Minulla on lapsesta saakka ollut toisinaan nenäverenvuotoa. Nyt olen herännyt parina yönä siihen, että kurkussa on ollut limainen tunne. Sylkäistyäni olen huomannut liman olevankin verta. Nenästä ei verta ole vuotanut. Olen ajatellut, että veri valuu nenän takaosasta nieluun. Niistäessä verta on tullut myös nenän kautta. Eniten minua pelottaa ajatus omaan vereen tukehtumisesta nukkuessani. Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Verenvuoto nieluun
Levoton tuhkimo
1
408
Vastaukset
- tukehdut
Luulisin, että joko heräät tai nieleskelet veret unissasi alaspäin. Itse ainakin herään, jos nenästä tulee verta, menipä se kumpaan suuntaan tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954