Huomasin tänään, että Sellon Base rafla onkin paljon isompi kuin miltä se äkkiseltään näyttää Sellon sisältä käytävältä katsoen. Suurin osa siitä jää hiukan piiloon käytävältä kurkattaessa. Luulin että Base on vaan pieni ruokarafla, joka on auki vain samaan aikaan kuin Sellon kaupat. Mutta ei, niillä onkin oma sisäänkäynti Leppävaarankadun puolella Selloa. Niillä ei vaan ole mitään isoa valomainosta oven vieressä niin on jäänyt kokonaan huomaamatta. Base on toki ruokarafla, mutta myös pubi iltaisin ja viikonloppuisin, ja aika viihtyisän olonen. Auki se on näköjään kahteen yöllä viikonloppusin.
Toi Base voi olla aika kiva paikka niille, jotka haluaa ennemmin pubityyppiseen raflaan kuin Sellon toisella puolella olevaan Fennia yökerhoon.
Itse en hirveästi pubityyppisiä harrasta, vaan enemmän diskoja. Mutta varmaan moni tykkää tosta ja saatampa itsekin aina välillä käydä siellä, tulehan sitä Sellon WilliamK:ssakion käytyä :)
Ravintola Base (Sello)
7
2446
Vastaukset
- luufemmeri
osinkoja, hyvin mainostettu!
- Mika
Saitkos itse jotain ihme kiksejä tosta turhasta postauksesta?
- hyvä mainos
paikan omistaja
- Markus_
Taisi olla omistaja kehumassa. Itse olen kokenut ja kahdelta kaveriltakin kuullut paljon pahaa kyseisen paikan palvelusta.
Todella ala-arvoista. Tarjoilijat notkuu salissa aivan kuin ei vähempää voisi kiinnostaa homma. ruoasssa kestää yms. Enemmän rahastus omistajalla mielessä kuin hyvä ravintolatyö. Noilla hinnoilla olettaisi, että tarjoilijatkin osasisivat käyttäytyä kuin oikeassa ravintolassa...
En suosittele kenellekään, ellei halua varta vasten pilata iltaansa.- asiakas
... mutta oli se silti ihan viihtyisä vaihtoehto William K.lle.. Suomi-pop ei kyllä soinut vaikka näin mainostettiinkin... Ihan jees mesta, voisin käydä toistekin
- ristoannikki
asiakas kirjoitti:
... mutta oli se silti ihan viihtyisä vaihtoehto William K.lle.. Suomi-pop ei kyllä soinut vaikka näin mainostettiinkin... Ihan jees mesta, voisin käydä toistekin
Tavallinen kapakka, vähän huonot sohvat selälle siin ekas huonees ku tullaan sisään Leppävaarankadun puolelta.
- Bianca
Itse olen käynyt Basessa syömässä kolme kertaa, ja vaikka listalla on kasvissyöjälle niukasti vaihtoehtoja, jokainen maistamistani on ollut todella maukasta. Myös seuralaiset ovat tykänneet.
Risuja ropisee kyllä palvelusta, tai pikemminkin sen huonosto laadusta (voisipa melkein sanoa että puutteesta). Palvelu todella hidasta (myös hiljaisina aikoina), johtunee alimitoitetusta henkilökunnan palkkauksesta. Ystävällisiä ovat joka kerta olleet.
Ja kokeille siis kiitos, aivan loistavaa ruokaa!
Iltasella en ole käynyt, mutta viihtyisä on kyllä minunkin mielestäni. Täytyypä kokeilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855