NMY eli Nuoret Mustalaiset Yrittäjät ovat menneet lakkoon koska eivät saa tukea tarpeeksi SYNML eli syrjäytyneiden yrittäjien nuorten mustalaisten liitosta esim ilmaista veronkierto apua,valmiiksi hakattuja polttopuita,kolmen valtion samanaikaista asumistukea,dieselverotusta pois,Ym Ym kertoo Varsinais-Suomen-Mustalaisten-Epärasistinen-Yrittäjälehti (VSMEY)tänään kolumnissaan.
OTA KANTAA
MUSTALAISET LAKKOON
4
583
Vastaukset
- hhahahh
miten ne voi mennä lakkoon, jos ei ne kerran tee töitäkään?
- hande
ensiksi sinä hämmästynyt: oletko rasistinen?
Miksi nimeät meitä? Ja mikä sun tarkoitus on tässä? Valkoisena saisit itse mennä sinne uuniin, koska palat paremmin, me ollaan jo hiiltyneitä... Onko sulla ongelmia kotona,että pitää vauhkota meille ja olemmeko tehneet sulle jotain? Vai oletko vitsiniekka ja yrität saada olla jotain?
Se toinen tietoinen: Onko mieleesi juolahtanut,että meitä on monia jotka tekevät töitä,valitettavasti meistä ei kuulu,koska olemme taustalla,joten mekin voimme mennä lakkoon.
Ja jos ajatellaan,niin teitä työttömiä on paljon enempi ja osa ei halua töihin,vaikka saisivat.
Meidän taas ongelma on se ettei meitä oteta töihin,koska olemme muka kaikki varkaita tai jotain muuta... Eräs mustalainen,joka on töissä ja käynyt jopa ammattikoulun.
Meitä on moneksi....! - rakkauen-enkeli
hande kirjoitti:
ensiksi sinä hämmästynyt: oletko rasistinen?
Miksi nimeät meitä? Ja mikä sun tarkoitus on tässä? Valkoisena saisit itse mennä sinne uuniin, koska palat paremmin, me ollaan jo hiiltyneitä... Onko sulla ongelmia kotona,että pitää vauhkota meille ja olemmeko tehneet sulle jotain? Vai oletko vitsiniekka ja yrität saada olla jotain?
Se toinen tietoinen: Onko mieleesi juolahtanut,että meitä on monia jotka tekevät töitä,valitettavasti meistä ei kuulu,koska olemme taustalla,joten mekin voimme mennä lakkoon.
Ja jos ajatellaan,niin teitä työttömiä on paljon enempi ja osa ei halua töihin,vaikka saisivat.
Meidän taas ongelma on se ettei meitä oteta töihin,koska olemme muka kaikki varkaita tai jotain muuta... Eräs mustalainen,joka on töissä ja käynyt jopa ammattikoulun.
Meitä on moneksi....!ON HYVÄ ETTÄ OSAAT PUHUA PUOLESTAMME.SILLÄ TOSI ON ETTÄ ENEMÄN ME TÖITÄ TEHDÄÄN KUIN VALTA VÄESTÖ JOS SITÄ RUVTAAN PROSENTAALISESTI LASKEMAAN.MUTTA EIHÄN SE VOI NÄKYÄ KOSKA OLEMME MINURITEETTI KANSSA.KUKA SE MEIDÄN TÖITÄ EDES HUOMAA.
- rakkauen-enkeli
KUULE SINÄ JYVÄ JEMMARI.ON TAINNUT PIPPO OLLUT TOSI TIUKKALLA LAPSUUDESSA.ET OLE TAINNUT ITSE KOUKUJA KÄYDÄ.KIRJOITUKSESTA PÄÄTELLEN.JOS OISIT OLLUT HIEMAN ENEMMÄN KOULLUN PENKKILÄ NIIN YMMÄTÄISIT MITÄ ROSKAA KIRJOTAT.VAI ONKO YHTES KUNTA POTKINNUT NIIN PÄÄHÄN.VAI OLETKOS KENTIES SUARANAISESTI VAI KATEELINEN MEILLE ROMAANEILLE.SILLÄ ME PYSYMME IKUISESTI, KUN TE HÄVIÄTTE TIELLE TUNTEMATOMAAN.JA KUN TE KUOLETTEKIN NIIN EI TEITÄ KORA PERÄÄN HAUKU.SIIS KUKKA ON MAAILMALLA RAKKINA TE VA ME...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536