Perttu sai raivarin.
"Pöyhiessään sohvatyynyjä mies uhkasi repiä tyynyt riekaleiksi. - V-u, siivotaan oikein jumalauta kunnolla!" sub
Perttu sai raivo
10
2275
Vastaukset
- no voi
herranjestas sentään, mitäs nyt sitten tehdään. Soitetaanko ihan poliisille?
Mitähän yritit viestittää?
Itse olet varmaan aikamoinen viilipytty!
Ärsayttää tollaset... ...ihan raivaria mutta vaikuttaisi sille että Perttulla meinaa ensimmäisenä loppua huumori tähän tehtävään.
- aikakin
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä? - synnytyspaha
aikakin kirjoitti:
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?Hollannissa piti synnyttää.
- Mollamaija
synnytyspaha kirjoitti:
Hollannissa piti synnyttää.
Mutta synnyttämistä ei kai lasketa viikkotehtäväksi? :o}
- Sari
aikakin kirjoitti:
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
- sanoi
Sari kirjoitti:
..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
- mut sehän
sanoi kirjoitti:
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
- pera
mut sehän kirjoitti:
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
tais terhi kuitenkii saada pikku säväreitä ku perttu
hipelöi sen nahkaa...on se perttu semmonen TIGER..
- älä dissaa siellä
mikä helvetin sub? tällä sun sub -allekirjoituksellas ei oo mitään tekemistä subtv:n kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142