Toivottavasti Iso Veli

Hyväksyy tehtävän

Minä kyllä oledn sitä mieltä että viikktehtävä pitäisi onnistua ja saisivat viellä 100€ lahjakortin kauppaan.Miksi? Koska onhan tuo aivan kauhean vaativa urakka.Monelta nimittäin olisi jäänyt tekemättä.Ja kaikki on kiitettävästi hoitanut urakan.Näissä viikkotehtävissä on osallistuminen ollut monesti löysempää.Ja nyt on kyllä mennyt hyvin.Iso veli on kyllä aika ilkeä jos ei anna asukkaille kunnon palkintoa.Minusta asukit alkavat olla ihan rikki.Miksi heidän pitää kokoajan kärsiä.Laittakaa sinne ruokaa,juomaa,elokuvaa,musiikkia,herkkuja yms.Saisivat kerrankin nauttia rankan viikon jälkeen.

10

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksyä

      en ymmärrä miksi viikkotehtävä pitäisi hyväksyä. viikkotehtävä on sinällään ollut helppo ja siihen on annettu hyvin selkeät ohjeet jota ei kuitenkaan jostain syystä ole noudatettu enkä näe mitään syytä miksi viikkotehtävä pitäisi hyväksyä koska sen suorittamisessa on epäonnistuttu useammallakin virheellä.

      • irina

        Ensinnäkään viikotehtävä ei ollut kovinkaan "helppo" - on hirveän raskasta olla koko ajan kiinni toisessa. Jos et huomannut niin kyllä on ollut talossa väsynyttä ja hiljaista porukkaa. Ja meitä katsojia ajatellen se ei ole kauhean hauskaa katseltavaa.

        Toiseksi epäonnistumiset viikkotehtävässä eivät olleet mitenkään olennaisia - hanskat poistettiin epähuomiossa/ei tahallaan tai ei-tietoisesti - varmasti Mikakin oli jo nykäissyt hanskat Tiinan käsistä ennekö edes ajatteli asiaa loppuun asti. Eikä käsiä ei edes käytetty, mikä olisi ollut isompi virhe.

        Ja kolmanneksi myös aiempien viikkotehtävien aikana on tullut virheitä, ja ne on silti hyväksytty - nytkin olisi pitänyt laittaa rangaistuksia kehiin!


      • ajatella
        irina kirjoitti:

        Ensinnäkään viikotehtävä ei ollut kovinkaan "helppo" - on hirveän raskasta olla koko ajan kiinni toisessa. Jos et huomannut niin kyllä on ollut talossa väsynyttä ja hiljaista porukkaa. Ja meitä katsojia ajatellen se ei ole kauhean hauskaa katseltavaa.

        Toiseksi epäonnistumiset viikkotehtävässä eivät olleet mitenkään olennaisia - hanskat poistettiin epähuomiossa/ei tahallaan tai ei-tietoisesti - varmasti Mikakin oli jo nykäissyt hanskat Tiinan käsistä ennekö edes ajatteli asiaa loppuun asti. Eikä käsiä ei edes käytetty, mikä olisi ollut isompi virhe.

        Ja kolmanneksi myös aiempien viikkotehtävien aikana on tullut virheitä, ja ne on silti hyväksytty - nytkin olisi pitänyt laittaa rangaistuksia kehiin!

        ennenkuin tekee ja terhikin käytti käsiään pipon kohotukseen.


      • automaattisesti
        ajatella kirjoitti:

        ennenkuin tekee ja terhikin käytti käsiään pipon kohotukseen.

        Todella suuri osa ihmisen päivittäisestä toiminnasta on automaattista. Ei tarvitse kiinnittää huomiota siihen, että "nyt nostan kättä, tartun harjaan, vien harjan hiuksiin, vedän harjaa alas hiuksia pitkin". Ja se tietenkin haittaa tätä tehtävää. Pitää koko ajan ajatella että "nyt en saa käyttää käsiä". Ja ihan varmasti se välillä pääsee unohtumaan, varsinkin jos on keskittynyt samalla hetkellä muuhun, kuten puhumiseen tms. Ajattelepa vaikka "käsillä puhujia" - jos heille sanoo että kädet stop, niin jo minuutin päästä käset taas heiluvat! Ei se niin helppoa ole. Rillin käyttäjät ovat tämän huomanneet kun laittavat piilarit päähän - he nostelevat olemattomia rillejä monta kertaa päivässä - se on automaattista. Sitä on varmaan ollut myös Terhin pipon korjaaminen - ja ne muutkin virheet. Hyvin silti selvisivät - ihme ettei tullut enemmän noita virheitä!


      • vastaukseksi
        automaattisesti kirjoitti:

        Todella suuri osa ihmisen päivittäisestä toiminnasta on automaattista. Ei tarvitse kiinnittää huomiota siihen, että "nyt nostan kättä, tartun harjaan, vien harjan hiuksiin, vedän harjaa alas hiuksia pitkin". Ja se tietenkin haittaa tätä tehtävää. Pitää koko ajan ajatella että "nyt en saa käyttää käsiä". Ja ihan varmasti se välillä pääsee unohtumaan, varsinkin jos on keskittynyt samalla hetkellä muuhun, kuten puhumiseen tms. Ajattelepa vaikka "käsillä puhujia" - jos heille sanoo että kädet stop, niin jo minuutin päästä käset taas heiluvat! Ei se niin helppoa ole. Rillin käyttäjät ovat tämän huomanneet kun laittavat piilarit päähän - he nostelevat olemattomia rillejä monta kertaa päivässä - se on automaattista. Sitä on varmaan ollut myös Terhin pipon korjaaminen - ja ne muutkin virheet. Hyvin silti selvisivät - ihme ettei tullut enemmän noita virheitä!

        että mikä on himinen. Sellaistahan täällä on.


    • NiiNoh

      se epäonnistui. Tämä laatikko tehtävä on vain "lohdutuspalkinto"
      Tietty voi olla että laatikossa olisi myös lahjakortti kauppaan, mutta epäilen vahvasti..

      • olisi

        joku kuntoilulaite löllyköille.


      • pakkaaja
        olisi kirjoitti:

        joku kuntoilulaite löllyköille.

        Tytöille on vibraattori luvassa!


    • toivoisin

      Minäkin toivoisin että siellä olisi kuntoilulaite tiinaa varten. Siinä kuntoillessa vartalon päärynämäisyys ehkä hieman korjaantuisi. Myös karkin ja makean syöntiin tulisi pieni katkos, niitä voisi vain korkeintaan ajatella. Myös muiden haukkkuminen ja vanhojen asioiden kaivelu jäisi hetkellisesti vähemmälle.

    • Kyllä saa olla joku hyvä palkinto siellä että mieliala nousisi. Vaikkakin luulen kyllä että pelkästään tehtävän päättyminenkin jo nostaa sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe