toivottavasti linkki toimii -
The popes blessing:
http://www.liquidgeneration.com/thru/cThru.aspx?vjih4cc3gfk38ia6
illan kevennys
8
469
Vastaukset
- pissahousu
säikähin perkule taas.... osashan sitä vähän odottaakki, mut silti värähteli selkärangassa... hui... en tollasista kirkumisäänistä pahemmin tykkää, hyi sua nassesetä...
Tuo oli eräästä paavin TV-haastattelusta.
- PikanaPakana
yhdennäköisyyttä!
- pöööö
Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. Ei tarvii enää keventää.
- UskovainenNainen
Kävin Nasse kuuntelemassa antamasi linkin hengellistä laulua (en kuunnellut ihan loppuun asti). Sieltäpä ei päässytkään pois, vaan piti katkaista yhteys. Sitten piti tulla tänne takaisin kaikkien "jippojen" kautta.
Alku ainakin oli kaunista hengellistä musiikkia.
Siunausta elämääsi Nasse. - VAROITTAJA
VAROKAA NASSEN LÄHETTÄMIÄ LINKKEJÄ! SISÄLTÄÄ TROJALAISIA.
- Earl Grey
oli ihan kiva. Loppu ei niinkään.
Ja haitanneeko nuot troijalaiset kovinkaan paljoa? Siittähän ateistitkin oppivat, että Windowsia ei kannata käyttää. - siino
Tämä tosipohjainen linkki todistaa kiistattomasti, millä asialla enkelikuorojen viattomalta vaikuttavalla saralla liikutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057