaikka koostelähetys kuinka jättäisi hyvät palat näyttämättä, niin musta tuo on ala-arvoista kuinka se esim. Anttia yrittää...
Ja kamalaa oli kun kertoi äitinsä kuolemasta - miljoonille katsojille. Niinkuin se olisi vain hänen kokemuksensa! Varmasti koko perhe/suku pahoitti tuosta mielensä - ja koko Suomi alkoi spekuloida mitä oli tapahtunut ja miksi...
Itkeminen ei mua haittaa, mutta se asenne että mä vaan osaan. Ei jaa kehuja, ei kannusta vaikka muuten on olevinaan äidillinen. On vain käskevä ja loukkaantuu helposti, mutta ei anna itsestään mitään hyvää ulos. Mun mielipide.
Ei nyt varsinaisesti voi fanituksesta puhua, mutta mielelläni näkisin Minnan finaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664