Onko kukaan yrittänyt katsoa Nelosella perjantaisin esitettävää Kotivideot -ohjelmaa ? Meitä katsojia pidetään ihan tyhminä, kun lähes jokainen video selostetaan suomeksi, ihan kuin katsoja ei itse tajuaisi, mitä videolla tapahtuu. Ja kaiken lisäksi selostaminen pilaa videoiden koko hauskuuden. Mitä mieltä olet? Kerro mielipiteesi,välitän sen myöhemmin TV-Neloselle.
NELOSEN Kotivideot
7
606
Vastaukset
- Mariieee
Olen erittäin samaa mieltä kanssasi! Selostus pois!
- Nakkki
Olen itse katsonut ko. ohjelman vain kerran mutta jotenkin tuntui tyhmältä että ohjelma pitää selostaa, hauskuus häviää. Juonto pois, kiitos.
- Hermot meni
Nakkki kirjoitti:
Olen itse katsonut ko. ohjelman vain kerran mutta jotenkin tuntui tyhmältä että ohjelma pitää selostaa, hauskuus häviää. Juonto pois, kiitos.
Vain suomalaiset voi olla niin tyhmiä, että selostavat kotivideotkin!!!!!!!!!!!!
- Tietäjä84
Hermot meni kirjoitti:
Vain suomalaiset voi olla niin tyhmiä, että selostavat kotivideotkin!!!!!!!!!!!!
Pois ne selostukset!!!
PS.Ja suomalaiset on tyhmiä MATKIJOITA... amerikassa ne sen selostuksen alotti... suomlaiset matkii!!!
- kuten minä
Pidän äänen pois telkkarista! Vielä kun saisi sen juontajan pimennettyä, niin hyvä olisi.
- niiin
Laitan aina äänen pois kun joku alkaa höpöttää, eli melkein koko ajan.
- masamasa
hyvät noi spiikit on, videot ois tosi tylsiä ilman niitä, kuka jaksaa kattoa hiljasia kotivideoita ilman ääntä tunnin ajan?!?!?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750