Perttu sai raivo

kohtauksen

Perttu sai raivarin.

"Pöyhiessään sohvatyynyjä mies uhkasi repiä tyynyt riekaleiksi. - V-u, siivotaan oikein jumalauta kunnolla!" sub

10

2292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi

      herranjestas sentään, mitäs nyt sitten tehdään. Soitetaanko ihan poliisille?

      Mitähän yritit viestittää?
      Itse olet varmaan aikamoinen viilipytty!

      Ärsayttää tollaset...

    • ...ihan raivaria mutta vaikuttaisi sille että Perttulla meinaa ensimmäisenä loppua huumori tähän tehtävään.

      • aikakin

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?


      • synnytyspaha
        aikakin kirjoitti:

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?

        Hollannissa piti synnyttää.


      • Mollamaija
        synnytyspaha kirjoitti:

        Hollannissa piti synnyttää.

        Mutta synnyttämistä ei kai lasketa viikkotehtäväksi? :o}


      • Sari
        aikakin kirjoitti:

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?

        ..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.


      • sanoi
        Sari kirjoitti:

        ..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.

        että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.


      • mut sehän
        sanoi kirjoitti:

        että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.

        onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.


      • pera
        mut sehän kirjoitti:

        onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.

        tais terhi kuitenkii saada pikku säväreitä ku perttu
        hipelöi sen nahkaa...on se perttu semmonen TIGER..


    • älä dissaa siellä

      mikä helvetin sub? tällä sun sub -allekirjoituksellas ei oo mitään tekemistä subtv:n kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe