Suomalaisella sisulla mennään läpi tulen ja jään. Periksi ei anneta ikinä. Niin kauan kuin henki sinussa pihisee niin olemme tukenasi. Perkeleet humisee puissa ja jyrinäämme mitataan richterin asteikolla kun me taistelemme kanssasi ja vaikka vielä sinun puolestasi jos et itse siihen enää kykene. En kuuntele yhtään huonoa ennustetta koska sinun aikasi ei voi olla vielä. Mutta miten tahansa käykin, muista äiti että olemme kanssasi aina ja ikuisesti. Mutta mukaasi emme voi vielä tulla.
Syöpä...
1
917
Vastaukset
- syva suru
Ystavani soitti keskella yolla ja sanoi etta haluaisi keroa jotain.Ihmettelin mita voisi olla niin salaperaista ettei puhelimitse voisi kertoa.Onhan minulla pienet lapset ja hanellakin vauva...Tuli mieleen etta ehka toinenkin lapsi olisi tulossa.
han tuli luokseni viikon kuuluta.Hanen kalpeat kasvot ja ruskeat varjot silmien ymparilla eivat sanonet minulle mitaan eika laihtunnut olemus.Hanen sylissa itki viisikuinen kummityttoni.No kertomus oli lyhyt.Lapsudenystavani sairastui maksasyopaa ja se on levennyt.Elinaika on puolesta vuodesta vuodeen...Ystavani eli kaksi vuotta sairastumisen alusta.Pidin tanaan sylissa hanen tyttonsa.Pikkuinen ei viela tietaa mita menetti.Ja tulossa on ensimmainen joulu ilman aitinsa.Ja ensimmainen aitien paiva ilman aitinsa syopa vei 33vuotian.MIKSI Osanottoa. Kathrine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025