Espanjantaudista ja lintuinfluenssasata ei puhuta ja anneta riittävästi tietoa, koska pelätään hysteriaa ja paniikkia.
Holhousyhteiskunnassa ihmisen ei anneta itse pitää huolita itsestään. Flussalääkkeetkin ovat täällä reseptien takana lääkäreiden tärkeyttä pönkittämässä.
Holhousyhteiskunta panttaa tietoa
3
174
Vastaukset
- ovat
ihan syystäkin reseptien takana, koska väärinkäytökset lisääntyisivät huimasti. tietenkin jotkut lääkkeet voitaisiin vapauttaa, mutta astetta kovemmat edelleen lääkärin määräyksestä. antibiootit ovat hyvä asia, mutta liikaa käytettynä aiheuttaa tehottomuutta.
lintuinfluenssasta pitäisi saada enemmän tietoa. kuten myös sen vaaroista ja miten pystyä välttämään tartuntaa. mennäkkö peiton alle ja syödä paketti buranaa. vai juosta alasti kaksi kertaa lähimmän puun ympäri. ku ei ole tietoa kantautunut ainakaan minun korviini että miten toimia sitten kun tauti lentää suomeen. milloin rokotukset alkaa? onko rokotetta edes tehty? ketkä saavat niitä rokotteita?- yach..
> milloin rokotukset alkaa?
Toivottavasti ei ala koskaan.
Niin pysyy tautikin kaukana.
> ketkä saavat niitä rokotteita?
Niistä pysyn kyllä kaukana.
- lääkkeet
Nimenomaan se, että vieläkin joissain maissa saa jokainen vapaasti antibiootteja flunssaansa tai mihin tahansa haluaa sitä käyttää tulee ilmeisesti tappamaan loputkin väestöstä jossain vaiheessa. Jokainen uusi antibiootti käy tehottomaksi jossain vaiheessa kun bakteerit tulevat sille immuuneiksi ja vahvistuvat entisestään. Sitten on taas kehiteltävä uusi ja uusia, lopulta on pää vetävän kädessä eikä tehokasta antibioottia enää ole. Se on silloin menoa kansakunnille niin että korina käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536