Diane Nova

nuoriN15

Aloitin diane novan käytön n.4vkoa sitten, tarkoituksena oli vain siirtää menkkoja eteenpäin,koska oltiin rakastettuni kanssa sovittu yhteisestä saunaillasta enkä olisi halunnu että menkat sotkis sitä mitenkään, koska se oli molemmille vasta toinen kerta. Emme sitte käyttäny muita ehkäisykeinoja kuin vaan nää pillerit, koska luotamme ettei kummallakaan ole mitään tauteja. tiettyhän hän laukes sisälleni. mutta oon ajatellu kuinka luotettavia nämä on, oon 15v, rakkaani 20v.. ja tää oli eka kerta kun e-pillereitä pystyin käyttämään pitempään kuin 2pvää, ekalla kerralla oli niin pahat pahoinvointi oireet, nyt ei oo ollut mitään,

Kuukautiset on ollu 10 vuotiaasta asti silloin ku ne alko todella säännölliset

tänään lopetin pillerien käytön koska päämäärä tuli ja meni.

En kuitenkaan luota näihin ihan 100%.. eli onko joillakin Diane Novasta jotakin negatiivista sanottavaa, ehkäiseekö melko varmasti

1

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkku

yhdistelmäpillereiden ehkäisyteho on 99,9% luokkaa. Olen käyttänyt 6 vuotta hormonaalista ehkäisyä ilman mitään ongelmia, eikä mitään lisäehkäisyäkään ole ollut käytössä.

Aika outo syy aloittaa e-pillerit, jotka on tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön eikä kuukautisten siirron ensisijaiseksi toteuttajaksi. Kuukautisia on kätevämpi siirtää pelkällä keltarauhashormonilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe