Pertulla palaa

carli

nyt totaalisesti käämit. Arvostelee nyt jo Terhiä sen reippaudesta. Enpä ihmettele miestä. Kauan onkin ollut hiljaa. Tekee hyvää laukoa ajatukset pihalle!!!!

8

2447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEh Perttu antaa nyt tosiaan palaa... Perttu haukku Bigbrotheria natsifasistiksi kun kytki koko joukon yhteen. Porukkaa naureskelee letkassa Pertun jutuille... Ja näyttäisi ehkä vähän sille että vuodatus laskee sitä v-tuskäyrää. Toivottavasti on hauskaa illalla luvassa ettei tästä tosiaan tule Pertun elämän paskinta päivää.

      • kummastelija

        Kun ei ole MITÄÄN!!!! sanonut vaikka on jäänyt ilman ruokalajeja ja ollut muille vaan hauska ja kiltti tunteet ne Pertullakin on


    • ja nuo

      toiset on hieman vellihousuja eikä uskalla ääneen sanoo mitä ajattelee, paitsi selän takana "parhimmalle" kaverilleen.

      • kummastelija

        Anteeksi ,kun purki Kiukkuaan Terhiin.


      • carli
        kummastelija kirjoitti:

        Anteeksi ,kun purki Kiukkuaan Terhiin.

        Terhipä tais kuitenkin ottaa herneen nenään, ei oo sanaakaan pöydässä sanonu. Toivottavasti menee sekin omaan itteensä. Haukkunu selän takana ja pk-huoneessa kaikki, vaan eipä tunnu kestävän mitään itseensä kohdistuvaa. Perttuhan lauko ihan tosiasioita!!


      • Storebror
        carli kirjoitti:

        Terhipä tais kuitenkin ottaa herneen nenään, ei oo sanaakaan pöydässä sanonu. Toivottavasti menee sekin omaan itteensä. Haukkunu selän takana ja pk-huoneessa kaikki, vaan eipä tunnu kestävän mitään itseensä kohdistuvaa. Perttuhan lauko ihan tosiasioita!!

        Terhi sanoo asiat päin naamaa muille kilpailijoille - ei selän takana. PK-huoneen tarkoitus juuri on, että kilpailijat kertovat seillä BB:lle asioista, myös niistä jotka veetuttaa. Se on juuri oikea paikka antaa palautetta muista kilpailijoista.


    • ...........

      että päästää pahan ilman pihalle. Ajatellaan, mitä kaikkea se on saanut kestää; jätkä on laitettu jokaiseen äänestykseen, jätetty ilman ruokaa, heitetään huulta ettei varmana juhlita sen synttäreitä, ja kaikki muu sanaton ja sanallinenkin viestintä tietyiltä tyypeiltä... ihmeen koossa ja kasassa Perttu onkin pysynyt! Ei haittaa yhtään vaikka haistattais veet koko katsojakunnalle, kyllä mä ainakin ymmärrän, että voipi HIVENEN olla pipo kireellä.
      Tosin, myönnettäköön; jos esim. Tiina päästelis tuollalailla höyryjä, hyppisin jo varmaan seinillä, niin paljon mua v-tuttais se narisija... =D

      • shk

        Kun Perttu kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen ja Terhi alkoi mustamaalaamaan Perttua muille siitä sen hermostumisesta. Ai että Terhiä on itkettänyt koko viikon! Hermoheikko akka....
        Peluri viimeisen päälle, haukkuu Perttua juuri nimeämisten alla muille! Mä toivon sydämestäni että jos Perttu on taas äänestyksessä niin vastassa olisi TERHI, varmaa on että Terhi lähtis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe