Miksi mua ei nukuta?

Zombie

Oisko hyviä ohjeita saada nukkumatti kiinni?

9

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

Liikunta ulkoilmassa auttaa. Hölkkää tai kävele illalla puolesta tunnista tuntiin niin eiköhän auta.

• Counting Sheep

Oon lukenut useammastakin paikasta, että liikuntaa tulisi välttää juuri ennen nukkumaanmenoa. Onhan se järkeenkäypää - aineenvaihdunta vilkastuu ja pysyy vilkkaampana vielä suht kauan rasituksen lopettamisenkin jälkeen.

Eli ihan varmasti liikunta auttaa, mutta ei kannata hypätä suoraan lenkiltä sänkyyn!

• ninni

Mulla oli jonku aikaa hirveen vaikee nukkua ja sit olin lääkärintarkastuksessa ja mulla oli hemoglobiini hirveen alhaalla ja mulle määrättiin rautalääkkeet. Ne autto ainaki vähäsen..

• Zombie

Kiitos neuvoista!

• vt
        Zombie kirjoitti:

Kiitos neuvoista!

Eikös sitä sanota, että jos sauna ja viina ei auta niin on toivo pois.
        Vaihda tää viina pariin pulloon kaljaa
        niin eiköhän rupee haukottaa.

Makoisia unia!

• Kokenut
        vt kirjoitti:

Eikös sitä sanota, että jos sauna ja viina ei auta niin on toivo pois.
        Vaihda tää viina pariin pulloon kaljaa
        niin eiköhän rupee haukottaa.

Makoisia unia!

Juo lämmintä maitoa illalla ennen nukkumaan menoa. Niinhän ennenvanhaan äiti teki. Se auttaa.
        Jos tuntuu siltä, että flunssa yllättää lisää paloiteltuja valkosipulin kynsiä maitoon ja kiehauta muutama tai pari minuuttia - on TOSI hyvä juoma flunssaan. Ei ole ollenkaan väkevää ja kynnetkin voi syödä tai lisätä vaikka ruokaan.

• Trash

Juu mutta kuinkas te nollaatte nuppinne, kun jää miettimään kaikkia helvetin asioita.
      Kyllästyttää katsoa laavalamppua kolmen aikaan yöllä ja kelata tyhmiä asioita.
      Nyttenkään en ole nukkunut kunnolla muutamaan päivään ja koulussa menee sen takia persihilleen.

• Levoton&Uneton

En oo mäkään saanut yli kuukauteen nukuttua kunnolla! Nukahdan siinä neljän aikaan ekan kerran. Ja sit vaan sallasta pätkä unta, kunnes täytyy nousta. Asiat vaan pyörii päässä!! Se yleensä auttaa, kun yrittä tyhjentää pään kaikesta ja rentoutuu oikeen kunnolla!

• zombie2

Olen itse kärsinyt unettomuudesta vuosikausia ja kaiken kokeilleena voin sanoa, että muu ei auta (siis lopullisesti) kuin lopettaa stressaaminen asiasta. On vain hyväksyttävä se, että kaikki eivät ole samanlaisia siinäkään suhteessa ja on nukuttava silloin kun voi. Itse teen niin, että kun menen kouluun nukuttuani about 2 tuntia(jos on aikanen meno) niin nukun vaikka sitte päiväunet kun tuun kotiin tai valvon vielä muutaman yön ni kyl sit jo viikonloppuna nukuttaa. Ja sit ku oon nukkunu vaik la ja su kunnolla ni jaksaa taas valvoa viikon. Inhottavaa, mut en jaksa enää lääkerumbaa. Unilääkkeet ja rauhottavat auttaa mut syntyy helposti riippuvuus ja nyt on helvetilliset vierotusoireet(hikoilua, vapinaa, huonovointisuutta, ja tietty pahentunutta unettomuutta). En siis suosittele lääkkeitä. Luontaistuotteetkaan ei oo muhun tehonnu. Koitahan jaksaa valvoa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2566
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      91
      1506
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1218
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      17
      942
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      848
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe