helposti. VAIHTOVIRTA.fi siellä se on. Joukolla mukaan vaihtamaan sähkösopimuksia pois Fortumilta.
Nyt voi jokainen helposti vaikuttaa tuleviin obtioihin.
FORTUM POIKOTTIIN
6
249
Vastaukset
- nice-k.uski
vaan kaikki ostamaan Fortumin osakkeita, niin saadaan osuutemme Fortumin menestyksestä. Suomalaisten kateus vaan on kummallinen juttu. Jos joku saa optioita hyvin tehdystä työstä, niin kaikki hyökkää päälle. Lottovoitot kyllä hyväksytään, mutta että työllä ansaittais jotain niin suurta....
- Pietro*
Mitä? Jaa että työnteolla ne on tullu... Älä höpsi. Ei sellaista - ennen sinua - kukaan ole väittänyt. Eiköhän kyse ole vallan muusta... Vai meinaat, että työnteolla rikastuu... Heheh. Voisi tuo jaloissa pyörivä siivoojamuijakin vähän tiivistää harjanheilutusta että pääsis sekin etelään loppu-elämäkseen.
- ++++????++++
se hyvin tehty työ mahtaa olla?. Eipä ole kyseiset johtajat kovinkaan paljon perustelleet optioiden perustana olleita "hyviä töitään". Ei riitä, että "heidän aikanaan on tapahtunut sitä taikka tätä". Mikä on esim tämän Liliuksen tekemä mahtava työ?
- nice-k.uski
++++????++++ kirjoitti:
se hyvin tehty työ mahtaa olla?. Eipä ole kyseiset johtajat kovinkaan paljon perustelleet optioiden perustana olleita "hyviä töitään". Ei riitä, että "heidän aikanaan on tapahtunut sitä taikka tätä". Mikä on esim tämän Liliuksen tekemä mahtava työ?
Fortum menestynyt hyvin ja osakkeen arvo on kaksinkertaistunut puolessa vuodessa. Että silleen.... Mulla muuten on niitä osakkeita. Ostakaa tekin.
- olla
nice-k.uski kirjoitti:
Fortum menestynyt hyvin ja osakkeen arvo on kaksinkertaistunut puolessa vuodessa. Että silleen.... Mulla muuten on niitä osakkeita. Ostakaa tekin.
Liliuksen maanpetturi-paskasakkia itsekin?
- nice-k.uski
olla kirjoitti:
Liliuksen maanpetturi-paskasakkia itsekin?
En edes tiedä Liliuksesta mitään, eikä kiinnostakaan. Oon ihan tavallinen duunari, joka haluaa saada osansa herrojen pöydästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872