On jo edesmennyt Veikko Ennala
-ensimmäinen novelli 9 vuotiaana
-ensi känni 11 vuotiaana.
-ensimmäinen yhdyntä 11 v 59 vuotta vanhemman naisen kanssa.
-karkasi kotoaan 13 vuotiaaana
-suositteli itemurhaa masennukseen.
-oli vilpittömästi eutanasian kannlla
-ei uskonut jumalaan eikä uskontoihin.
-Ennala oli kirjoitajana mestari
Minun suuri ihanteeni
5
335
Vastaukset
hämärästi. Sillä oli sellaisia juttuja että pikkutyttö ei kehdannut aikuisten aikana lukee, salaa sit senkin edestä:)
- helena60
kyseinen henkilö oli aivan mahtava ja erikoinen persoona....Ihmettelen vaan ettei ole tuotu enempää esille vai onko niin kuinka edellinen kirjottaja laittoi että vanhemmilta salaa jne......Kaikella rakkaudella ja KUNNIOITUKSELLA hänen lapsiaan kohtaan:teidän ISÄ oli omalla alallaan NERO
- Per Saukko
Yksi parhaista Ennalan murjaisuista:
Ympärileikattujen juutalaisten esinahat istutetaan multaruukkuihin. Kun niistä sitten kasvaa oikein suuria kyrpiä, niistä tehdään poliiseja Helsinkiin.
Arvaan, että hän on ollut Helsingissä poliisin kanssa "napit vastakkain" useammin kuin kerran. Miehellä oli sana hallussaan.- helena60
jumalauta sää sen laitoit mitä me ennalan vanit halutaan:tosiasioita..................
- Veikko sedän piinapenkki
oli myös pullo hallussa
sanoi tosiasiat oikeilla nimillä
hän kirjoitti kirjeen jumalalle ei saanut koskaan vastausta.
yksi juttu alkoi sanoin:kävin tässä entisessä kotikunnassani,niin vittumainen sosiaalisihteeri kuin siellä onkin.
hänei salaillut viina ja mielenterveysongelmia,sillä niistä näki muut enemmn vaivaa kuin mestari itse.
Hymy-lehti sai kunnian olla Veikon pitkäaikainen työnantaja ja palkan tienasi lehtitalon suurelle joukolle Veikon kirjoitukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944