Syöpä...

sauna, viina ja perkeleet....

Suomalaisella sisulla mennään läpi tulen ja jään. Periksi ei anneta ikinä. Niin kauan kuin henki sinussa pihisee niin olemme tukenasi. Perkeleet humisee puissa ja jyrinäämme mitataan richterin asteikolla kun me taistelemme kanssasi ja vaikka vielä sinun puolestasi jos et itse siihen enää kykene. En kuuntele yhtään huonoa ennustetta koska sinun aikasi ei voi olla vielä. Mutta miten tahansa käykin, muista äiti että olemme kanssasi aina ja ikuisesti. Mutta mukaasi emme voi vielä tulla.

1

917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syva suru

Ystavani soitti keskella yolla ja sanoi etta haluaisi keroa jotain.Ihmettelin mita voisi olla niin salaperaista ettei puhelimitse voisi kertoa.Onhan minulla pienet lapset ja hanellakin vauva...Tuli mieleen etta ehka toinenkin lapsi olisi tulossa.
      han tuli luokseni viikon kuuluta.Hanen kalpeat kasvot ja ruskeat varjot silmien ymparilla eivat sanonet minulle mitaan eika laihtunnut olemus.Hanen sylissa itki viisikuinen kummityttoni.No kertomus oli lyhyt.Lapsudenystavani sairastui maksasyopaa ja se on levennyt.Elinaika on puolesta vuodesta vuodeen...Ystavani eli kaksi vuotta sairastumisen alusta.Pidin tanaan sylissa hanen tyttonsa.Pikkuinen ei viela tietaa mita menetti.Ja tulossa on ensimmainen joulu ilman aitinsa.Ja ensimmainen aitien paiva ilman aitinsa syopa vei 33vuotian.MIKSI Osanottoa. Kathrine

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe