kuolemantuomio käytäntöön

Marja

kyllä pitäisi sairaille murhamiehille lyödä sähköö kehiin,no kaasukin kävis.Ja sellasii neitejä asuu linnassa ettei oo tottakaan.olot sinnekin kun ennenvanhaan. kahleet seinään ja vettä ja leipää ruoaksi.ja lämmitys vek..loppuu se hyvänolon tunne saatanan hanuriheikit.tappaa pitäs kaikki.itketään heti kun ei oo videoita ja dvd:tä.vitun luuserit.rangaistukset kun eräissäkin maissa,sormia ja käsiä poikki rikoksista....niin kyllä se siitä..ei oo kohta ahdasta linnanvenkuloilla.

5

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

Suomessa on eutanasia kielletty. Niinikään eläinrääkkäys on kielletty. Sairas eläin lopetetaan. Ihmisrääkkäys sen sijaan on Suomessa sallittua.

• mieltä

olen täysin samaa mieltä kuolemanrangaistuksesta, samalla säästyisi yhteiskunnan rahat (tosin niillä rahoilla kansanedustejat nostaisivat palkkojaan) ja esim pedofiilit ovat niin pipejä päästään, että niihin ei edes kalliit terapiat auta.

Lisäksi vankilat ovat nykyään viihtyisämpiä kuin vanhainkodit!Näin me kiitämme vanhuksia, jotka ovat itsenäisyytemme puolesta taistelleet! Vankilan tulisi olla rangaistus, ei mikään hotelli.

• Humanisti

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

• 41\05

just sun kaltasten ihmisten takia niitä tuomioita tulee.....ihmiset ratkaisee asit eri tavalla jos tajuut!!!!!

• kyllä..

Olen kyllä samaa mieltä,,rikoksesta riippuen, joko sähkötuoli,hirttäminen,pistos,ampumalla,.taikka siperiaan,Suomessa on vankiloissa niin hyvät oltavat.Kun on videot hyvät teeveet,Melkein paremmat oltavat kuin monella siviilissä.vesi ja leipä vankiloihin.EIKÄ MUUTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe