Miksi mua ei nukuta?

Zombie

Oisko hyviä ohjeita saada nukkumatti kiinni?

9

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

Liikunta ulkoilmassa auttaa. Hölkkää tai kävele illalla puolesta tunnista tuntiin niin eiköhän auta.

• Counting Sheep

Oon lukenut useammastakin paikasta, että liikuntaa tulisi välttää juuri ennen nukkumaanmenoa. Onhan se järkeenkäypää - aineenvaihdunta vilkastuu ja pysyy vilkkaampana vielä suht kauan rasituksen lopettamisenkin jälkeen.

Eli ihan varmasti liikunta auttaa, mutta ei kannata hypätä suoraan lenkiltä sänkyyn!

• ninni

Mulla oli jonku aikaa hirveen vaikee nukkua ja sit olin lääkärintarkastuksessa ja mulla oli hemoglobiini hirveen alhaalla ja mulle määrättiin rautalääkkeet. Ne autto ainaki vähäsen..

• Zombie

Kiitos neuvoista!

• vt
        Zombie kirjoitti:

Kiitos neuvoista!

Eikös sitä sanota, että jos sauna ja viina ei auta niin on toivo pois.
        Vaihda tää viina pariin pulloon kaljaa
        niin eiköhän rupee haukottaa.

Makoisia unia!

• Kokenut
        vt kirjoitti:

Eikös sitä sanota, että jos sauna ja viina ei auta niin on toivo pois.
        Vaihda tää viina pariin pulloon kaljaa
        niin eiköhän rupee haukottaa.

Makoisia unia!

Juo lämmintä maitoa illalla ennen nukkumaan menoa. Niinhän ennenvanhaan äiti teki. Se auttaa.
        Jos tuntuu siltä, että flunssa yllättää lisää paloiteltuja valkosipulin kynsiä maitoon ja kiehauta muutama tai pari minuuttia - on TOSI hyvä juoma flunssaan. Ei ole ollenkaan väkevää ja kynnetkin voi syödä tai lisätä vaikka ruokaan.

• Trash

Juu mutta kuinkas te nollaatte nuppinne, kun jää miettimään kaikkia helvetin asioita.
      Kyllästyttää katsoa laavalamppua kolmen aikaan yöllä ja kelata tyhmiä asioita.
      Nyttenkään en ole nukkunut kunnolla muutamaan päivään ja koulussa menee sen takia persihilleen.

• Levoton&Uneton

En oo mäkään saanut yli kuukauteen nukuttua kunnolla! Nukahdan siinä neljän aikaan ekan kerran. Ja sit vaan sallasta pätkä unta, kunnes täytyy nousta. Asiat vaan pyörii päässä!! Se yleensä auttaa, kun yrittä tyhjentää pään kaikesta ja rentoutuu oikeen kunnolla!

• zombie2

Olen itse kärsinyt unettomuudesta vuosikausia ja kaiken kokeilleena voin sanoa, että muu ei auta (siis lopullisesti) kuin lopettaa stressaaminen asiasta. On vain hyväksyttävä se, että kaikki eivät ole samanlaisia siinäkään suhteessa ja on nukuttava silloin kun voi. Itse teen niin, että kun menen kouluun nukuttuani about 2 tuntia(jos on aikanen meno) niin nukun vaikka sitte päiväunet kun tuun kotiin tai valvon vielä muutaman yön ni kyl sit jo viikonloppuna nukuttaa. Ja sit ku oon nukkunu vaik la ja su kunnolla ni jaksaa taas valvoa viikon. Inhottavaa, mut en jaksa enää lääkerumbaa. Unilääkkeet ja rauhottavat auttaa mut syntyy helposti riippuvuus ja nyt on helvetilliset vierotusoireet(hikoilua, vapinaa, huonovointisuutta, ja tietty pahentunutta unettomuutta). En siis suosittele lääkkeitä. Luontaistuotteetkaan ei oo muhun tehonnu. Koitahan jaksaa valvoa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82