Juu alunperin olin päättänyt että äänestän tästä porukasta joko Agnesta tai Villee,ja täytyy kyllä sanoa että Agnes vei voiton!Aivan mahtava biisi ja todella luonnollinen esitys,ei mitään plagiointia(niinku joillain).Villeltä odotin parempaa ja sain vain sen minkä itsekkin pystyn vetään mennen tullen.
Agnes vai Ville
6
570
Vastaukset
- JiiJii
Täytyy sanoa että käy Villeä sääliksi. Hirveän mukavan
ja rennon oloinen poika, mutta ääni ei vain kantanut.
Agnes oli täysi yllätys. Miten voi naisella olla noin
mahtava ääni? ...ja ihana hymy :)
Luontevan ja hurmaavan oloinen esiintyjä. Ansaitsisi
jatkopaikkansa. - ville jatkoon
villellä vain sattui olemaan huono päivä, niin kuin meillä kaikilla on joskus! Ville osaa oikeasti äänestän itse villeä!
- Immi
Ehdottomasti Agnes jatkoon! Ville, niin suloinen kun onkin, voisi tehdä palveluksen suomen nuorille ja antaa hyvät kyydit tivolin laitteissa ja jättää laulamisen niille jotka sen hallitsevat. Olisikohan poika jatkossa ilman tuota sukunimeänsä?
- niiiih
no uskon että ei ole kyse vain sukunimestä. osaa poika laulaa, tänään vain oli huono päivä ja sellaisiahan meillä kaikilla on joskus. Muistatteko esim kesällä hanna pakarisen nrjparkissa oli aivan surkea esitys mutta hanna silti jatkaa pää pystyssä. ja niin tekee villekin!!!
- äiti
niiiih kirjoitti:
no uskon että ei ole kyse vain sukunimestä. osaa poika laulaa, tänään vain oli huono päivä ja sellaisiahan meillä kaikilla on joskus. Muistatteko esim kesällä hanna pakarisen nrjparkissa oli aivan surkea esitys mutta hanna silti jatkaa pää pystyssä. ja niin tekee villekin!!!
Agnes voittaa!
- MIIhä
Villelle meni ääni ehdottomasti, koska Villessä oli kaikki, lauloi hel*etin hyvin (nähtiinhän se jo noissa aijemmissa karsinnoissa, vaikka nyt menikin ehkä vähän penkin alle), uskomaton karisma, mä en ymmärrä miten joku voi säteillä sillä lailla kuin Ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862